Το κοράνι επίσης λέει ότι ο παράδεισος είναι γεμάτος με παρθένες (όχι ότι πήγαν εκεί γιατί ήταν αναμάρτητες, για να καλοπερνάνε οι άντρες φυσικά).
Όσον αφορά τα μοναστήρια και τις κλαρωτές φούστες, για μένα είναι αυτονόητο ότι ο προσκυνητής, τουρίστας ή ό,τι άλλο, για όποιον λόγο κι αν επισκέπτεται ένα μοναστήρι, θα πρέπει να σέβεται το γεγονός ότι εκεί κατοικούν άνθρωποι που μονάζουν. Δηλαδή, για φαντάσου αντίστοιχα σε γυναικείο μοναστήρι να σου εμφανιστεί ο Ρουβάς χωρίς μπλούζα. Τι φταίνε οι ταλαίπωρες οι καλόγριες να... κολάζονται; :) Κι εν πάση περιπτώσει, είσαι επισκέπτης σε έναν χώρο ο οποίος, στο κάτω κάτω, θα μπορούσε και να είχε τις πόρτες του κλειστές. Σεβάσου τους κανόνες του, τους κανόνες των ανθρώπων που ζουν εκεί, δεν σου επιβάλλονται στο δικό σου χώρο. Το να φορέσει μια δασκάλα ένα αβυσσαλέο ντεκολτέ με wonderbra στο μπαράκι δεν είναι το ίδιο με το να το φορέσει στην τάξη. Για τον ίδιο λόγο δεν μ' ενοχλεί το να ντυθώ "σεμνά" όταν πάω σε μια μουσουλμανική χώρα. Αυτός είναι ο κώδικας του τόπου. Όπως επίσης δεν θα φορέσω το μαγιό μου για να πάω στη δουλειά αλλά άμα πάω στην παραλία των γυμνιστών θα τα βγάλω όλα --μόνο οι ματάκηδες φοράνε μαγιό εκεί.
Τέλος, για το θέμα της μπούρκας: για μένα το σωστό θα ήταν να δεχόμαστε να τη φοράνε οι γυναίκες, αν ήταν 100% ξεκάθαρο ότι το κάνουν από δική τους βούληση --όπως συμβαίνει με τους μοναχούς π.χ. Όμως οι γυναίκες αυτές δεν έχουν το δικαίωμα να φέρουν αντίρρηση στο καθεστώς αυτό. Κι αυτά που βγαίνουν στα δικαστήρια και λένε, ότι θέλουν και τη φοράνε κι ότι είναι δική τους επιλογή, είναι τα μόνα λόγια που μπορούν να πουν. Εδώ είδατε ότι η συγκεκριμένη γυναίκα, είναι έρμαιο τον ανδρών της οικογένειάς της. Τι περιμένετε να πει; "Ναι, θα τη βγάλω κι ευχαριστώ τη γαλλική δικαιοσύνη που μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω αυτό που πάντα ήθελα"; Με αυτή τη δικαστική απόφαση υπάρχει έστω και μια μικρή πιθανότητα οι αρσενικοί της οικογένειάς της να της επιτρέψουν να βγάλει τη μπούρκα. Με άλλα λόγια, άσχετα απ' τον ρατσισμό που σίγουρα μπορεί να βρει χώρο να κρυφτεί σε τέτοιες αποφάσεις, στην ουσία τις θεωρώ θετικές για τις γυναίκες. Είναι ένας τρόπος να τις υπερασπιστούμε με το γάντι, χωρίς να θίξουμε τη θρησκεία.
Είχα διαβάσει πριν από λίγα χρόνια σε μια ισπανική εφημερίδα τη μαρτυρία μιας κοπέλας απ' το Μαρόκο η οποία ήθελε να πάει στην Ισπανία να ζήσει αλλά δεν μπορούσε γιατί ήταν επιβεβλημένο να κάνει ό,τι αποφάσιζαν οι άντρες της οικογένειάς της. Έλεγε, λοιπόν, ότι είχε σκεφτεί να κάνει εικονικό γάμο με κάποιον φίλο της ο οποίος ήταν σύμφωνος κι έτσι να περάσει στη δική του δικαιοδοσία και να μπορέσει να φύγει, αλλά δεν είχε εμπιστοσύνη σε κανέναν άντρα. Φοβόταν ότι θα μπορούσε ο φίλος της μετά να πάρει πίσω την υπόσχεσή του κι εκείνη θα ήταν εγκλωβισμένη και ανήμπορη, αφού πλέον θα ανήκε σε αυτόν. Σε αυστηρά ισλαμικές χώρες η γυναίκα γεννιέται φυλακισμένη και δεν έχει ελπίδα να γλιτώσει. Κάπου λένε: η γυναίκα δύο φορές βγαίνει απ' το σπίτι της, μία για να παντρευτεί και μία στην κηδεία της.