Ο σνομπισμός είναι ο ίδιος και είναι ο κλασσικός σνομπισμός αυτουνού που δεν έχει προς αυτόν που έχει. Ας φάνε παντεσπάνι, από την ανάποδη.
Ποαπετίστρια δεν ήμουν ποτέ.
«Παντεσπάνι από την ανάποδη»; Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις.
Ο σνομπισμός είναι ο ίδιος και είναι ο κλασσικός σνομπισμός αυτουνού που δεν έχει προς αυτόν που έχει. Ας φάνε παντεσπάνι, από την ανάποδη.
...δυστυχώς ο μόνος τρόπος για να δώσουν οι άλλοι σημασία στο όποιο πρόβλημά σου, είναι να τους ενοχλήσεις. Και αυτό ακριβώς κάνουν οι διαδηλώσεις.
είναι σύνηθες. Πολλές φορές έχω βρεθεί να ψωνίζω ή να πίνω καφέ εκεί που περνάει πορεία. Συχνά δε, να προπορεύομαι αυτής χαζεύοντας βιτρίνες ή να την ακολουθώ για να πάω στη δουλειά μου. Η αλήθεια ωστόσο είναι ότι ενοχλούνται οι οδηγοί των αυτοκινήτων επειδή κλείνουν οι δρόμοι.Σε όσες μικρές κινητοποιήσεις έχω βρεθεί -είτε από μέσα είτε απ' έξω- οι άνθρωποι κανονικά ψώνιζαν στα διπλανά μαγαζιά και, στις πολύ μικρές, κανονικότατα διεξαγόταν και η κυκλοφορία στη μία λωρίδα -και μετά από λίγα λεπτά- και στην άλλη.
Συγγνώμη, αγαπητή, είπε κανείς σε αυτό το νήμα ότι δεν τον νοιάζει αν θα σπάσουν μαγαζιά;
Αυτοί που υποστηρίζουν ότι χάνουν τη δουλειά τους λόγω των διαδηλώσεων θα έπρεπε να είχαν βγει από τους πρώτους στο δρόμο. Α! Και δεν εννοώ τους μεγαλοκοσμηματοπώληδες της Βουκουρεστίου και τα λοιπά καταστήματα πολυτελείας του κέντρου και του Κολωνακίου. Ποσώς μ' ενδιαφέρει αν χάσουν τη δουλειά τους. Έχουν και υποκαταστήματα στην Κηφισιά και τη Γλυφάδα όπου δεν συμβαίνει ποτέ τίποτε και όλα κυλούν ομαλώς.
Μάλιστα. Δηλαδή κανείς δεν έγραψε για σπάσιμο μαγαζιών αλλά εγώ έχω αμνησία.Και πριν μου πεις ότι δε λέει πουθενά για σπασίμο μαγαζιων, να θυμήσω πάλι ότι έγραψα:
με ενοχλεί η νοοτροπία «δε με νοιάζει αν θα χάσει ο Χ καταστηματάρχης μια μερα την πελατεία του ή αν θα του σπάσουν το μαγαζί»
Άποψή μου είναι ότι στην κατάχρηση των διαδηλώσεων με τις γνωστές επιπτώσεις στη λειτουργία της πόλης έχουμε ακριβώς τον "Ελληνάρα" και την Αριστερά αλά ελληναράδικα. Εκφράζει περιφρόνηση στους άλλους, στα κοινωνικά δικαιὠματα των κατοίκων και των χρηστών της πόλης, και την επιβολή της ατομικής αυθαιρεσίας με το έτσι θέλω στους γύρω μου, και ο κόσμος να χαλάσει.Σύμφωνα με τη δική μου πληροφόρηση επίσης οι άνεργοι δημιουργούνται από μαγαζιά που κλείνουν γιατί δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα μεγαθήρια, από επιχειρήσεις που κλείνουν γιατί ο (Ελληνάρας κατά τα άλλα) επιχειρηματίας βγάζει περισσότερα στη Βουλγαρία
Μάλιστα. Δηλαδή κανείς δεν έγραψε για σπάσιμο μαγαζιών αλλά εγώ έχω αμνησία.
Η ένστασή μου αφορά το δεύτερο σκέλος της πρότασής σου και θεωρώ ότι υποδαυλίζει-κανείς δε μίλησε εδώ για υλικές καταστροφές, αλλά για κλείσιμο του κέντρου. Δε βλέπω διάθεση για συνεννόηση, ωστόσο, επομένως I bow out.
Όχι, μη, πάνω που είχα στρωθεί ως γνήσιος ζαζουλύκος, με τις παπαλούτσες μου αγκαλιά!...έχουμε μάλλον εξαντλήσει τη συζήτηση.
Βιαστικά διαβάζοντας, να πιαστώ από μια φράση της anef
Άποψή μου είναι ότι στην κατάχρηση των διαδηλώσεων με τις γνωστές επιπτώσεις στη λειτουργία της πόλης έχουμε ακριβώς τον "Ελληνάρα" και την Αριστερά αλά ελληναράδικα. Εκφράζει περιφρόνηση στους άλλους, στα κοινωνικά δικαιὠματα των κατοίκων και των χρηστών της πόλης, και την επιβολή της ατομικής αυθαιρεσίας με το έτσι θέλω στους γύρω μου, και ο κόσμος να χαλάσει.
Ο Πρετεντέρης το λέει και το ξαναλέει, αν και μάλλον έχει άλλο στο μυαλό του. Γι'αυτό και θα έπρεπε κανείς να δει λίγο μακρύτερα και καθαρότερα. Νομιζω πως η ανεύθυνη διαδηλωτική γυμναστική του κάθε πικραμένου σε βάρος όλων, που ανάγεται σε "προοδευτική" κατάκτηση, είναι πολύ καλή ευκαιρία για να συρρικνωθούν πραγματικές κατακτήσεις, περιλαμβανομένης της κοινωνικής αλληλεγγύης και των κινητοποιήσεων ουσίας στους δρόμους. Η Αριστερά αγωνίζεται (και ) στους δρόμους, αλλά δεν ήταν ποτέ "του δρόμου". Και ο λαός λέει, "όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια".
Δεν διαφωνώ. Και το τελευταίο, που λες, λέγεται χειραγώγηση μέσω πατριωτισμού, κι αυτό το ξέρουμε. Αλλά αυτό σημαίνει άραγε ότι δεν υπάρχει πατριωτισμός ή ότι δεν είναι αξία ο πατριωτισμός; 1 - 1 - 4 ! Η Αριστερά το φώναζε και κυριαρχούσε στη σκέψη και την πολιτική της (Όχι των μεταλλαγμένων της κονόμας ...)Με την αναφορά μου στον 'Ελληνάρα' δεν είχα σκοπό να ζητήσω το λόγο από τους επιχειρηματίες. Αυτοί που κλείνουν τις επιχειρήσεις τους εδώ και πάνε στη Βουλγαρία τη δουλειά τους κάνουν. Αυτοί που δεν επενδύουν τα υπερκέρδη τους στην ελληνική κοινωνία αλλά στα χρηματιστήρια του κόσμου, επίσης τη δουλειά τους κάνουν. Λέγεται καπιταλισμός αυτό, το ξέρουμε. Απλώς μια αντίφαση επισήμανα, σε μια συγκυρία όπου διάφοροι -μεταξύ αυτών και κάποιοι σοσιαλιστές- μας ζητάνε να κάνουμε θυσίες για την πατρίδα μας, για την Ελλάδα ρε γαμώτο. Και οι άνεργοι και οι 'προνομιούχοι' ΔΥ και οι συνταξιούχοι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες των 1000 ευρώ το μήνα (υπάρχουν κι αυτοί!) και οι μεγάλοι επιχειρηματίες όλοι το ίδιο, όλοι θυσίες για το έθνος.
Μάλλον εννοούσες Ελληναράς και όχι Ελληνάρας :)Ούτε, βέβαια, υπονοώ ότι όσοι κατεβαίνουν στο δρόμο δεν είναι εξ ορισμού Ελληνάρες (οι διαδηλωτές κατά της Δραγώνα τί ήταν; -όσοι δεν ήταν απλώς κοινοί ψεύτες, δηλαδή). Και στην αριστερά υπάρχουν φυσικά Ελληνάρες. Αλλά όχι με τη διασταλτική ερμηνεία σου. Όποιος ενοχλεί ή 'ενοχλεί' τον άλλο δεν είναι Ελληνάρας (γιατί τότε μάλλον κινδυνεύουμε να χαρακτηρίσουμε έτσι όλους τους Έλληνες :) )
Πολύ περίεργο! Χτες δεν συνέβη απολύτως τίποτα ώστε να υπάρχει λόγος διαμαρτυρίας.
Αμβρόσιε, σήμερα πόσοι ήταν;