Η διαφήμιση μπαίνει στο κοστολόγιο όπως κάθε άλλη δαπάνη. Το τι κάνει ο παραγωγός ως προς τη συμπίεση ή μη του κέρδους του δεν έχει να κάνει με συγκεκριμένο κονδύλι, με συγκεκριμένο συντελεστή κόστους.
Φυσικά και μπαίνει στο κοστολόγιο. Πώς είναι δυνατόν να συζητάμε τέτοιο πράγμα; Όλα τα έξοδα είναι μέρος του κόστους. Για το αν επιβαρύνει την τελική τιμή λέμε. Πολλά κόστη προκύπτουν για μια εταιρεία αλλά δεν υπολογίζονται όλα στον ίδιο βαθμό στο τελικό κόστος του προϊόντος, αλλιώς καμμιά εταιρεία δεν θα έμπαινε μέσα από πιέσεις λόγω αύξησης κόστους παραγωγής, διοίκησης, διάθεσης και διανομής ή άλλων εξωγενών παραγόντων.