Rogerios
¥
Πολύ ενδιαφέροντα όλα όσα επισημαίνει ο Δρας.
Συγχαρητήρια στη νικήτρια! Δεν ξέρω αν σε 10 χρόνια θα θυμόμαστε το τραγούδι της, πάντως ήταν "δροσερό" (για να κρατήσω την εύστοχη νικέλειο ορολογία), όπως κι η ίδια, και στο κάτω-κάτω έχει καλές πιθανότητες για να ακουστεί κι εκτός Γιουροβίζιον.
Όχι, η 8η του ΟΠΑ δεν είναι η καλύτερή μας έβερ με ελληνικό στίχο. Μη ξεχνάτε το θρυλικό "Μάθημα Σολφέζ" και την 5η θέση του. Πάντως, μολονότι θεωρούσα το ΟΠΑ από τις χειρότερες επιλογές (αρχικά πίστευα ότι θα κάνει επιτυχία ανάλογη του αξέχαστου SAGAPO), να αναγνωρίσω ότι και αρκούντως πανηγυρτζίδικο ήταν (σημαντικό για ένα τέτοιο διαγωνισμό) και είχε το ατού να μη ξεχνιέται ο σκοπός του (όπως συνέβαινε με κάτι μπαλλαντερά ή ψευδο-οπερατικά κατασκευάσματα).
;)Τέλος, εύφημη μνεία στις 3 δημοκρατίες του Καυκάσου για τις τραγουδίστριές τους (σόρρυ για το σεξιστικό ύφος).
Συγχαρητήρια στη νικήτρια! Δεν ξέρω αν σε 10 χρόνια θα θυμόμαστε το τραγούδι της, πάντως ήταν "δροσερό" (για να κρατήσω την εύστοχη νικέλειο ορολογία), όπως κι η ίδια, και στο κάτω-κάτω έχει καλές πιθανότητες για να ακουστεί κι εκτός Γιουροβίζιον.
Όχι, η 8η του ΟΠΑ δεν είναι η καλύτερή μας έβερ με ελληνικό στίχο. Μη ξεχνάτε το θρυλικό "Μάθημα Σολφέζ" και την 5η θέση του. Πάντως, μολονότι θεωρούσα το ΟΠΑ από τις χειρότερες επιλογές (αρχικά πίστευα ότι θα κάνει επιτυχία ανάλογη του αξέχαστου SAGAPO), να αναγνωρίσω ότι και αρκούντως πανηγυρτζίδικο ήταν (σημαντικό για ένα τέτοιο διαγωνισμό) και είχε το ατού να μη ξεχνιέται ο σκοπός του (όπως συνέβαινε με κάτι μπαλλαντερά ή ψευδο-οπερατικά κατασκευάσματα).
;)Τέλος, εύφημη μνεία στις 3 δημοκρατίες του Καυκάσου για τις τραγουδίστριές τους (σόρρυ για το σεξιστικό ύφος).