Δεν ξέρω από που βγήκαν τα 80 εκατομμύρια, αλλά χοντρικά, αν υποθέσουμε ότι φορολογούμενο όχημα έχει ένας στους δύο Έλληνες*, τότε έχουμε χοντρικά 5 εκ. στην Ελλάδα, που σημαίνει πέντε εκατομμύρια ειδοποιητήρια, επί το κόστος του χαρτιού, της εκτύπωσης, της εμφακέλλωσης κλπ *. Τότε βγαίνει ότι κάθε ειδοποιητήριο κοστίζει στο κράτος 16 ευρώ (80/5). Δεν είδα πουθενά να λέει ότι απολύθηκαν υπάλληλοι στην υπηρεσία έκδοσης ειδοποιητηρίων, οπότε μπορούμε να υποθέσουμε ότι το κόστος των εργατικών είναι το ίδιο, είτε σταλούν ειδοποιητήρια είτε όχι. Επομένως, πολλά δεν είναι τα 16 ευρώ;
Ή μπορεί να έχω κάνει λάθος και να αντιστοιχεί ένα όχημα σε κάθε Έλληνα, ακόμα και στα μωρά (πράγμα πρακτικώς αδύνατον), που τότε θα κοστίζει στο δημόσιο κάθε επιστολή 80/10, οχτώ ευρώ.
Σίγουρα από κάπου βγαίνει το 80 εκ., από κάποιο δελτίο τύπου, αλλά το άρθρο των Νέων και άλλα που αναπαράγουν την είδηση αμάσητη δεν δίνουν καμιά άλλη πληροφορία και το μαθηματικό μυαλό μου μένει με την απορία. Και έχω πολύ περιορισμένη ιντερνετοπρόσβαση, οπότε δεν μπορώ να ψάξω τον ισολογισμό του υπουργείου οικονομικών με την ησυχία μου να βρω από που βγαίνει το 80εκ. Πειράζει που χαλάω τη γενική ευθυμία;
* Κατόπιν εορτής ανακάλυψα ότι τα 80 εκ δεν είναι οικονομία μόνο από την αποστολή ειδοποιητηρίων, όπως λέει το άρθρο, αλλά και της διανομής των σημάτων, η οποία λέει γίνεται με εταιρίες σεκιούριτι, αλλά και πάλι το κόστος ανά σήμα είναι μεγάλο.