panadeli
¥
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε έναν καλό εκπαιδευτικό, με τα γνωστά χαρίσματα, που έχει στην τάξη 30 παιδιά. Από την άλλη πλευρά ας υποθέσουμε ότι έχουμε έναν κακό εκπαιδευτικό, με τα γνωστά ελαττώματα, που έχει στην τάξη 15 παιδιά. Ποιος ισχυρίζεται ότι θα καταφέρει ο κακός εκπαιδευτικός να μάθει γράμματα έστω και σε ένα παιδί;
Κανείς. Αλλά δεν είναι δίκαιη η σύγκρισή σου. Ο κακός εκπαιδευτικός θα είναι κακός κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Ο καλός εκπαιδευτικός όμως θα λειτουργήσει σημαντικά καλύτερα σε μια τάξη 15 μαθητών παρά σε μια τάξη των 30.
Πριν σπεύσει η ΟΛΜΕ να κηρύξει απεργία για τον αριθμό των μαθητών στην τάξη, θα έπρεπε πρώτα να κάνει και καμιά απεργία για να ξεκαθαρίσει ο κλάδος από τους ασυνείδητους, τους άσχετους και τους ψυχοπαθείς.
Συμφωνώ 100%. Φυσικά δεν πρόκειται ποτέ να το κάνει.
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι θετικό μέτρο η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.