metafrasi banner

Ταλέντο στη μετάφραση!!

Καλή και άγια η προσωπική επαφή, αλλά μόνο αν χρειάζεται για να αναδείξει όντως καλά προσόντα που αλλιώς ίσως να μην τα πρόσεχε κανείς.

Δεν βρίσκω νόημα στην οποιαδήποτε κόντρα σας και δεν με αφορά, αλλά αυτό εδώ το κομμάτι θα ήθελα να το σχολιάσω και να το υπερτονίσω!!!!!

Πόσο λάθος κάνουν κάποιοι όταν από τη δική τους ποταπή θέση σε κατηγορούν ότι μπήκες κάπου με μέσο, όταν το δικό τους βιογραφικό είναι 3 σελίδες (με τα στοιχεία τους μαζί) και το δικό σου 133 (άνευ στοιχείων).

Πόσο εύκολα κάνουν το λάθος οι αδαείς πιστεύοντας ότι το να πουλήσει κάποιος ένα εξαιρετικό προϊόν και να το αγοράσει ο μελλοντικός αγοραστής είναι ακριβώς το ίδιο με το να πουλάς με λαμογιά και από την πίσω πόρτα το σκάρτο πράγμα.

Και πόσο συχνά συγχέεται η ΣΥΣΤΑΣΗ με το ΡΟΥΣΦΕΤΙ.

Θα έλεγα κι άλλα, όμως δεν πειράζει, κρατιέμαι. Απλώς ήθελα να το τονίσω αυτό.
 

SBE

¥
Να προσθέσω κάτι που το είδα ξαναδιαβάζοντας το αρχικό μήνυμα του agezerlis: αναφέρεις ότι αρκετοί ξεκίνησαν διδακτορικά χωρίς επαφές με καθηγητές στις ΗΠΑ. Εννοείς ότι ξεκίνησαν σε πρόγραμμα μαθημάτων που μετά κάνεις έρευνα. Μ'άλλα λόγια την επαφή με τον καθηγητή την κάνουν όταν πάνε εκεί. Η ιδανική μέθοδος, όπως δείχνει το κλιπάκι εδώ από το 3:20 και μετά, είναι η επικοινωνία και η διαπραγμάτευση.
Από κει και πέρα, εμείς που καθόμαστε εδώ και γενικολογούμε δεν ξέρουμε τι έκανε ο κάθε φοιτητής όταν βρέθηκε στην Αμερική.
 

angelazo

New member
Mήπως γνωρίζετε στο περίπου τα κριτήρια για να διεκδικήσει κάποιος αυτές τις υποτροφίες;;
Επειδή μου λέτε πως αν δεν τα καταφέρω να πάρω την υποτροφία, μπορώ να μην κάνω εγγραφή στο πανεπιστημίο.
Εδώ στην Ελλάδα συνήθως ισχύει το αντίθετο. Πρώτα γράφεσαι σε μία σχολή και μετά σου επιτρέπεται να διεκδικήσεις κάποια υποτροφία.



Kάτι σαν αυτό;;

Το θέμα όμως είναι πως δε θα μου άρεσε να ζήσω στην Αγγλία για πολύ καιρό, άντε το πολύ 1-2 χρόνια.
Έπειτα τα μεταπτυχιακά προγράμματα έχουν μεγάλο φόρτο εργασίας. Θα προλαβαίνω και να διαβάζω και να δουλεύω;;
Επιπλέον, φαντάζομαι πως για να σε δεχθούν σε σχολείο ως δασκάλα, καθηγήτρια θα πρέπει να έχεις και κάποια προϋπηρεσία στο επάγγελμα.
Εγώ δυστυχώς δεν την έχω και δεν ξέρω καν αν θα την αποκτήσω. Έχω ψάξει μέσω αγγελιών σε φροντιστήρια (εδώ στην Ελλάδα) και συνεχώς τρώω "εργασιακές χυλόπιτες" :p επειδή μου λείπει πολυετής (τουλάχιστον 3-5 χρόνια) εμπειρία στη φροντιστηριακή διδασκαλία.
Από την άλλη εβδομάδα θα αρχίσω να πηγαίνω από φροντιστήριο σε φροντιστήριο μπας και βρω τίποτα αλλά το βλέπω χλωμό να καταφέρω κάτι. Τέλος πάντων, ας μην απελπίζομαι. :angry:

Ένα άλλο που με αγχώνει με το μεταπτυχιακό στο εξωτερικό είναι αν μέχρι να πάω (γιατί για τα επόμενα 1-2 χρόνια δε μπορώ να φύγω για έξω) θα μπορέσω να έχω τις απαιτούμενες συστατικές επιστολές.
Μέχρι στιγμής 4 καθηγητές μου έχουν πει ότι μπορώ να τους ζητήσω συστατική επιστολή. Τα χρόνια όμως περνούν και οι 2 από τους καθηγητές αυτούς θα πάρουν σε 1-2 χρόνια σύνταξη. Μετά οι άλλοι που θα μείνουν θα μπορούν να μου δώσουν επιστολή ή επειδή θα έχουν μεσολαβήσει κάποια χρόνια δε θα μπορέσουν να "εκτιμήσουν" τους βαθμούς μου και τις εργασίες μου στα μαθήματά τους;;

Συγγνώμη για το πρήξιμο!:curse:

Όσον αφορά τα φροντιστήρια καλό θα ήταν να πας σε φροντιστήρια αλυσίδες στην αρχή τύπου "Ευρωγνώση", όχι γιατί πληρώνουν καλά, αλλά γιατί κάνουν σεμινάρια οι ίδιοι και θα σου αναθέσουν στην αρχή χαμηλά επίπεδα και δεν θα αγχωθείς με την ύλη.Έπειτα αφού θα έχεις αποκτήσει εμπειρία μπορείς να πας και σε άλλα της περιοχής σου. Ακόμη να παρακολουθείς σεμινάρια και την βιβλιογραφία καθώς ανανεώνεται συνεχώς.
 
Οι περισσότεροι από τους γνωστούς μου στις ΗΠΑ ξεκίνησαν διδακτορικό χωρίς να γνωρίζουν κάποιον καθηγητή προσωπικά ή μέσω γνωστού.
Βλ. άνω, τρία πανεπιστήμια των ΗΠΑ κλπ. Αλλά δε συζητάμε για αυτό το πράγμα. Και για να μην μιλάω όλο για μένα, ένας Κορεάτης ξεκίνησε διδακτορικό κανά χρόνο μετά από μένα στο εργαστήριό μας και πριν δεχτεί την προσφορά θέσης που του έκανε το πανεπιστήμιο ήρθε επίσκεψη να μας δει και να αποφασίσει αν του κάνουμε και συμφώνησε μέχρι και σε ποιό γραφείο θα καθόταν. Φυσικά ήταν 32 ετών κι όχι 22 σαν εμάς τους υπόλοιπους, και συνεπώς δεν ήταν χάνος.

Από κει και πέρα, εμείς που καθόμαστε εδώ και γενικολογούμε δεν ξέρουμε τι έκανε ο κάθε φοιτητής όταν βρέθηκε στην Αμερική.

Απαντώ με τρομερή καθυστέρηση, for the sake of posterity. Όλα αυτά τα ανώνυμα/ανεκδοτολογικά δεν είναι σοβαρά.

Το γεγονός είναι ότι στις θετικές επιστήμες κ.λπ. στα διδακτορικά προγράμματα της Αμερικής η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών γίνονται δεκτοί χωρίς να έχουν ήδη βρει advisor.

Λίγα παραθέματα και λινκς δειγματοληπτικά:

  • "Every incoming graduate student in the department without a Research Advisor is assigned a Temporary Faculty Advisor. Your temporary advisor provides advice about courses and degree requirements to help you design a tentative plan of study for your degree objective. S/he also offers advice on finding a Research Advisor, providing all the necessary signatures until you find one." Πηγή
  • "Before you came to your university, you should have made sure that some faculty members were active researchers in areas of interest to you. Now is the time to consider each of those candidates as a potential advisor, measuring them up against the criteria in the previous section. [...] Get to know potential advisors by taking courses from them, attending seminar talks given by them, and by seeing them in their offices (by appointment or during office hours) to talk about their research interests. " Πηγή
  • "Once you identify one or more potential advisors, get to know them. Introduce yourself and describe the area you're interested in. Attend their research group meetings if they hold them regularly. Give them a copy of a research proposal if you have a good idea of what you want to work on, and ask for comments. Ask whether they have any TA or RA positions available, or if there are any ongoing research projects that you could get involved with. Read their published papers, and the work of their students. Drop by during office hours and ask questions or make comments. Offer to read drafts of papers -- and do more than just proofread (see the section on feedback)." Πηγή
 

SBE

¥
Επειδή έχει περάσει καιρός και δεν έχω διάθεση να ξανακοιτάξωτη συζήτηση απο την αρχη, να πω απλώς ότι κι εγώ θεωρώ αυτά που παραθέτεις μη-σοβαρά.
Γιατί;
Γιατί έτσι. Το 62 πιο πάνω λέει ακριβώς το ίδιο.
Και γιατί τα "παραδείγματα" που λέω, νομίζεις ότι είναι ανεκδοτολογικά ενώ είναι αποτέλεσμα της εμπειρίας μου απο δέκα χρόνια δουλειάς σε πανεπιστήμια. Απλά για λόγους που νομίζω είναι προφανείς, δεν θέλω να πω ονόματα ούτε να παραθέσω αριθμούς και στατιστικές.
 

nickel

Administrator
Staff member
Επιτρέψτε στον αναγνώστη να διαλέξει. Χρήσιμα είναι όλα όσα έχουν ειπωθεί. Δεν αποκλείεται η εμπειρία εκείνου που θα σας διαβάσει να αποτελέσει μια τρίτη εκδοχή (αν είναι δυνατόν να υπάρχει τρίτη).
 

SBE

¥
Το βάζω εδώ επειδή το έμαθα σήμερα, και ελπίζω να βοηθήσει όσους σκέφτηκαν να πάνε να γίνουν δάσκαλοι στην Αγγλία: για όσους έχουν κάνει παιδαγωγικά μαθήματα στο πανεπιστήμιο (και έχουν πτυχίο από χώρα ΕΕ εννοείται) δεν είναι απαραίτητο να κάνουν το PGCE και μπορούν να δουλέψουν στα δημόσια σχολεία της Αγγλίας αμέσως. Χρειάζεται επίσης να αποδείξουν καλή γνώση της αγγλικής, με πρόσφατες εξετάσεις για κάποιο από τα συνήθη πιστοποιητικά, δεν είμαι σίγουρη ποιο, και φυσικά επικυρωμένες μεταφράσεις και αναλυτική βαθμολογία κλπ κλπ. Σχετικές πληροφορίες εδώ. Υποθέτω πως όποιος ενδιαφερόταν θα το βρήκε, αλλά το αναφέρω για να είναι πιο πλήρεις οι πληροφορίες πιο πάνω και μην πει κανένας ότι τον παραπλάνησα.
 
Top