SBE
¥
Κρίνοντας από αυτά που θυμάμαι στο ΔΠΘ, η ψηφοφορία ήταν φανερή, οπότε ήθελε πολύ θάρρος για να πας κόντρα στην πλειοψηφία, στην παρέα σου ή την παράταξή σου. Υπήρξαν φορές που δεν είχα πειστεί για την ανάγκη της κατάληψης με τα επιχειρήματα που είχα ακούσει στη συνέλευση, αλλά όταν είναι 500 υπέρ κι είσαι ένας, το σηκώνεις το ρημάδι το χέρι σου, γιατί ξέρεις ότι μια ψήφος δεν κάνει τη διαφορά και δεν έχεις διάθεση να δυσαρεστηθείς και να δυσαρεστήσεις.
Τώρα σχετικά με την αυτοαποδοκιμασία του Φορτσάκη: προφανώς τα λέει αυτά για να κατευνάσει τα πνεύματα, κι αυτό υπέρ του είναι, είναι λιγότερο μουλάρι από μένα π.χ. που δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω ποτέ τέτοιες δηλώσεις.
Βλέποντας τα πιο πάνω κλιπάκια βέβαια σκέφτηκα κάτι που ίσως αν γινόταν να είχε ενδιαφέρον:
Εφόσον γίνονται αλλαγές στη λειτουργία του πανεπιστημίου, καλά δεν θα ήταν να οργάνωνε η πρυτανεία μια συγκέντρωση με τον πρύτανη και δυο- τρεις άλλους καθηγητές από τη μία μεριά και όσους φοιτητές ενδιαφέρονται από την άλλη, να κάνουν μια ανοιχτή ΚΟΣΜΙΑ συζήτηση; Τεχνολογία υπάρχει- όποιος δεν μπορεί να βρίσκεται στην αίθουσα να μπορεί να υποβάλλει γραπτά ερωτήματα, αναμετάδοση της συζήτησης μέσω ιντερνέτ κλπ κλπ. Το ξέρουμε το έργο. Κι αν δεν μπορούν λόγω της μεγάλης κλίμακας, ας κάνουν ανά σχολή από μία συνάντηση- οχτώ σχολές έχει το ΕΚΠΑ.
Βεβαίως κάτι τέτοιο δεν θα αρέσει στις παρατάξεις, γιατί δεν θα μπορούν να κάνουν τον μεσάζοντα ανάμεσα στους φοιτητές και τον πρύτανη.
Τώρα σχετικά με την αυτοαποδοκιμασία του Φορτσάκη: προφανώς τα λέει αυτά για να κατευνάσει τα πνεύματα, κι αυτό υπέρ του είναι, είναι λιγότερο μουλάρι από μένα π.χ. που δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω ποτέ τέτοιες δηλώσεις.
Βλέποντας τα πιο πάνω κλιπάκια βέβαια σκέφτηκα κάτι που ίσως αν γινόταν να είχε ενδιαφέρον:
Εφόσον γίνονται αλλαγές στη λειτουργία του πανεπιστημίου, καλά δεν θα ήταν να οργάνωνε η πρυτανεία μια συγκέντρωση με τον πρύτανη και δυο- τρεις άλλους καθηγητές από τη μία μεριά και όσους φοιτητές ενδιαφέρονται από την άλλη, να κάνουν μια ανοιχτή ΚΟΣΜΙΑ συζήτηση; Τεχνολογία υπάρχει- όποιος δεν μπορεί να βρίσκεται στην αίθουσα να μπορεί να υποβάλλει γραπτά ερωτήματα, αναμετάδοση της συζήτησης μέσω ιντερνέτ κλπ κλπ. Το ξέρουμε το έργο. Κι αν δεν μπορούν λόγω της μεγάλης κλίμακας, ας κάνουν ανά σχολή από μία συνάντηση- οχτώ σχολές έχει το ΕΚΠΑ.
Βεβαίως κάτι τέτοιο δεν θα αρέσει στις παρατάξεις, γιατί δεν θα μπορούν να κάνουν τον μεσάζοντα ανάμεσα στους φοιτητές και τον πρύτανη.