Nickel, αν πραγματικά πίστευα ότι είναι χτύπημα κάτω απ' τη μέση για σας που υποστηρίζετε το κείμενο, αν έτσι το έβλεπα, δεν θα το έβαζα. Πραγματικά με προσβάλλει αυτό. Ότι όμως θεωρώ πως πρέπει κάπως να σας προβληματίσει, κάπως να το πάρετε υπόψη σας, ναι, το πιστεύω. (Όπως με προβληματίζει κι εμένα που κάποιοι που νόμιζα για αριστερούς μιλάνε όπως το ΛΑΟΣ ή εκφράζουν εθνικιστικές απόψεις, και όχι μόνο με προβληματίζει αλλά προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται και να πάρω αποστάσεις). Το βίντεο, λοιπόν, το έβαλα για την πολιτική σημασία που έχει κτγμ και το θεωρώ άμεσα σχετιζόμενο με την κουβέντα. Καθόλου ad hominem, μόνο ad rem, μια που σας αρέσουν τα λατινικά.
Με την άποψη πως κάποιος μπορεί να θαυμάζει τον Μεταξά, να λέει ότι δεν υπήρχαν εξόριστοι εκείνη την εποχή και ότι η νίκη των Ελλήνων στην Αλβανία οφείλεται στην «αρίστη ηγεσία» του, και αυτό να είναι απλώς κάτι που κάνει στον ελεύθερο χρόνο του όπως όταν κάποιος πλέκει ή μαγειρεύει, ανάξιο σχολιασμού σε πολιτική κουβέντα, θα διαφωνήσω ριζικά. Όταν κάποιος εκφράζει ρατσιστικές ιδέες είναι ρατσιστής, όταν εκφράζει ακροδεξιές είναι ακροδεξιός. Αυτό δεν είναι κανενός είδους χαρακτηρισμός ούτε για τους συνυπογράφοντες ούτε για σας που μπορεί κάλλιστα να πιστεύετε σε μια διακυβέρνηση σοφών, χωρίς να είστε ακροδεξιοί. Όμως, επαναλαμβάνω, επειδή ζούμε σε δύσκολους καιρούς, η συντηρητική έως πολύ συντηρητική ανάγνωση και -ενδεχομένως- εφαρμογή αυτής της ιδέας, πρέπει να σας προβληματίσει. Αντιθέτως, κανέναν προβληματισμό δε βλέπω, μόνο άμυνες.
@palavra: Αυτό που λες για το ΚΚΕ θα ίσχυε αν έλεγα πως επειδή η Κακούρη είπε αυτά που είπε προχτές θα είναι πάντα ακροδεξιά, ήταν ακροδεξιά και πριν από 15, 20, 25, 30 χρόνια και θα είναι ακροδεξιά και μετά θάνατον. Είπα μόνο η καημένη ότι είναι ΤΩΡΑ ακροδεξιά, ΤΩΡΑ που υπογράφει το κείμενο ΤΩΡΑ εκφράζει ακροδεξιές απόψεις και αυτό κατά την ταπεινή, κατά την πολύ ταπεινή μου γνώμη έχει μια μικρούλα τόσο δα πολιτική σημασία. :)