Resident
¥
Υπάρχουν διάφορες απόψεις.
Ενδιαφέρον, αλλά έτσι όπως γράφει είτε εργάζεται είτε όχι πάλι θα "φώναζε" για να τραβήξει την προσοχή, έτσι μου φαίνεται
Υπάρχουν διάφορες απόψεις.
Και στην Ισπανία πολλούς τύπους καρτών μπορούν να τους χρησιμοποιούν πολλά άτομα. Και όχι, δεν έχουν φωτογραφία. Εγώ, για παράδειγμα, όταν έφευγα πέρυσι από Βαρκελώνη, έδωσα κάρτα με 15 διαδρομές που είχαν απομείνει, σ' έναν φίλο μου.
Δεν αμφιβάλλω ότι έλεγαν αλήθεια ότι είναι άνεργοι, αλλά προφανώς μια χαρά είχαν χαρτζιλίκι για βενζίνη μέχρι το Σούνιο και για να αγοράσουν μπίρες.
Έχεις απόλυτο δίκιο. Νομίζω ότι το λάθος στη συλλογιστική αυτών που λένε ότι το εισιτήριο ισχύει για ακόμα πολλούς επιβάτες όταν δεν το χρειάζεται πια ο πρώτος μπορεί να γίνει εμφανές αν δούμε τις εξής περιπτώσεις:Όσο για το εισιτήριο του μετρό, που «ισχύει ακόμη» (πώς ισχύει; αφού είναι για έναν επιβάτη, για μία ή περισσότερες διαδρομές μέσα σε συγκεκριμένο μέγιστο χρόνο) είναι απλώς μια μπαλαφάρα, που βρήκε κι αυτή γόνιμο έδαφος στον παραλογισμό της κοινωνίας μας. Γιατί δεν διανοείται κανείς να πει «Αυτό το εισιτήριο του κινηματογράφου ισχύει ακόμη αφού έχει και δεύτερη παράσταση και θα το δώσω σε όποιον θέλει να μπει;» Μα πολύ απλά, επειδή το εισιτήριο ακυρώθηκε ήδη κατά την πρώτη του χρήση. Ακόμη και αν ο θεατής πρέπει να φύγει μετά από ένα πεντάλεπτο, δεν μπορεί να το δώσει σε άλλον για να μπει μέσα.
[...] η λογική είναι η εξής:
Ένα εισιτήριο αξίας Χ για Υ ώρες, σημαίνει ότι έχεις αγοράσει το δικαίωμα να καταλάβεις χώρο για ένα άτομο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για αυτό το διάστημα. Άρα έχεις και το δικαίωμα να παραχωρήσεις το δικαίωμα (και την απόδειξη του δικαιώματος) σε όποιον τρίτο. Είτε πηγαίνεις πάνω-κάτω με το μετρό είτε αλλάζεις μέσα δεν έχει διαφορά. Ο επιπλέον χρόνος που επιβαρύνεται το κράτος με την αλλαγή προσώπου, είναι αμελητέος.
Και άλλους τόσους στην επιστροφή... :)Ας υποθέσουμε, λοιπόν, πως ένα εισιτήριο ακυρώνεται στον σταθμό του Ηλεκτρικού στον Πειραιά. Μέχρι να φτάσει στην Κηφισιά, ύστερα από ± 50', θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ένα έως, μάξιμουμ, 23 άτομα, δηλαδή όσα είναι οι σταθμοί μείον το τέρμα (Κηφισιά) στο συγκεκριμένο παράδειγμα.
Και;
Φυσικά, όσοι με γνωρίζουν προσωπικά, έχουν ήδη αντιληφθεί ότι η μαχητική υποστήριξη των απόψεών μου είναι εντελώς προσωποκίνητη και εγωιστική, με μοναδικό της στόχο να καταπνιγεί στη γέννησή της αυτή η επικίνδυνη ιδέα: «κατάληψη χώρου επί συγκεκριμένη ώρα». Πού θα βρεθούμε αν έρθει σε κάποιον η ιδέα να χρεώνει τα εισιτήρια με το κυβικό;Ένα εισιτήριο αξίας Χ για Υ ώρες, σημαίνει ότι έχεις αγοράσει το δικαίωμα να καταλάβεις χώρο για ένα άτομο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για αυτό το διάστημα.
Ναι, καθορίζουν τι εννοούν με τον όρο λελογισμένη χρήση, δίνουν έναν αριθμό GB.Αλλιώς, πρέπει να καθορίσουν τι θεωρείται λελογισμένη χρήση και να ενημερώσουν.
Μα δεν πρόκειται για το αν είναι "τσίπης" ή όχι. Όταν υπολογίζεις την τιμή μιας υπηρεσίας, πρέπει να λάβεις υπόψη σου κάποια δεδομένα. Αν ο άλλος, χρησιμοποιώντας ένα παραθυράκι, σου ανατρέψει εντελώς τα δεδομένα, δεν μπορεί να ισχύει ούτε η τιμή της υπηρεσίας που είχε από την αρχή οριστεί. Π.χ. ορίζεις ότι με 10 ευρώ το άτομο μπορεί να φάει κάποιος "όσο θέλει". Αν με κάποιο τέχνασμα πολλοί από τους πελάτες τρώνε όσο 20 άνθρωποι, τότε η τιμή των 10 ευρώ πέφτει έξω.Κατ' εμέ, εδώ έχουμε περίπτωση που το κράτος είναι ο τσίπης: υπολογίζουν πως οι περισσότεροι θα το χρησιμοποιήσουν για πολύ λιγότερο από την αξία του και θα εισπράξουν τη διαφορά.
Ναι, καθορίζουν τι εννοούν με τον όρο λελογισμένη χρήση, δίνουν έναν αριθμό GB.
Μα δεν πρόκειται για το αν είναι "τσίπης" ή όχι. Όταν υπολογίζεις την τιμή μιας υπηρεσίας, πρέπει να λάβεις υπόψη σου κάποια δεδομένα. Αν ο άλλος, χρησιμοποιώντας ένα παραθυράκι, σου ανατρέψει εντελώς τα δεδομένα, δεν μπορεί να ισχύει ούτε η τιμή της υπηρεσίας που είχε από την αρχή οριστεί. Π.χ. ορίζεις ότι με 10 ευρώ το άτομο μπορεί να φάει κάποιος "όσο θέλει". Αν με κάποιο τέχνασμα πολλοί από τους πελάτες τρώνε όσο 20 άνθρωποι, τότε η τιμή των 10 ευρώ πέφτει έξω.
Επίσης, σχετικά με τα μέσα μεταφοράς: το λεωφορείο θα κάνει τη διαδρομή ακόμα κι αν είναι αδειανό. Ένας- δυο επιβάτες παραπάνω ή παρακάτω δεν αλλάζουν τίποτα.
Όμως πώς κοστολογείται αυτό; Οι μεταφορικές επιχειρήσεις δεν έχουν πάγια έξοδα; Αλλάζει το κόστος του υλικού αν εγώ κάνω μία ή τρεις στάσεις; Θα αυξομειώνεται η μισθοδοσία του προσωπικού αν όλοι κάνουν μια στάση λιγότερη για να περπατήσουν για την υγεία τους; Ορίστε, άλλη πρόταση για την κοστολόγηση του μοναδικού εισιτηρίου ανά διαδρομή: 1 στάση, 1,30 το εισιτήριο. 2 στάσεις, 1,32 το εισιτήριο, πέντε στάσεις, 1,40 το εισιτήριο κ.λπ.Παράδειγμα: από 45 λεπτά και άνω 1,40 το εισιτήριο. 2 στάσεις ή 10 λεπτά, 30 λεπτά. 5 στάσεις ή 20 λεπτά 70 λεπτά και ούτω καθεξής.