Θέλω να υπενθυμίσω και να τονίσω χωρίς περαιτέρω σχόλια ότι εγώ έζησα το δημόσιο γυμνάσιο και λύκειο ως την κυρίαρχη και σοβαρή μορφή εκπαίδευσης, όταν η ιδιωτική (πλην των ελαχίστων και γνωστών σχολείων) ήταν για τα πανηγύρια και σε αυτή κατέφευγαν συχνά μαθητές για να μπορέσουν να πάρουν ένα απολυτήριο όπως όπως. Κάποιος και κάτι πρέπει να φταίει που πλέον τόσοι γονείς σήμερα έχουν τα παιδιά τους στα ιδιωτικά, και γνώμη μου είναι ότι αυτοί που κόπτονταν, υποτίθεται, για τη δημόσια εκπαίδευση ήταν αυτοί που πρώτοι την αποδιοργάνωσαν και την απαξίωσαν συστηματικά με πρόσχημα τον "εκδημοκρατισμό" της.
SBE
Η Αγγλία πρωτοστάστησε ίσως кαι αυτό έγινε και ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική. Και είναι χαρακτηριστικό ότι θέματα πτυχίων, ισοτιμίας κλπ εμπίπτουν σε κανονισμούς περί εμπορικού ανταγωνισμού σε επίπεδο ΕΕ αντί να είναι της αρμοδιότητας των υπουργείων Παιδείας.
Και για το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ/ΤΕΙ: Να συζητάμε επι μακρόν τα στραβά του αλλά το "αλλού θέλεις να μπεις, αλλού βρίσκεσαι" λέγεται χρόνια τόσο φυσικά που το έχουμε πιστέψει κίόλας. Μα βρίσκεται ένας υποψήφιος σε κάποια σχολή που δεν του αρέσει ή του είναι αδιάφορη γιατί δήλωσε ότι την επιλέγει σε σχέση με τη επίδοση που είχε στις εξετάσεις. Αν ήθελε μία και μόνη σχολή, δηλώνει μία και μόνη σχολή, και ή συγκεντρώνει τη βαθμολογία και μπαίνει με τα τσαρούχια του ή αλλιώς δεν συνεχίζει πουθενά.
Όμως η προτεραιότητα όλων είναι πτυχίο, όχι τάχα ερωτευμένη σπουδή με ένα πεδίο γνώσης.
daeman
SBE
+1Όμως οι κυβερνήσεις των τελευταίων δέκα ετών υποσχέθηκαν πτυχία για όλους. Πώς; Μα ρίχνοντας το επίπεδο και ονομάζοντας πτυχίο κάθε πιστοποιητικό. Η ελίτ παραμένει ελίτ και παίρνει τις καλές θέσεις, η πλέμπα κυνηγάει πτυχιάκια της πλάκας. Γιατί είναι πιο εύκολο να κάνεις αυτό παρά να προσφέρεις πραγματική υψηλής ποιότητας παιδεία για όλους
Η Αγγλία πρωτοστάστησε ίσως кαι αυτό έγινε και ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική. Και είναι χαρακτηριστικό ότι θέματα πτυχίων, ισοτιμίας κλπ εμπίπτουν σε κανονισμούς περί εμπορικού ανταγωνισμού σε επίπεδο ΕΕ αντί να είναι της αρμοδιότητας των υπουργείων Παιδείας.
Και για το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ/ΤΕΙ: Να συζητάμε επι μακρόν τα στραβά του αλλά το "αλλού θέλεις να μπεις, αλλού βρίσκεσαι" λέγεται χρόνια τόσο φυσικά που το έχουμε πιστέψει κίόλας. Μα βρίσκεται ένας υποψήφιος σε κάποια σχολή που δεν του αρέσει ή του είναι αδιάφορη γιατί δήλωσε ότι την επιλέγει σε σχέση με τη επίδοση που είχε στις εξετάσεις. Αν ήθελε μία και μόνη σχολή, δηλώνει μία και μόνη σχολή, και ή συγκεντρώνει τη βαθμολογία και μπαίνει με τα τσαρούχια του ή αλλιώς δεν συνεχίζει πουθενά.
Όμως η προτεραιότητα όλων είναι πτυχίο, όχι τάχα ερωτευμένη σπουδή με ένα πεδίο γνώσης.
daeman
Τι μια εικόνα, χίλιες λέξεις. Μια φράση, η καλύτερη εικόνα-ακτινογραφία!Είδα δασκάλους και καθηγητές - νέους, όχι κοντά στη σύνταξη - να φοβούνται το διαολόπραμα γιατί δεν το σκαμπάζαν, το μόνο που ζητούσαν ήταν να τους πω τον καιρό, τα ωροσκόπια ή να δουν το Στοίχημα...