Χαρούμενο ξύπνημα

Μερικές πινακίδες επιδέχονται βελτίωσης :-)
Θα μπορούσε να εμπλουτιστεί με κάποια ωραία ελληνικά παραδείγματα. Όπως:
Απομακρυνθείτε από τον τοίχο του φκρέατος (σε ασανσέρ)
Πεζοί, πατήστε το κουμπί και περιμένετε να πγεράσετε
Απαγορεύεται η διάβασις πεζών και ποιημάτων (σε κάποια γέφυρα στον οδοντωτό των Καλαβρύτων)
Ζητείται κοπέλα για συγκατοίκηση σμε χαδυάριη (φοιτητική λέσχη ΑΠΘ, μακρινά ενενήνταζ)
Ζητείται κοπέλα για συγκατοίκηση σμε τκριάρι (παρομοίως)
 

SBE

¥
Είμαι πολύ νερντ που γέλασα με το 10;
enhanced-buzz-26260-1366241589-0.jpg

Φαντάστηκα έναν κακομοίρη να πηγαίνει να ξεκολλήσει το χαρτί και να αναρωτιέται τι στο καλό κολλήσανε.
 

SBE

¥
936179_10151695830558268_800361180_n.jpg

Όσοι το δείτε αύριο το πρωί, καλημέρα.
Οι υπόλοιποι, συγγνώμη αλλά βαριέμαι να τα φυλάω αυτά για πολύ.
Και ήθελα να καλοπιάσω τη Μπέρνι κιόλας...
 

bernardina

Moderator
Ευδαιμονία. Αγαλλίαση. Έκσταση. Παγωτό, τέλος πάντων βρε παιδί μου! :D

 

bernardina

Moderator
Meet Scamp, a dog that used to be homeless. Here he is with 6 kittens that he rescued from a trash dumpster. He tore the box open and carried them into the house, one by one. They all live happily together now.

 

Zazula

Administrator
Staff member
Όταν το όνομα του άλλου είναι «Μίλκο», μόνο ένα πράγμα μπορείς να σκεφτείς: Ψηλά το κεφάλι! :p Ωστόσο τι ψηλά, εδώ έχουμε νέο κατώτατο χαμηλό (τόσο χαμηλά δεν είχαμε πέσει ούτε με τις ultra-low λουμπενιές του θανασ(ιμ)ονήματος)... Μίλκο Καλαϊτζίεφ (Милко Калайджиев), λοιπόν, και "απολαύστε" υπεύθυνα:
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Συλλεξιλόγες και συλλεξιλόγοι, γρηγορείτε!

Έχω απόλυτη και αμέριστη κατανόηση στο ότι, η κατά τα τελευταία χρόνια, ανηλεής κατάργηση σχεδόν κάθε βεβαιότητας περί τα καθημερινά εγκόσμια και τα επέκεινα εξωκόσμια, αλλά και η πίεση από την απόλυτη λαπαδοποίηση των πάντων γύρω μας καταπιέζει το κριτικό και ερευνητικό πνεύμα που μας διακρίνει. Καταπίεση που δεν είναι βεβαίως (αυτό δα έλειπε) ορατή στις άμεσες οδηγίες χρήσης για την ορθή τοποθέτηση κομμάτων και αποκομμάτων, τελειών (επίγειων και απογειωμένων και πολλαπλασιασμένων) και λοιπών σημείων στίξης, παρελθόντων, παρόντων και μελλόντων. Δεν παρατηρείται ούτε στη ζέση για τη φωνητικά ορθή μεταγραφή των ονομάτων των 7500 βουλευτών της κινεζικής εθνοσυνέλευσης (ή όπως λέγεται, τελοσπάντων) και των μογγολικών συστημάτων αεροπροσκόπων μογκολφιέρι (ή όπως λέγονται τελοσπάντων) --ούτε, θεός φυλάξοι, στην άψογη διεκπεραίωση των γλωσσολεξικών και εγκυκλοπαιδικών μεταφραστικών μας καθημερινών ρουτινών.

Καταπίεση υπάρχει όμως, και μας παρασέρνει όμως σε δρόμους σκοτεινούς, οδούς αντιεπιστημονικές, ατραπούς και πρακτικές --αν είναι δυνατόν-- διαδικτυακών σχολιαστών! Συλλεξιλόγες και συλλεξιλόγοι, ο φατσομπουκισμός καραδοκεί. Γρηγορείτε!

Ιδού, λοιπόν: Ο έγκριτος αδιμινστράτωρ Ζαζουλεύς, από τα Σέρρας ορμώμενος, εκόμισε το ανωτέρω εξαίρετο δείγμα συγχρόνου βουλγαρικής λαϊκής τέχνης και τα σχόλιά μας περιορίζονται σε απολύτως επιφανειακά, χωρίς μέθοδο, χωρίς τεκμηρίωση, χωρίς διατύπωση ερωτημάτων, συλλογή στοιχείων, ανάλυση και μεθοδική συναγωγή αποτελεσμάτων.

Πού είναι οι παραπομπές για το εξαίρετο μουσικό αυτό είδος, που ονομάζεται τσάλγκα βουλγαριστί; Πού οι συζητήσεις για την ετυμολόγηση από τα αραβικά μέσω των τουρκικών; Πού η συζήτηση αν το αντίστοιχο συγγενέστερο μουσικό είδος παρ' ημίν είναι το κατά την αγγλοουίκη Greek skiladiko ή, αντίθετα, τα νησιώτικα (έλεος, βρε!), όπως εκτιμά το αδελφό άρθρο στη συνδεδεμένη ελληνική βικιπαίδεια εστιάζοντας πιθανώς στη μέθοδο ανάμειξης των βαλκανικών ήχων και όχι στο αποτέλεσμα;

Πού είναι η συζήτηση για τις συνέπειες που είχε σε αυτό το μουσικό είδος η μετάβαση των κεντρικών βαλκανικών χωρών από τον βαλκανικό σοσιαλισμό στον βαλκανικό καπιταλισμό; Πού η συζήτηση για την καθετοποίηση της παραγωγής από τη δισκογραφική Planeta Payner (Планета Пайнер) μέχρι την κατανάλωση στα λεγόμενα клуб που οδηγεί στην εξασφάλιση μεγάλων μεριδίων της αγοράς και την περιθωριοποίηση μη συνδεδεμένων εις το άρμα της καλλιτεχνών και, κυρίως, καλλιτεχνιδών;

Πού είναι τα βιογραφικά του εκ Σβιλενγράδ ορμωμένου υπερεξηκοντούτη καλλιτέχνη (εδώ είναι), πού οι μεγαλόφωνες απορίες για το μουστάκι και τον φερετζέ; Και τέλος, πού είναι η ανάλυση των διονυσιακών κινήσεων των χορογραφιών, η κοινωνική κριτική με αφορμή τα απεικονιζόμενα εξυπνόφωνα και τα σειόμενα γλαστρόφυτα, που η ψυχρή, κλινική καταμέτρηση των αισθησιακών κινήσεων και η σημασιοδοτική της απεικονιστικής τους;

Και τελευταίο αλλά όχι έσχατο, πού είναι η εκτελούσα μεταφορές μοδερατόρισσα, να δημιουργήσει ένα νέο νήμα αφιερωμένο σε αυτό το εξαίρετο είδος μουσικής; Για την εξέταση των ως άνω διαβαλκανικών κοινωνικών και άλλων φαινομένων, φυσικά. Με έμφαση στο άλλων, βεβαίως. Τι νομίσατε, δηλαδή;
 

Zazula

Administrator
Staff member
...του εκ Σβιλενγράδ ορμωμένου υπερεξηκοντούτη καλλιτέχνη...
Σβίλενγραδ. :) Γνωστό σ' όποιον έχει ταξιδέψει με την ιστορική αμαξοστοιχία 604 "Γκάτζος Εξπρές" που ήξερες ότι πηγαίνει Πύθιο-Αδριανούπολη και Δίκαια-Σβίλενγραδ.
 
Top