Προτιμώ τα ψεματάκια του για λογαριασμούς ξενοδοχείων από τις γκάφες του για Κούγκια και τις παραγγελίες μισού δισεκατομμυρίου για να φτιαχτούν σαπάκια. Μακάρι να μπορούσαμε να τον πληρώσουμε να μείνει έξω.
To εκτιμώμενο (κόστος είναι πεντακόσια εκατομμύρια δολάρια και ο χρόνος υλοποίησης της σύμβασης είναι εφτά έτη: http://www.dsca.mil/sites/default/files/mas/greece_14-47.pdf Λογικά λόγω FMS η προκαταβολή θα είναι μικρότερη απ' ό,τι σε DCS. Το πραγματικό κόστος θα το μάθουμε τη στιγμή του τελικού LOA, όχι του αρχικού· πάντως σε μια μείζονα αναβάθμιση, όπως αυτή, οι προβλέψεις για το τελικό κόστος είναι πολύ δύσκολες. Δεν είδα πουθενά να αναφέρεται χρηματοδότηση μέσω FMFP, οπότε τον λογαριασμό που θα προκύψει θα πρέπει να τον πληρώσουμε στο ακέραιο.Ποιο μισό δισεκατομμύριο; Δείξτε μου στην εκτέλεση προϋπολογισμού το ποσό κατά έτος, την διάρκεια της σύμβασης σε έτη και την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.
To εκτιμώμενο (κόστος είναι πεντακόσια εκατομμύρια δολάρια και ο χρόνος υλοποίησης της σύμβασης είναι εφτά έτη: http://www.dsca.mil/sites/default/files/mas/greece_14-47.pdf Λογικά λόγω FMS η προκαταβολή θα είναι μικρότερη απ' ό,τι σε DCS. Το πραγματικό κόστος θα το μάθουμε τη στιγμή του τελικού LOA, όχι του αρχικού· πάντως σε μια μείζονα αναβάθμιση, όπως αυτή, οι προβλέψεις για το τελικό κόστος είναι πολύ δύσκολες. Δεν είδα πουθενά να αναφέρεται χρηματοδότηση μέσω FMFP, οπότε τον λογαριασμό που θα προκύψει θα πρέπει να τον πληρώσουμε στο ακέραιο.
Για τα «σαπάκια» δεν αποκλείω να έχω πέσει θύμα της αντιπολιτευτικής διαμάχης που συνοδεύει κάθε τέτοια μικρή ή μεγάλη αγορά. Το Πρώτο Θέμα δεν έχω χρόνο να το διαβάζω, αλλά στο συγκεκριμένο ζήτημα φαίνεται ότι αντέδρασαν και κυβερνητικοί βουλευτές. Αν δόθηκαν οι απαραίτητες εξηγήσεις και τακτοποιήθηκε το ζήτημα και με την αντιπολίτευση, χαίρομαι που το μαθαίνω. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα συμπαθήσω τον συγκεκριμένο εταίρο της κυβέρνησης. Έτσι κι αλλιώς, μένω σ’ αυτό που έγραψα, ότι θα τον κρίνω από τα μεγάλα κι ας μένει όπου θέλει στα ταξίδια του.Λέω να μην ξεχνάμε την κριτική σκέψη και την επαλήθευση όταν το θέμα ξεφεύγει από το επιστημονικό μας πεδίο.
Το κάναμε, πάντως, με τα Α-7Ε Corsair — κι ήταν εγκληματικό· χάσαμε α/φος με επιχειρησιακές δυνατότητες που ούτε έχουμε ούτε μπορούμε να τις αντικαταστήσουμε. Το είχαμε κάνει, πάλι βιαστικά, με τα F/NF-5A — ξεμένοντας από fighter lead-in trainer. Το είχαμε κάνει, πάλι χωρίς κάποιο πλάνο στον νου μας, με τα F-1CG — και μετά ψάχναμε κατόπιν εορτής πού να τα πουλήσουμε.Τέλος, όποιος ξέρει πέντε πράγματα από επιχειρησιακά, ξέρει ότι δεν πετάμε εξοπλισμό επειδή έχει παλιώσει.
Για τα «σαπάκια» δεν αποκλείω να έχω πέσει θύμα της αντιπολιτευτικής διαμάχης που συνοδεύει κάθε τέτοια μικρή ή μεγάλη αγορά. Το Πρώτο Θέμα δεν έχω χρόνο να το διαβάζω, αλλά στο συγκεκριμένο ζήτημα φαίνεται ότι αντέδρασαν και κυβερνητικοί βουλευτές. Αν δόθηκαν οι απαραίτητες εξηγήσεις και τακτοποιήθηκε το ζήτημα και με την αντιπολίτευση, χαίρομαι που το μαθαίνω. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα συμπαθήσω τον συγκεκριμένο εταίρο της κυβέρνησης. Έτσι κι αλλιώς, μένω σ’ αυτό που έγραψα, ότι θα τον κρίνω από τα μεγάλα κι ας μένει όπου θέλει στα ταξίδια του.
η επισκευή άχρηστων αεροπλάνων με κόστος 500 εκατομμύρια
Θα συμφωνήσω με τον Έλλη εδώ - δεν είναι κακό να διορθώνουμε ένα λάθος επιχείρημα σε μια συζήτηση. Νομίζω ότι πιο πολύ ενόχλησε το ύφος της διόρθωσης (αν είχε ασχοληθεί π.χ. έστω και ελάχιστα με το κύριο θέμα της συζήτησης, θα είχε αντιμετωπιστεί πολύ πιο θετικά).Αυτό δεν είναι ορθογραφικό λάθος ή ασήμαντη λεπτομέρεια. Είναι η επιμονή στην διάδοση μιας λανθασμένης πληροφορίας σε πολλαπλά επίπεδα.