Γιατί ενοχλούνται τώρα οι χρυσαυγίτες όταν τους λένε νεοναζί;

SBE

¥
... και η αστυνομία α) του κάνει πλάτες ή β) δεν καταφέρνει, λόγω εγγενούς ανικανότητας ή λόγω περιπλοκότητας του ζητήματος, να αποδώσει το έγκλημα στον (όποιον) εν λόγω πολιτικό φορέα; Και το ίδιο (α ή β) συμβαίνει και στην περίπτωση της δολοφονίας του Π. Φύσσα; Δεν ρωτάω κακοπροαίρετα, απλώς διευκρινιστικά. Μπορεί φυσικά να μην έχω καταλάβει γρι και να μην ήθελες να πεις ούτε το (α) ούτε το (β).

Πιο κοντά στο (β) νομίζω ήμουνα όταν το έγραφα. Άλλωστε η φράση "Σέρλοκ Χόλμς" την ανικανότητα ή την αδιαφορία προσπαθεί να τονίσει. Η αστυνομία μού δίνει την εντύπωση ότι πάντα διαλέγει τον πιο εύκολο δρόμο. Αφού κάποιος θα την πληρώσει (η τράπεζα π.χ., ή ο δράστης που συλλάβανε), γιατί να ασχοληθούν περισσότερο; Όσο για το τι κάνει η αστυνομία με τις εγκληματικές οργανώσεις πολιτικού χαρακτήρα, το έχουμε δει το έργο: Με σταυρωμένα τα χέρια περιμένουν πότε θα γίνει μια στραβή και θα τους έρθει ο τρομοκράτης στο πιάτο. Μέθοδος σοφή ίσως άμα έχεις να κάνεις με κακοποιούς, που κάποια στιγμή θα αρχίσουν να τρώγονται μεταξύ τους και να αλληλοκαρφώνονται, αλλά όταν οι εγκληματίες έχουν δει τη δουλειά "συναγωνιστές" και "εν Χ αδερφοί" (όπου Χ οποιοσδήποτε μεσσίας), δεν πιάνει. Ειδικά άμα θες γρήγορα αποτελέσματα και δεν θέλεις να την πληρώνει ο άσχετος περαστικός.
Στο κλιπάκι του Ζαζ αναφέρονται σε απειλές που δέχτηκε πολίτης που επεδίωξε να μηνύσει τους μαχαιροβγάλτες. Πού είναι η αστυνομία σε τέτοιες περιπτώσεις; Και για να το πάμε παραπέρα, πού είναι οι διάφορες οργανώσεις και τα κόμματα και οι επώνυμοι που φιλοσοφούν κατά της ΧΑ; Γιατί δεν αναλαμβάνουν να δημιουργήσουν δημοσιότητα γύρω από τέτοιες περιπτώσεις, να στηρίξουν αυτούς που θέλουν να κάνουν μηνύσεις, να τους κάνουν φροντιστήριο πώς να μιλάνε στις κάμερες, να βάλουν δικούς τους ανθρώπους να τους φυλάνε κλπ κλπ κλπ κλπ; Γιατί δεν εμφανίζονται στην επόμενη δεξίωση στο προεδρικό μέγαρο με τη γυναίκα που έκανε τη μήνυση και απειλήθηκε για να την αποσύρει; Αν είχε γίνει αυτό πεντέξι φορές μέχρι τώρα με μερικά άτομα που θα ταυτιζόταν μαζί τους ο μέσος Έλληνας*, αντί να τρέχουν στο πλευρό του κάθε τραυματία μόνο για τα πέντε λεπτά που είναι οι κάμερες παραταγμένες, ίσως να μην είχαμε φτάσει να έχουμε νεκρούς. Ειδικά αν υπήρχε και κάποιος άτυπος συντονισμός μεταξύ όλων αυτών. Γιατί το ζητούμενο δεν είναι να τους "ταράξει στη νομιμότητα" ο Δήμος Αθηναίων ή η Κανέλλη, αλλά και οι απλοί πολίτες, αυτοί που κινδυνεύουν περισσότερο και που είναι μέρος της καθημερινότητάς τους οι απειλές της ΧΑ.

* π.χ. μάνα μαθητή, καταστηματάρχης της γειτονιάς, άσχετος περαστικός κλπ

ΥΓ Ελπίζω να είναι εμφανές ότι ρίχνω ευθύνες εξίσου σε κόμματα, οργανώσεις, μεμονωμένους πολιτικούς και λοιπά δημόσια πρόσωπα όλων των αποχρώσεων.
ΥΓ2 Και συγγνώμη για την ελαφρά ασυναρτησία του κειμένου μου, αλλά σήμερα έχω ζαλιστεί από την πολλή δουλειά.
 

SBE

¥
Δόχτορα, τι του φταίει η Σταθοπούλου, που στο κάτω κάτω ήταν κι ωραία γυναίκα;
Βγαίνουμε λίγο εκτός θέματος όμως και θα μου πει κανένας ότι δείχνω ελαφρότητα:

Παλ, υπερβολές. Ο "θα φέρω τον Τάδε να καθαρίσει", όπως κι ο "ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε" και άλλοι συναφείς απλά είναι Έλληνες- οι ψευτομαγκιές και όλα αυτά είναι μέρος του χαρακτήρα μας και μέρος του εθνικού μας θεατρικού κλισέ. Υπάρχει και σχετική βιβλιογραφία, μεταξύ άλλων ένα εξαιρετικό βιβλίο που είχα πετύχει κάποτε στην Ελληνική Βιβλιοθήκη του Κινγκς πριν την καταργήσουν, και έχω ξεχάσει τον τίτλο του, μιας Αυστραλέζας κοινωνιολόγου, που αφιέρωνε ολόκληρο κεφάλαιο στο πώς καβγαδίζουν οι Έλληνες- και πώς αυτό μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα όταν βρίσκονται έξω από το ελληνικό περιβάλλον που δεν γνωρίζει τις συμβάσεις και αποδίδει λάθος βαρύτητα στις απειλές. Μπορεί οι ραφινάτοι νεοέλληνες του 21ου αιώνα να νομίζουν ότι έχουν ξεφύγει από αυτά τα χωριάτικα και παρακατιανά χούγια, αλλά το 90% των συμπατριωτών μας παραμένει πιστό στα πατροπαράδοτα. Έτσι όταν ο καφρέλληνας της γειτονιάς μας γκαρίζει ότι θα φέρει τη ΧΑ να καθαρίσει:
α. ξέρει ότι κανένας δεν πρόκειται να καθαρίσει τίποτα- ελπίζει όμως με τις φωνές να τρομάξει τον άλλο
β. σιγά μην καλέσει αστυνομία- αφού κατά 99% άδικο έχει ο ίδιος
γ. ομοίως, σιγά μην καλέσει τη ΧΑ, τη ρώσικη μαφία ή τον Αλ Καπόνε, εφφέ θέλει να κάνει ο άνθρωπος αλλά δεν ξεχνά ότι ο πραγματικός υπόκοσμος του είναι άγνωστη χώρα
δ. ξέρει ότι θα βρεθεί κάποιος να του πει "μη! σκέψου τα παιδιά σου" και θα μπορέσει να αποχωρίσει από την διαφωνία με το κούτελο καθαρό "δίνω τόπο στην οργή, ρε, γιατί είμαι οικογενειάρχης άνθρωπος (κι όχι γιατί είμαι κότα)"
Το ότι παλιότερα έλεγαν "θα φέρω τα κανάλια" και τώρα λένε "θα φέρω τη ΧΑ" δε σημαίνει ότι έγιναν οπαδοί της ΧΑ, απλά δείχνει ότι είναι μακριά νυχτωμένοι- κι ελπίζουμε να αρχίσουν τώρα να καταλαβαίνουν.

Τα δ, ε, στ που γράφεις ανήκουν στην κατηγορία φασίστας= όποιος με ενοχλεί με τη συμπεριφορά του. Είπα και πιο πάνω την άποψή μου γι'αυτή την χρήση του όρου. Οι μισοί Έλληνες θεωρούν τους γονείς τους φασίστες γιατί τους επιβάλλουν να γυρνάνε σπίτι τα μεσάνυχτα. Και τους δασκάλους που τους απαγορεύουν τα κινητά μέσα στην τάξη. Και τον καθηγητή που έβαλε δύσκολα στις εξετάσεις στο πανεπιστήμιο. Και τον τροχονόμο που δεν τους χάρισε την κλήση. Και τον προϊστάμενο που τους έκανε παρατήρηση γιατί πήγαν στη δουλειά σα λέτσοι. Και τη Μέρκελ, τον Ομπάμα, τον Μπαν Κιμούν, τη Λαγκάρντ, τον Πούτιν, τον Κάστρο και την πεθερά τους που τους είπε νέτα-σκέτα να μην ξοδεύουν το χαρτί στην τουαλέτα.:twit:

Αυτά για την ώρα, γιατί με περιμένει ένα βουνό εργασίες για διόρθωση.
 

nickel

Administrator
Staff member
Αν αυτό θεωρείται συμψηφισμός, τότε είμαι συμψηφιστής.
Νομίζω ότι συμψηφισμός είναι να δικαιολογείς τη βία από τη μια μεριά επειδή υπάρχει βία και από την άλλη. Δεν πιστεύω ότι θεωρείται συμψηφισμός το να ζητάς να μην υπάρχει βία ούτε από τη μια ούτε από την άλλη μεριά.

Λέει παρακάτω (#16) ο Μπίστης, απαντώντας σε σχόλιο:

[...] Αν πάντως παρακολουθούσες τα κείμενα μου, θα ήξερες ότι όταν αναφέρομαι στον ναζισμό τον προσδιορίζω ως το απόλυτο κακό. Γι' αυτό προς απογοήτευση πολλών φιλελεύθερων φίλων μου ποτέ δεν δέχθηκα την θεωρία των δυο άκρων με το επιπλέον ιστορικό επιχείρημα ότι δεν θα μπορούν έτσι να εξηγήσουν γιατί ο Ρούσβελτ συμμάχησε με τον Στάλιν απέναντι στο απόλυτο κακό. Δεν θα γίνω όμως εξ αυτού του λόγου ανεκτικός στον σταλινισμό. […] Εγώ προτιμώ αυτό που μας άφησε ο Λεωνίδας σαν πολιτική διαθήκη και σαν απόσταγμα ζωής ενός ανθρώπου που γνώρισε την βία και από τις δυο πλευρές μέσα στο επαναστατικό κίνημα: "η βία δεν βγάζει πουθενά".


Ε, αναφέρθηκε στην υπογραφή μου, δεν μπορώ να μην τον τσιτάρω. :)
 

rogne

¥
Όσο για το τι κάνει η αστυνομία με τις εγκληματικές οργανώσεις πολιτικού χαρακτήρα, το έχουμε δει το έργο: Με σταυρωμένα τα χέρια περιμένουν πότε θα γίνει μια στραβή και θα τους έρθει ο τρομοκράτης στο πιάτο. Μέθοδος σοφή ίσως άμα έχεις να κάνεις με κακοποιούς, που κάποια στιγμή θα αρχίσουν να τρώγονται μεταξύ τους και να αλληλοκαρφώνονται, αλλά όταν οι εγκληματίες έχουν δει τη δουλειά "συναγωνιστές" και "εν Χ αδερφοί" (όπου Χ οποιοσδήποτε μεσσίας), δεν πιάνει.

Συγγνώμη που επανέρχομαι, δεν έχω καμιά πρόθεση ν' ανοίξω κουβέντα αποκλειστικά με την SBE, ωστόσο νομίζω ότι υπάρχει εδώ μια επικίνδυνη παραδοχή που διαρκώς κρύβεται και διαρκώς ξαναβγαίνει στην επιφάνεια: "εγκληματική οργάνωση πολιτικού χαρακτήρα" πίσω από τη δολοφονία του Π. Φύσσα, "εγκληματική οργάνωση πολιτικού χαρακτήρα" πίσω και από τους φόνους στη Μαρφίν. Με τη διαφορά όμως ότι στην πρώτη περίπτωση ξέρουμε πολύ καλά για ποια οργάνωση πρόκειται, ενώ στη δεύτερη δεν έχουμε ιδέα. Εννοούμε τον ΣΥΡΙΖΑ, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τους αναρχικούς (που βέβαια δεν είναι οργάνωση, αλλά πολλές δεκάδες διαφορετικές ομάδες και άτομα); Εννοούμε γενικώς και αορίστως όσους διαδήλωναν στην Αθήνα εκείνη τη μέρα; Μήπως το μόνο που έχουμε είναι η φλου αίσθηση ότι ήταν έγκλημα "για τα πολιτικά" (όπως το έθεσε και ο Α. Λοβέρδος για τη δολοφονία του Π. Φύσσα...) και ψάχνουμε μετά να γεμίσουμε τη φόρμα με περιεχόμενο; Μου φαίνεται κακή ιδέα όλο αυτό, και ακόμα χειρότερη επειδή είναι γενικεύσιμη χωρίς όρια και διακρίσεις. Γιατί καλό είναι βέβαια ν' αποκηρύσσουμε τις θεωρίες των άκρων, τους συμψηφισμούς και όλα τα κακά πράγματα, αλλά αν κατά βάση υπονοούμε, είτε το θέλουμε είτε όχι, ότι "τα πολιτικά" είναι η πηγή του κακού, μόνο θεωρίες των άκρων και συμψηφισμοί μπορούν ν' ακολουθήσουν, ου μην και καμιά νομοθετική ρύθμιση που θα χαρακτηρίζει ως εγκληματική/τρομοκρατική οργάνωση οποιαδήποτε πολιτική ομάδα χωρίς έγκριση από πρωτοδικείο (π.χ.). Ξαναλέω, δεν θέλω να εμπλακώ σε αντιπαραθέσεις, απλώς το σκέφτηκα (επίμονα) και το γράφω κι εδώ για να υπάρχει.
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Τα δ, ε, στ που γράφεις ανήκουν στην κατηγορία φασίστας= όποιος με ενοχλεί με τη συμπεριφορά του. Είπα και πιο πάνω την άποψή μου γι'αυτή την χρήση του όρου. Οι μισοί Έλληνες θεωρούν τους γονείς τους φασίστες γιατί τους επιβάλλουν να γυρνάνε σπίτι τα μεσάνυχτα. Και τους δασκάλους που τους απαγορεύουν τα κινητά μέσα στην τάξη. Και τον καθηγητή που έβαλε δύσκολα στις εξετάσεις στο πανεπιστήμιο. Και τον τροχονόμο που δεν τους χάρισε την κλήση. Και τον προϊστάμενο που τους έκανε παρατήρηση γιατί πήγαν στη δουλειά σα λέτσοι. Και τη Μέρκελ, τον Ομπάμα, τον Μπαν Κιμούν, τη Λαγκάρντ, τον Πούτιν, τον Κάστρο και την πεθερά τους που τους είπε νέτα-σκέτα να μην ξοδεύουν το χαρτί στην τουαλέτα.
Μια και είμαστε γλωσσικό φόρουμ, ας επισημάνω με αφορμή αυτό το σχόλιο ότι κτγμ δεν είναι ασήμαντο μέρος του προβλήματος ότι έχουν ξεφτιλιστεί από την κακή και άφρονα χρήση όροι που (θα έπρεπε να) έχουν σαφές περιεχόμενο· όροι όπως βία, λιντσάρισμα, φασισμός (και πολλοί άλλοι που μοιάζει να έχουν χάσει το νόημά τους και να χρησιμοποιούνται «με την καλή έννοια»)· όροι που θα έπρεπε να είναι κοφτερά εργαλεία της πολιτικής σκέψης και πράξης. Εργαλεία που τώρα τα έχουμε ανάγκη για να συνεννοηθούμε, αλλά τα έχουμε στομώσει και ο καθένας τα χρησιμοποιεί όπως του κατέβει. Κάτι, κάπως σαν τον ψεύτη βοσκό...
 

nickel

Administrator
Staff member
Ωστόσο, η σημασιολογική διεύρυνση του φασίστα έχει γίνει εδώ και πάρα πολύ καιρό. Την περιλαμβάνει και το ΛΝΕΓ (β. αυταρχικός άνθρωπος) και το ΛΚΝ (β. για άτομο που χαρακτηρίζεται από αυταρχική, καταπιεστική νοοτροπία ή συμπεριφορά).
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Ωστόσο, η σημασιολογική διεύρυνση του φασίστα έχει γίνει εδώ και πάρα πολύ καιρό. Την περιλαμβάνει και το ΛΝΕΓ (β. αυταρχικός άνθρωπος) και το ΛΚΝ (β. για άτομο που χαρακτηρίζεται από αυταρχική, καταπιεστική νοοτροπία ή συμπεριφορά).
Ε, ναι. Με αποτέλεσμα, τώρα που χρειαζόμαστε τον στενό όρο, να δυσκολευόμαστε να συνεννοηθούμε... :(
 

SBE

¥
Πάντως εγώ δεν υπονόησα τίποτα για τους εμπρηστές της Μαρφίν. Αυτό νομίζω είναι ξεκάθαρο. Μπορεί να είναι μεμονωμένα άτομα ή οργανωμένοι τρομοκράτες ή παρέα χωρίς καμία οργάνωση. Πιο πολύ τη 17Ν είχα στο μυαλό μου όταν τα έγραφα ότι όταν μπλέκεται στη μέση ιδεολογία ή σιγουριά ότι εμείς δεν κινδυνεύουμε, είναι πολύ εύκολο να αποφασίσουμε ότι δεν μας αφορά ή να δώσουμε άφεση αμαρτιών.

Δεν αποκλείω δηλαδή την πιθανότητα να υπάρχει κάποιος μάρτυρας του εμπρησμού της Μαρφίν ο οποίος δεν εμφανίζεται γιατί σκέφτεται, κακό που σκοτώθηκαν άνθρωποι, αλλά....
α. ο Χ είναι καλό παιδί και δεν πάω να τον καρφώσω (όχι και να πάει φυλακή εξ αιτίας μου ο άνθρωπος!)
β. δεν χωνεύω την αστυνομία/ τη δικαιοσύνη/ το κράτος/ τους νόμους/ τους φασίστες/ τους αναρχικούς/ τους κομουνιστές/ τους αγανακτισμένους/ τους ευτυχισμένους/ τους περιθωριακούς/ το κατεστημένο και δεν πάω να βοηθήσω
γ. αυτοί που σκοτώθηκαν ήταν σε λάθος μέρος τη λάθος ώρα και καλά να πάθουν/ ατύχησαν/ δεν τους σκέφτομαι
δ. ας ασχοληθεί κανένας άλλος μ'αυτά, εγώ καρφί δεν είμαι
Τα πιο πάνω ισχύουν και στην περίπτωση της πρόσφατης δολοφονίας και άνετα κολλάνε και σε αυτή (μόνο που τον πιάσανε τον δράστη, οπότε δεν ισχύουν όλα).
Όλοι οι Έλληνες το ίδιο σκεφτόμαστε, άλλωστε, σε ό,τι αφορά τους κώδικες τιμής μας, κι ας έχουν το όνομα μόνο τα ξαδέρφια μας της Κάτω Ιταλίας (πώς θα κυκλοφορήσω μετά στην κοινωνία να με λένε σπιούνο).


Δόχτορα, πως γίνεται λιντσάρισμα με την καλή έννοια; Ορμάνε οι θαυμαστές για να σε γαργαλήσουν μέχρι να κλάψεις από τα γέλια;
 

Alexandra

Super Moderator
Staff member
Δόχτορα, πώς γίνεται λιντσάρισμα με την καλή έννοια; Ορμάνε οι θαυμαστές για να σε γαργαλήσουν μέχρι να κλάψεις από τα γέλια;
Εννοεί την πρόσφατη τάση να ονομάζουν "λιντσάρισμα" οι δημοσιογραφούντες του Διαδικτύου τον προπηλακισμό και το γιουχάισμα.
 

nickel

Administrator
Staff member
δ. ας ασχοληθεί κανένας άλλος μ'αυτά, εγώ καρφί δεν είμαι
Ας μην ξεχνάμε ότι ένας από τους κυριότερους λόγους που δεν εμφανίζονται οι μάρτυρες αυτοβούλως είναι ότι φοβούνται για τη σωματική τους ακεραιότητα.
 

nickel

Administrator
Staff member
Ονειρεύομαι μια Ελλάδα όπου, κάθε φορά που Χρυσαυγίτες τολμούν να μοιράσουν τα φυλλάδιά τους σε κάποια λαϊκή αγορά, στα διόδια, στα προαύλια των σχολείων, τουλάχιστον χίλιοι πολίτες (Δεξιοί, Αριστεροί, μνημονιακοί, αντιμνημονιακοί, ανεξάρτητοι κ.λπ.) να μαζεύονται και να τους γιουχάρουν, να τους αντιπαρατίθενται χωρίς φόβο αλλά και χωρίς πάθος, με νηφαλιότητα και αποφασιστικότητα να αποδυναμωθεί η δική τους έφεση προς τη βία.

Ενδιαφέρον και ωραίο αυτό που γράφει ο Βαρουφάκης εδώ, αλλά δεν θέλω να φοβάμαι αν τους γιουχάρω ή αν γράψω ένα κείμενο εναντίον τους ή ένα τραγούδι αντιφασιστικό ότι το κόμμα που οργανώνει παραστρατιωτικές ομάδες και κατεβάζει συνθέσεις φουσκωτών στις διάφορες δημόσιες εμφανίσεις του θα με στείλει στο νοσοκομείο και ακόμα παραπέρα χωρίς ιδιαίτερους ενδοιασμούς.
 

nickel

Administrator
Staff member
Και για να ολοκληρώσω τη σκέψη μου: Αυτοί μπορεί ωραιότατα να αναλώσουν κάποιους ανθρώπους τους τώρα και θα το θεωρούν σημαντικό αν μας κάνουν να φοβόμαστε ακόμα περισσότερο. Όχι, πρέπει να φοβηθούν αυτοί πια. Και, επειδή δεν είναι δυνατόν εγώ ο φιλήσυχος πολίτης να οργανώνω ομάδες εκφοβισμού των χρυσαυγιτών ή να περιμένω να γίνουμε χίλια άτομα για να τους γιουχάρουμε, απαιτώ από τη δημοκρατική πολιτεία να προστατεύσει και εμένα και τον εαυτό της: να τους κάνει να τρέμουν την παραμικρή εκ μέρους τους παρανομία ή απειλή.
 

SBE

¥
Ας μην ξεχνάμε ότι ένας από τους κυριότερους λόγους που δεν εμφανίζονται οι μάρτυρες αυτοβούλως είναι ότι φοβούνται για τη σωματική τους ακεραιότητα.
Αν διαβάσεις όλο μου το κείμενο θα δεις ότι αναφέρομαι στις δικαιολογίες που βρίσκουμε για να μην κάνουμε κάτι. Αυτές είναι ανεξάρτητες από τη στάση των άλλων.
 

Earion

Moderator
Staff member
Εννοεί την πρόσφατη τάση να ονομάζουν «λιντσάρισμα» οι δημοσιογραφούντες του Διαδικτύου τον προπηλακισμό και το γιουχάισμα.

Από τον άνθρωπο που μιλούσε για υδατάνθρακες και εννοούσε υδρογονάνθρακες δεν περιμένω και πολλά. Περίμενα όμως από τους περί πολλά τυρβάζοντες δημοσιογραφούντες (από την Κορμάρα Πόπη, ας πούμε) να τον ελέγξουν γλωσσικά φέρνοντάς του παραδείγματα κοντινά στις δικές του προσλαμβάνουσες· εγώ φερειπείν θα του έλεγα ότι λιντσάρισμα λέγεται αυτό που έκαναν οι Τούρκοι στον Χρυσόστομο Σμύρνης.

Τι; Πώς; Κύριε αρχηγέ ελληνόψυχου κόμματος, δεν ξέρετε τι έκαναν οι Τούρκοι στον Χρυσόστομο Σμύρνης; Πώς; Τι; Δεν ξέρετε καν ποιος ήταν ο Χρυσόστομος Σμύρνης;
 
Ε, ναι. Με αποτέλεσμα, τώρα που χρειαζόμαστε τον στενό όρο, να δυσκολευόμαστε να συνεννοηθούμε... :(

Μα με τι ορισμούς καθόμαστε και ασχολούμαστε, λες και δεν έχουμε τίποτα καλύτερο να κάνουμε. Αν δεν μας κάνει το "φασίστας" υπάρχει και το "κοινός εγκληματίας".
 
Ζούμε παράξενες ημέρες, όπου όλα γύρω μας φαίνονται ύποπτα, καχύποπτα, όλοι πρέπει να ανήκουν κάπου, «ή είσαι μαζί μας ή είσαι εναντίον μας» κι εσύ συχνά πρέπει να επιλέξεις με ποιους είσαι. Κουράγιο και καθαρό μυαλό να ευχηθώ για τη στιγμή που θα κληθείς να απαντήσεις και, τελικά, να ψελλίσεις «ρε μάγκες, δεν είμαι με τους άλλους», για να ακούσεις το «εμείς, όμως, είμαστε οι άλλοι».

Ψυχραιμία χρειάζεται από όλους μας για να μην καταλήξουμε να γίνουμε κι εμείς σαν το άλλο άκρο που πολεμάμε - όχι με στιλέτα και μπουνιές, αλλά δια των λόγων μας. Τα «δύο άκρα» πρέπει να μην υφίστανται, ούτε καν ως θεωρία. http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.society&id=27790
 

bernardina

Moderator
Λυπάμαι, αλλά σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, είναι αδύνατον να βρεις αυτή τη στιγμή τη φυλλάδα στα περίπτερα.
Αυτό, ως σχόλιο για το ποιόν των "συμπατριωτών" μας.


 
Top