Costas
¥
Νομίζω πως και οι δύο πλευρές έχουν δίκιο. Πολύ γνωστό μου πρόσωπο μου περιέγραψε μια κατάσταση όπου:
οι κουρτίνες στην τάξη έχουν έναν τόνο βρομιά. Πας ν' ανοίξεις το παράθυρο για να μπει αέρας και πέφτει από πάνω τους βρόμα ετών. Το είπα στον διευθυντή (που είναι πολύ δραστήριος) και μου απάντησε ότι έχει κάνει αίτηση στο υπουργείο να τις δώσει για πλύσιμο εδώ και ενάμιση χρόνο, και καμία απάντηση.
Το ερκοντίσιον δεν δουλεύει γιατί χρειάζεται συντήρηση που δεν έχει γίνει, κι έτσι έχει βγει off.
Επειδή δεν έχουμε προτζέκτορα, κάτσαμε και φτιάξαμε ένα πρόγραμμα ώστε να προβάλλεται αυτό που δείχνουμε στον υπολογιστή του καθενός, κάνοντας αλλαγή παραθύρου. Αλλά ως πότε θα δουλεύουμε έτσι;
Την ώρα του μαθήματος, αντί να διδάσκουμε προσπαθούμε να φτιάξουμε το δίκτυο. Ένα παιδί με ρώτησε: "..., πότε θα κάνουμε μάθημα;"
Στην πρώτη τάξη δημοτικού (ως γνωστόν, δουλεύουν σε εκατό δουλειές από 2 ώρες) αναγκάστηκα να πω ψέματα όταν με ρώτησαν γιατί δεν κάνουμε πληροφορική, ενώ σε άλλο σχολείο κάνουν (ο αληθινός λόγος είναι ότι δεν έχει προσληφθεί αρκετό προσωπικό), και να πω ότι στο άλλο σχολείο ήταν "δώρο"!!
Όλες οι πρίζες των υπολογιστών καταλήγουν σε μία, με τα καλώδια στο πάτωμα. Καμιά ώρα θα γίνει κανένα μπαμ και καήκαμε (εμπαθής και ανώνυμη αυτή η καταγγελία...). Επίσης, ζήτησα από τον διευθυντή να αγοράσουμε ένα αυλάκι για το καλώδιο του ίντερνετ, και έχει κάνει αίτηση εδώ και ένα χρόνο κι ακόμα τίποτα.
Ο διευθυντής έχει μαζέψει τα παλιά άχρηστα (γιατί δεν συντηρήθηκαν ποτέ) κομπιούτερ σε μια σκάλα, που έχει πια γεμίσει, και καμιά ώρα θα κατρακυλήσουν όλα μαζί.
Ο ως άνω δραστήριος διευθυντής καθαρίζει ο ίδιος τις τουαλέτες, και έφερε κι έναν Mac από το σπίτι του.
Αντί να προσλάβουν έναν τεχνικό δικτύου για το σχολείο, θα αγοράσουν (όταν αγοράσουν) νέους υπολογιστές, προς δόξαν των μεταπρατών, υπολογιστές που θα χαλάσουν μιαν ώρα αρχύτερα λόγω έλλειψης συντήρησης. Αλλά ταυτόχρονα ενδέχεται, παρά την κατοχύρωση των πληροφορικών στην εκπαίδευση κόντρα στους μαθηματικούς/φυσικούς κλπ. μετά από πολύχρονους αγώνες, να βάλουν στο δημοτικό τους δασκάλους να διδάσκουν και πληροφορική, μετά από τα γνωστά "επιμορφωτικά σεμινάρια", αποκλείοντας τους πληροφορικούς. Δεν έχει γίνει, αλλά μου βρομάει.
Ο ως άνω διευθυντής και εμείς (όσοι είμαστε καλοί, γιατί άλλοι είναι ανίκανοι --βλ. αξιολόγηση) έχουμε με χίλια ζόρια και προσωπική εργασία εκτός των υποχρεώσεών μας να φέρουμε την κατάσταση σ' ένα βιώσιμο επίπεδο. Αλλά σε λίγο θα γίνουν οι κρίσεις. Εκείνος μπήκε με τη ΝΔ, και δεν ξέρω αν θα τον αφήσουν στη θέση του. Αν φύγει, κι αν κι εμάς δεν μας ξαναπροσλάβουν του χρόνου, αφού είμαστε ωρομίσθιοι, κι αυτά ακόμα που κάναμε θα μείνουν χωρίς συνέχεια. Ποιος ξέρει ποιος καινούργιος θα 'ρθει, κλπ. κλπ. Δεν υπάρχει καμιά αίσθηση συνέχειας, καμιά προοπτική ότι αυτό που κάνεις σήμερα θα το απολαύσεις αύριο.
Αμοιβή: 15 ευρώ την ώρα (χαμηλότερη κι από των σχολείων, γιατί είναι (δημόσια) σχολή τού...), και τους μείωσαν το δώρο Χριστουγέννων. Το επίδομα αλληλεγγύης, δεν πήραν καν την πρώτη δόση, εκείνην που καταβλήθηκε, γιατί δύο μέρες πριν ψηφιστεί ο νόμος το χειμώνα, ενώ ως τότε τη δικαιούνταν, τελικά ο νόμος τους άφησε απέξω. Η δεύτερη δόση, ως γνωστόν καταργήθηκε.
Μέσα λοιπόν σ' αυτή την κατάσταση, δέχεται πρόταση να διδάξει για μια βδομάδα σε ιδιωτικό σεμινάριο με 40 ευρώ την ώρα. Θα λείψει λοιπόν από το ...., λέγοντας "ο/η ... δεν θα έρθει", γιατί αντί για 15 ευρώ, που θα τα πληρωθεί του αγίου Φούφοτου, θα πληρώνεται 40. Όποιος το νομίζει καταδικαστέο, τον λίθον βαλέτω.
Αν υπάρχουν μικροανακρίβειες στα παραπάνω, οφείλονται στο ότι τα γράφω εξ ακοής και δεν κράτησα σημειώσεις.
οι κουρτίνες στην τάξη έχουν έναν τόνο βρομιά. Πας ν' ανοίξεις το παράθυρο για να μπει αέρας και πέφτει από πάνω τους βρόμα ετών. Το είπα στον διευθυντή (που είναι πολύ δραστήριος) και μου απάντησε ότι έχει κάνει αίτηση στο υπουργείο να τις δώσει για πλύσιμο εδώ και ενάμιση χρόνο, και καμία απάντηση.
Το ερκοντίσιον δεν δουλεύει γιατί χρειάζεται συντήρηση που δεν έχει γίνει, κι έτσι έχει βγει off.
Επειδή δεν έχουμε προτζέκτορα, κάτσαμε και φτιάξαμε ένα πρόγραμμα ώστε να προβάλλεται αυτό που δείχνουμε στον υπολογιστή του καθενός, κάνοντας αλλαγή παραθύρου. Αλλά ως πότε θα δουλεύουμε έτσι;
Την ώρα του μαθήματος, αντί να διδάσκουμε προσπαθούμε να φτιάξουμε το δίκτυο. Ένα παιδί με ρώτησε: "..., πότε θα κάνουμε μάθημα;"
Στην πρώτη τάξη δημοτικού (ως γνωστόν, δουλεύουν σε εκατό δουλειές από 2 ώρες) αναγκάστηκα να πω ψέματα όταν με ρώτησαν γιατί δεν κάνουμε πληροφορική, ενώ σε άλλο σχολείο κάνουν (ο αληθινός λόγος είναι ότι δεν έχει προσληφθεί αρκετό προσωπικό), και να πω ότι στο άλλο σχολείο ήταν "δώρο"!!
Όλες οι πρίζες των υπολογιστών καταλήγουν σε μία, με τα καλώδια στο πάτωμα. Καμιά ώρα θα γίνει κανένα μπαμ και καήκαμε (εμπαθής και ανώνυμη αυτή η καταγγελία...). Επίσης, ζήτησα από τον διευθυντή να αγοράσουμε ένα αυλάκι για το καλώδιο του ίντερνετ, και έχει κάνει αίτηση εδώ και ένα χρόνο κι ακόμα τίποτα.
Ο διευθυντής έχει μαζέψει τα παλιά άχρηστα (γιατί δεν συντηρήθηκαν ποτέ) κομπιούτερ σε μια σκάλα, που έχει πια γεμίσει, και καμιά ώρα θα κατρακυλήσουν όλα μαζί.
Ο ως άνω δραστήριος διευθυντής καθαρίζει ο ίδιος τις τουαλέτες, και έφερε κι έναν Mac από το σπίτι του.
Αντί να προσλάβουν έναν τεχνικό δικτύου για το σχολείο, θα αγοράσουν (όταν αγοράσουν) νέους υπολογιστές, προς δόξαν των μεταπρατών, υπολογιστές που θα χαλάσουν μιαν ώρα αρχύτερα λόγω έλλειψης συντήρησης. Αλλά ταυτόχρονα ενδέχεται, παρά την κατοχύρωση των πληροφορικών στην εκπαίδευση κόντρα στους μαθηματικούς/φυσικούς κλπ. μετά από πολύχρονους αγώνες, να βάλουν στο δημοτικό τους δασκάλους να διδάσκουν και πληροφορική, μετά από τα γνωστά "επιμορφωτικά σεμινάρια", αποκλείοντας τους πληροφορικούς. Δεν έχει γίνει, αλλά μου βρομάει.
Ο ως άνω διευθυντής και εμείς (όσοι είμαστε καλοί, γιατί άλλοι είναι ανίκανοι --βλ. αξιολόγηση) έχουμε με χίλια ζόρια και προσωπική εργασία εκτός των υποχρεώσεών μας να φέρουμε την κατάσταση σ' ένα βιώσιμο επίπεδο. Αλλά σε λίγο θα γίνουν οι κρίσεις. Εκείνος μπήκε με τη ΝΔ, και δεν ξέρω αν θα τον αφήσουν στη θέση του. Αν φύγει, κι αν κι εμάς δεν μας ξαναπροσλάβουν του χρόνου, αφού είμαστε ωρομίσθιοι, κι αυτά ακόμα που κάναμε θα μείνουν χωρίς συνέχεια. Ποιος ξέρει ποιος καινούργιος θα 'ρθει, κλπ. κλπ. Δεν υπάρχει καμιά αίσθηση συνέχειας, καμιά προοπτική ότι αυτό που κάνεις σήμερα θα το απολαύσεις αύριο.
Αμοιβή: 15 ευρώ την ώρα (χαμηλότερη κι από των σχολείων, γιατί είναι (δημόσια) σχολή τού...), και τους μείωσαν το δώρο Χριστουγέννων. Το επίδομα αλληλεγγύης, δεν πήραν καν την πρώτη δόση, εκείνην που καταβλήθηκε, γιατί δύο μέρες πριν ψηφιστεί ο νόμος το χειμώνα, ενώ ως τότε τη δικαιούνταν, τελικά ο νόμος τους άφησε απέξω. Η δεύτερη δόση, ως γνωστόν καταργήθηκε.
Μέσα λοιπόν σ' αυτή την κατάσταση, δέχεται πρόταση να διδάξει για μια βδομάδα σε ιδιωτικό σεμινάριο με 40 ευρώ την ώρα. Θα λείψει λοιπόν από το ...., λέγοντας "ο/η ... δεν θα έρθει", γιατί αντί για 15 ευρώ, που θα τα πληρωθεί του αγίου Φούφοτου, θα πληρώνεται 40. Όποιος το νομίζει καταδικαστέο, τον λίθον βαλέτω.
Αν υπάρχουν μικροανακρίβειες στα παραπάνω, οφείλονται στο ότι τα γράφω εξ ακοής και δεν κράτησα σημειώσεις.