bernardina
Moderator
Αρχικά διάβασα "νεκροπροσληφθείσα" και λέω "εντάξει, έχουμε υπάλληλους ζόμπι, αλλά τόσο πια;"
Αμφιβάλλεις ότι εκεί μέσα μπαίνεις -περίπου- φυσιολογικός και βγαίνεις ζόμπι; Το λιγότερο...
Αρχικά διάβασα "νεκροπροσληφθείσα" και λέω "εντάξει, έχουμε υπάλληλους ζόμπι, αλλά τόσο πια;"
Η απλή λύση θα ήταν να ανατεθεί η αξιολόγηση σε ιδιωτική εταιρεία.
Η απλή λύση θα ήταν να ανατεθεί η αξιολόγηση σε ιδιωτική εταιρεία.
Πάνε αρκετοί μήνες από τότε που διάβασα πρώτη φορά για τον Φουρφουρά και τον κ. Πατσιά. Προφανώς δεν θα έβρισκε κανείς κακό λόγο να πει για τον άνθρωπο (κάθε άλλο), ωστόσο η ευρύτατη δημοσιότητα που έχουν πάρει οι πρωτοβουλίες του, σε συνδυασμό με τον κάπως τεχνοκρατικό και απολιτίκ χαρακτήρα τους, ίσως δείχνουν κάτι για το πόσο δύσκολο είναι να παραχθεί ένα αληθινά "αλλιώτικο σχολείο" σήμερα.
Προφανώς θα ήταν πιο αξιέπαινος αν παρίστανε τον ιστρούχτορα σε ανήλικα, έτσι;
Ευτυχώς που δεν θα έβρισκε κανείς κακό λόγο να πει για τον άνθρωπο. Μόνο ότι η πρωτοβουλία του είναι τεχνoκρατική και απολιτίκ και δεν έχει καμία σχέση με το αληθινά αλλιώτικο σχολείο.
Ο ορισμός του left-handed compliment, if there is one. (pun unintended).
Η πρότασή μου είναι:Το Νυδρί το πιάσαμε εδώ, στα πολιτικά: http://lexilogia.gr/forum/showthrea...ς-λένε-νεοναζί&p=166671&viewfull=1#post166671 Πάντως, βλέπω να καταθέτετε λόγους να μη γίνει η αξιολόγηση, όχι ιδέες για το πώς να γίνει σωστή αξιολόγηση.
Η πρότασή μου είναι:
* οι γονείς, μέσω κεντρικής επιθετικής εκστρατείας, πεισθούν ότι τα παιδιά τους μέχρι την μέση εφηβεία πρέπει από τις δέκα να είναι στο κρεβάτι (όταν ακολουθεί εργάσιμη) και τους μπλοκάρουν και τον υπολογιστή,
* απαγορευτεί η πώληση σε ανηλίκους συγκαλυμμένων ναρκωτικών (αναψυκτικά, κρουασάν, σοκολατοειδή),
Ά, καλά! Θύμισέ μου όταν επιτέλους βρω λίγο χρόνο και για τον εαυτό μου ;) να διηγηθώ μια ιστορία, έτσι ώς ένδειξη του ότι η αισιοδοξία σου είναι ασύμβατη με τη νεοελληνική πραγματικότητα (η οποία, βέβαια, δεν προβαίνει σε καμία διάκριση μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα).
Όλα αυτά με απόλυτη διαφάνεια και υπό τη βάσανο της δημόσιας κριτικής και αξιολόγησης από την κοινωνία των πολιτών —πώς αλλιώς, δηλαδή;
Για να περιοριστώ στο παράδειγμα που ξέρω καλά, δεν είναι δυνατόν να παραγγέλνει ο υπουργικός φορέας Χ αξιολόγηση για τους εποπτευόμενους φορείς Χ1-Χν, επί είκοσι σχεδόν χρόνια τα πορίσματα της αξιολόγησης να περιέχουν μομφές και προτάσεις για τον φορέα Χ (και όχι μόνο για τους εποπτευόμενους φορείς του) και ο φορέας Χ όχι απλώς να κάνει την πάπια, αλλά να χρηματοδοτεί τους φορείς Χ1-Χν βάσει της αξιολόγησης αυτής.
Η πρότασή μου είναι:
Πρώτον, όλοι όσοι από θέση ισχύος και με έρευνες βασισμένες σε επιλεγμένα σχολεία καταθέτουν τις προτάσεις τους, και εννοώ προγράμματα σπουδών, βιβλία και ό,τι σχετικό με τον σχεδιασμό του περιεχομένου, των εργαλείων και της μεθοδολογίας της μεταδιδόμενης γνώσης, όλοι αυτοί, λοιπόν, ας κατέβουν σε σχολεία και σε τάξεις που θα τους υποδείξουν οι σύλλογοι, ας τα εφαρμόσουν (οι ίδιοι) για μία εξαετία, έτσι για να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκκος, και, αφού πρώτα αξιολογηθούν, μετά ας εφαρμόσουν όποιαν αξιολόγηση θέλουν.
Και για να έρθω στο παράδειγμα που έδωσε ο π2:
Πού βρίσκονται π.χ. αυτά τα πράγματα σε πρώτη, δημόσια ζήτηση; Στο νέτι, εννοώ, όχι σε κάποια καταχωνιασμένη έκθεση. Γιατί δεν διαμαρτυρόμαστε, ως κοινωνία των πολιτών πια, όχι για να μη γίνει αξιολόγηση αλλά για τη μη εφαρμογή της, όπου έχει γίνει; Γιατί πρέπει να δίνουμε αφορμή να πετάνε κάποιοι, όποιοι, την μπάλα στην εξέδρα ξεκινώντας την παρουσίαση τόσο ενδιαφερόντων θεμάτων με ένα τεράστιο οφσάιτ, όπως π.χ. αυτό εδώ:
που εύκολα μπορεί να αξιολογηθεί ;) ως μέσω συμψηφισμών πλήρης άρνηση κάθε αξιολόγησης;
Εν πρώτοις, αυτά που προτείνεις είναι άσχετα με την αξιολόγηση και σχετικά με το πώς βλέπεις ότι μπορεί να βελτιωθούν κάποια πράγματα στην εκπαίδευση. Αλλά το ερώτημα δεν ήταν αυτό αλλά πώς θέλεις την αξιολόγηση, αφού θεωρείς ότι δεν υπάρχει βάση για να γίνει με τον παρόντα τρόπο. Είναι σαν να σου ζητάω να αξιολογήσεις αυτοκίνητα και εσύ να δίνεις συμβουλές για την βελτίωση του οδοστρώματος.
Άφησα σε παράθεση αυτά τα δύο σημεία, γιατί το πρώτο το θεωρώ 100% λάθος προσέγγιση, αντιπαιδαγωγικό, αντιπαραγωγικό και πρακτικά μη δυνατό (αν θέλεις μπορώ να επεκταθώ) και το δεύτερο το θεωρώ όχι μόνο λάθος αλλά και φασιστικό. Το τι δίαιτα θα επιλέγει κανείς είναι αυστηρά προσωπική προτίμηση του καθενός και για την διατροφή των παιδιών είναι υπεύθυνοι οι γονείς τους, όχι το κράτος. Εξάλλου δεν βλέπω πώς είναι ναρκωτικά τα αναψυκτικά τα κρουασάν και οι σοκολάτες. Πραγματικά απορώ με βάση ποια επιστημονικά δεδομένα το ισχυρίζεσαι. Τι ακριβώς ναρκώνουν τα παραπάνω; Σε τι κατάσταση "τρανς" βάζουν τα παιδιά; Τι ναρκωτικές ουσίες περιέχουν και τι εθισμό; Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι η καφεΐνη, αλλά ισόλιτρες ποσότητες τσαγιού (ακόμα και του πιο αθώου), έχουν περισσότερη ποσότητα καφεΐνης (τυπικά διπλάσια από την ποσότητα που περιέχεται στην κόκα κόλα).