Νομίζω πάντως ότι αν κανείς δεν θέλει να πληρώσει το κόμιστρο θα ήταν καλύτερο να μην πάρει και το λεωφορείο. Πρώτον επειδή, όπως ξανάγραφα πιο πάνω, και ο οδηγός του ΟΑΣΑ, η καθαρίστρια του Μετρό, ο υπεύθυνος σταθμού, ο εισπράκτορας κλπ είναι κι αυτός προφανώς βιοπαλαιστής και έχει οικογένεια να θρέψει, άρα πρέπει κι αυτός από κάπου να πληρωθεί. Δεύτερον, επειδή στο πλαίσιο της πολιτικής ανυπακοής η Ρόζα Παρκς έδωσε το έναυσμα για μποϊκοτάζ, όχι για «χρησιμοποιώ το μέσο αλλά δεν πληρώνω επειδή δεν θέλω». Τρίτον, επειδή σε αυτήν την κοινωνία που ζούμε σήμερα έχει καταντήσει να πληρώνει α) αυτός που θεωρεί ότι δεν είναι σωστό να μην πληρώσει από τη στιγμή που ειδάλλως επιβαρύνει τους συνανθρώπους του και β) πολύ περισσότερο αυτός που δεν μπορεί να κάνει αλλιώς. Αυτό, κατά τη γνώμη μου, δημιουργεί τις συνθήκες για μια κοινωνία όπου ο ένας θα εκμεταλλεύεται τον άλλον ακόμα περισσότερο από ό,τι σήμερα και μόνο αλληλεγγύη δεν το λες.
Επαναλαμβάνω ότι πιστεύω πως πρέπει να υπάρχουν προβλέψεις για τους οικονομικά ασθενέστερους, όμως όχι για τους «δεν πληρώνω, δεν πληρώνω, δεν πληρώνω», γιατί αν γενικευτεί το «δεν πληρώνω» θα έχουμε «τι πάει να πει δεν έχει λεωφορείο σήμερα;»