Η ομοφυλοφιλία βγαίνει από το ημίφως

Palavra

Mod Almighty
Staff member
Καλημέρα,
προσωπικά, δεν έχω αντίρρηση να μεταφέρουμε το νήμα στο πολιτικό φόρουμ γιατί όντως η τροπή που έχει πάρει δεν είναι γλωσσική. Ωστόσο, δεν θεωρώ ότι εγώ προσωπικά δικάζω ή επικρίνω το ΚΚΕ στο συγκεκριμένο νήμα. Παρέπεμψα απλώς στις πολιτικές του θέσεις, και μάλιστα αυτές που εκφράζονται στην επίσημη εφημερίδα του, καθώς και άλλες που ακούστηκαν στη Βουλή.

Οπότε, μεταφέρουμε;
 

nickel

Administrator
Staff member
Πάντως, συνονόματε, όταν μπαίνεις σε ένα αποστειρωμένο δωμάτιο, δεν μπορείς να ελπίζεις ότι θα μένει για πάντα αποστειρωμένο. Νήματα που έχουν ξεκινήσει σαν 100% γλωσσικά θα μπορούσαν εύκολα να μετατραπούν σε πολιτικά. Άλλωστε, ευκαιρία γυρεύουμε, σε μια φορτισμένη περιρρέουσα ατμόσφαιρα (και είχα ορκιστεί να μην τη πω ποτέ αυτή την έκφραση...), να βγάλουμε στο φόρουμ και στη φόρα τις μικροσυμπάθειές μας και τις μικροαντιπάθειές μας. Σπάνια θα με πιάσεις να σχολιάζω τα γλωσσικά του ΓΑΠ και άλλο που δεν θέλω να σχολιάσω τα γλωσσικά του Τσίπρα, για παράδειγμα. Δεν μπορούμε με τις απόψεις μας, ούτε καν τις γλωσσικές, να τους έχουμε όλους ευχαριστημένους. Άλλωστε, δες εμένα: σε πολιτικό ζήτημα ξέρω να υποχωρώ, σε γλωσσικό τα στυλώνω. Πάντως, το νήμα αυτό έδειχνε από την αρχή ότι είχε προδιαγραφές μολότοφ. Ας μην την αφήσουμε να εκραγεί, ωστόσο.
 
Sarant, δηλαδή στις άλλες ενότητες του υποφόρουμ Playground δεν έχουν συζητηθεί πολιτικά θέματα, και μάλιστα όχι επειδή έτσι το έφερε ο σχολιασμός αλλά με νήματα με καθαρά πολιτικό τίτλο, π.χ.: Μήπως να κάψουμε και ομοίωμα της Μέρκελ μπροστά στη γερμανική πρεσβεία; Αυτό ας πούμε βρίσκεται στο Discussing anything under the sun, έχει 3 σελίδες μάκρος και υπάρχει εκεί από τις 26-2-2010. Αλλά και πολλά άλλα, βαριέμαι να ψάχνω για πράγματα αυτονόητα.

Το θέμα της δικής σου ανάμιξης είναι άλλο θέμα, καθαρά δικό σου.

Και όχι (ref: Παλάβρα), δεν μεταφέρουμε. Λες: "όντως η τροπή που έχει πάρει δεν είναι γλωσσική". Μην ξεχνάς όμως ότι δεν βρισκόμαστε στο Workspace.
 

LostVerse

Member
Το ίδιο ισχύει και για τα ναρκωτικά, όπως λέει η ΚΝΕ π.χ.. Υπήρχε ένα διαδικτυακό τεστ στον ιστότοπο της ΚΝΕ με ερωτήσεις, που το έχω κάνει, αλλά τώρα περιέργως έχει εξαφανιστεί. Δείτε ενδεικτικά για το πώς ήταν, εδώ.

Κάτι σχετικό που μου είχε προκαλέσει μεγάλη εντύπωση από ένα ετήσιο φεστιβάλ της ΚΝΕ που είχα πάει παλαιότερα, ήταν ότι το κόμμα είχε στήσει κιόσκια όπου μεταξύ άλλων πούλαγε μπύρες. Το περίεργο ήταν ότι ενώ δεν είχαν κανένα πρόβλημα να πουλάνε καπιταλιστικά προϊόντα (Amstel) με προφανή σκοπό το κέρδος, θεωρούσαν ως ασέβεια και προσβλητικό να το κάνουν κατά την διάρκεια των ομιλιών της ΓΓ και του δεύτερου στην ιεραρχία, οπότε έπαυαν κάθε δραστηριότητα. Δηλαδή τους πείραζε να μην κάθεσαι ημιανάπαυση με στρατιωτική πειθαρχεία όπως έκαναν οι ίδιοι, αλλά όχι το να τα κοπανήσεις και να γίνεις ντίρλα σε όλο το προηγούμενο και υπόλοιπο φεστιβάλ. Δεν έχει να κάνει με ναρκωτικά αλλά και το αλκοόλ μπορεί να είναι υπαίτιο εθισμού και κατάχρησης. Το θεώρησα ελαφρώς φαρισαϊκό.

Άσχετα με τον Βαλλιανάτο τα παραπάνω βέβαια.

Σημείωση: Για το λεξιλογικό κομμάτι του θέματος, μια εκδοχή αλλά όχι ιδιαίτερα politically correct είναι και το «ξεφώνισμα».
 
Τελικά αυτό το θρεντ που (και με δική μου ευθύνη) εξελίχτηκε σε δίκη του ΚΚΕ, μάλλον κακώς μπήκε σε αυτή την κατηγορία, έπρεπε να μπει στα Πολιτικά οπότε και δεν θα σκεφτόμουν να σχολιάσω.
Sarant, πώς θα σου φαινόταν αν σε κάποιο από τα δεκάδες νήματα στα οποία σχολιάζονται, αμφισβητούνται και ενδεχομένως αντικρούονται διάφορες ορθογραφικές και ετυμολογικές απόψεις του Μπαμπινιώτη (όπως εκφράζονται μέσα από τα λεξικά του) ερχόταν κάποιος και έλεγε ότι δικάζουμε τον Μπαμπινιώτη;

Σε ό,τι με αφορά, νομίζω ότι παρέμεινα εντός θέματος, μια και το ζήτημα της όποιας στάσης του ΚΚΕ απέναντι στους ομοφυλόφιλους υπήρχε ήδη από τη συνέντευξη του Βαλλιανάτου. Όποιος θέλει να εκφράσει τον όποιο αντίλογο, είναι καλοδεχούμενος. Αν, πάλι, κάποιος έχει άποψη αλλά για τον α ή β λόγο δεν επιθυμεί να πάρει μέρος στην κουβέντα, απόλυτα σεβαστό κι αυτό.

Όσο για το πώς θα βαφτίσουμε το νήμα και πού θα το τοποθετήσουμε, για μένα δεν είναι εκεί η ουσία, οπότε το αφήνω στην κρίση των mods.

Εγώ παρατηρω πάντως ότι ασκήθηκε κριτική σε μια σειρά θέσεις του ΚΚΕ, και όχι μόνο για την ομοφυλοφιλία, π.χ. για τα ναρκωτικά.
Είσαι λίγο υπερβολικός νομίζω. Για τις αναφορές σε ναρκωτικά και αλκοόλ, θα συμφωνήσω ότι ήταν εκτός θέματος, αλλά είναι μοιραίο σε μια συζήτηση 5 σελίδων να προκύπτουν και διακλαδώσεις του αρχικού θέματος.

Τέλος πάντων, είναι δικό μου λάθος που ανακατεύτηκα στη συζήτηση, όπως έχω ήδη συμπεράνει (από άλλες γλωσσικού χαρακτήρα λίστες, από τις οποίες έχω αποχωρήσει) η κριτική στο ΚΚΕ είναι πληροφόρηση ή γλωσσική συζήτηση ενώ η κριτική στην κυβέρνηση και στα άλλα κόμματα είναι πολιτική συζήτηση.
Δεν ξέρω αν συμπεριλαμβάνεις και τη Λεξιλογία σε αυτό. Δεν έχω αντιληφθεί κάτι τέτοιο, αν και δεν μπορώ να πάρω όρκο, μια και μπαίνω στη Λεξιλογία πάρα πολύ σποραδικά. Ελπίζω να μην ισχύει πάντως, ούτε για το ΚΚΕ ούτε για οποιοδήποτε άλλο κόμμα.
 
Η Ένωση Αμερικανών Ψυχιάτρων ως πριν από 15-20 χρόνια χαρακτήριζε την ομοφυλοφιλία ψυχική πάθηση.
Μικρή διόρθωση, για την ιστορία και μόνο:

In 1973, the American Psychiatric Association declassified homosexuality as a mental disorder. The American Psychological Association Council of Representatives followed in 1975.

(από τη Wikipedia)
 
Rift Forms in Movement as Belief in Gay ‘Cure’ Is Renounced (NYT)

“I believe that any sexual expression outside of heterosexual, monogamous marriage is sinful according to the Bible,” Mr. Chambers emphasized. “But we’ve been asking people with same-sex attractions to overcome something in a way that we don’t ask of anyone else,” he said, noting that Christians with other sins, whether heterosexual lust, pornography, pride or gluttony, do not receive the same blanket condemnations.
(...)
Robert Gagnon, an associate professor at the Pittsburgh Theological Seminary and author of books on homosexuality and the Bible, last week issued a public call for Mr. Chambers to resign. “My greatest concern has to do with Alan’s repeated assurances to homosexually active ‘gay Christians’ that they will be with him in heaven,” he said in an e-mail.
(...)
Mr. Chambers said he was simply trying to restore Exodus to its original purpose when it was founded in 1976: providing spiritual support for Christians who are struggling with homosexual attraction.
He said that he was happy in his marriage, with a “love and devotion much deeper than anything I experienced in gay life,” but that he knew this was not feasible for everyone. Many Christians with homosexual urges may have to strive for lives of celibacy.
But those who fail should not be severely judged, he said, adding, “We all struggle or fall in some way.”


Τελικά, κατέληξε στη θεωρία του μακαριστού Χριστόδουλου, που μιλούσε για "κουσούρι"...
 

nickel

Administrator
Staff member
Τελικά δεν κατάλαβα: το Exodus είναι ή δεν είναι συνώνυμο τού coming out;
:)
 
Εντάξει, η ΔΟΕ είναι ένα μάτσο καραγκιόζηδες. Τάχα μου ανθρώπινα δικαιώματα και τάχα μου αντιτίθενται σε εκδηλώσεις μίσους, ρατσισμού, κτλ., αποκλείοντας αθλητές*, αλλά από την άλλην δέχονται την διοργάνωση από χώρες που καταπατούν κατάφωρα τα 14 στα 15 ανθρώπινα δικαιώματα.


* μέχρι εδώ καλώς
 
Θα διαβάσατε ίσως για την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της Ινδίας ότι ένας νόμος της εποχής της αποικιοκρατίας που καθιστά παράνομες τις συναινετικές ομοφυλοφιλικές σχέσεις δεν είναι αντισυνταγματικός και ότι ανήκει στη νομοθετική εξουσία να αποφασίζει πάνω στο θέμα. Διοργανώνεται συλλογή υπογραφών στο Avaaz:

http://www.avaaz.org/en/indiaas_gay_outrage_loc_greek/?buujfbb&v=32768
 
Εγώ συνεχίζω να βάζω σ' ετούτο το (αμιγώς πολιτικό, ως γνωστόν...) νήμα ό,τι βρίσκω για την αντιμετώπιση της ομοφυλοφιλίας από τα κράτη, τους πολιτικούς και άλλους φορείς κλπ.:
(ΝΥΤ)
Ugandan Lawmakers Pass Measure Imposing Harsh Penalties on Gays
By ALAN COWELL
Published: December 20, 2013

LONDON — The Ugandan Parliament announced Friday that it had approved legislation imposing harsh penalties on gay people, including life imprisonment for what it called “aggravated homosexuality,” effectively brushing aside previous objections to antigay legislation from outside powers, including President Obama.

In addition to prohibiting “any form of sexual relations between persons of the same sex,” the law seemed to echo Russia’s so-called gay propaganda law, criminalizing “the promotion or recognition” of homosexual relations “through or with the support of any government entity in Uganda or any other nongovernmental organization inside or outside the country.”

Specifically, the law — officially the Anti-Homosexuality Bill 2009 — provides for a 14-year jail term for a first conviction and “imprisonment for life for the offense of aggravated homosexuality,” a Parliament announcement said.

“The bill aims at strengthening the nation’s capacity to deal with emerging internal and external threats to the traditional heterosexual family,” it said, quoting a Parliament committee.

There was some doubt, though, about the status of the measure. Prime Minister Amama Mbabazi raised questions about whether Parliament had a quorum of lawmakers present to approve the legislation, which still has to be signed into law by President Yoweri Museveni, the announcement said.

The legislation was not as tough as an initial version of the bill, first put forward in 2009 and later withdrawn, that would have imposed the death sentence in some cases. Mr. Obama called that legislation “odious.” But the vote reflected an aversion to homosexuality in much of Africa.

“I am officially illegal,” a gay activist, Frank Mugisha, was quoted by news agencies as saying when the legislation was approved on Friday.

Homosexuality was already illegal in Uganda, but David Bahati, a lawmaker who has led the campaign for tougher action, said existing laws needed to be strengthened to prevent Westerners from promoting homosexuality among young Ugandans. The issues raised by the new legislation also became entangled with resentment at pressures by foreign governments and rights groups.

In particular, Western threats to link the future of hundreds of millions of dollars to Uganda’s antigay legislation stirred accusations of Western neocolonialism and double standards.

Last year, for instance, the opposition leader Kizza Besigye said Western pressure was “misplaced” and “even annoying.”

“There are more obvious, more prevalent and harmful violations of human rights that are glossed over,” he said. “Their zeal over this matter makes us look at them with cynicism to say the least.”

According to the announcement by Parliament on Friday, a legislative committee said “that there is need to protect the children and youth of Uganda who are vulnerable to sexual abuse and deviations as a result of cultural changes, uncensored information technologies, parentless child development settings and increasing attempts by homosexuals to raise children in homosexual relationships through adoption and foster care.”

But the announcement acknowledged that a handful of lawmakers had opposed the law. “What two consenting adults do in the privacy of their bedroom should not be the business of this Parliament,” two independent legislators, Sam Otada and Fox Odoi, said in a minority report. “It is not right to have the state allowed in the bedrooms of people.”

When the bill was reintroduced last year, it deepened tensions within parts of Uganda’s religious and traditional society. A government minister broke up a gay rights meeting in a hotel, saying gay people should face the firing squad. In 2011, a newspaper published a list of gay people and urged readers and policy makers to “hang them.”
 

daeman

Administrator
Staff member
...
(ΝΥΤ)
Ugandan Lawmakers Pass Measure Imposing Harsh Penalties on Gays
By ALAN COWELL
Published: December 20, 2013

LONDON — The Ugandan Parliament announced Friday that it had approved legislation imposing harsh penalties on gay people, including life imprisonment for what it called “aggravated homosexuality,” effectively brushing aside previous objections to antigay legislation from outside powers, including President Obama.

In addition to prohibiting “any form of sexual relations between persons of the same sex,” the law seemed to echo Russia’s so-called gay propaganda law, criminalizing “the promotion or recognition” of homosexual relations “through or with the support of any government entity in Uganda or any other nongovernmental organization inside or outside the country.”
[...]

The issues raised by the new legislation also became entangled with resentment at pressures by foreign governments and rights groups.

In particular, Western threats to link the future of hundreds of millions of dollars to Uganda’s antigay legislation stirred accusations of Western neocolonialism and double standards.

Last year, for instance, the opposition leader Kizza Besigye said Western pressure was “misplaced” and “even annoying.”

“There are more obvious, more prevalent and harmful violations of human rights that are glossed over,” he said. “Their zeal over this matter makes us look at them with cynicism to say the least.”
[...]

When the bill was reintroduced last year, it deepened tensions within parts of Uganda’s religious and traditional society. A government minister broke up a gay rights meeting in a hotel, saying gay people should face the firing squad. In 2011, a newspaper published a list of gay people and urged readers and policy makers to “hang them.”

God Loves Uganda (imdb.com)


The feature-length documentary God Loves Uganda is a powerful exploration of the evangelical campaign to change African culture with values imported from America’s Christian Right.

The film follows American and Ugandan religious leaders fighting “sexual immorality” and missionaries trying to convince Ugandans to follow Biblical law.

God Loves Uganda premiered at the
Sundance Film Festival on January 18th, 2013 and has won numerous awards at film festivals so far. The film serves as a catalyst for change, through our upcoming international screening tour and social action campaign.

The idea for God Loves Uganda was born while director Roger Ross Williams was in Africa shooting his Oscar winning film
Music by Prudence.

“Almost every evangelical I met –American or Ugandan– was polite, agreeable, even charming. Yet I knew that if the bill passed, there would be blood on the streets of Kampala.”

As an American-influenced bill to make homosexuality punishable by death wins widespread support, tension in Uganda mounts and an atmosphere of murderous hatred takes hold. The film reveals the conflicting motives of faith and greed, ecstasy and egotism, among Ugandan ministers, American evangelical leaders and the foot soldiers of a theology that sees Uganda as ground zero in a battle for billions of souls.

Through verité, interviews, and hidden camera footage – and with unprecedented access – God Loves Uganda takes viewers inside the evangelical movement in both the US and Uganda.

It offers a portrait of Lou Engle, creator of The Call, a public event that brings tens of thousands of believers together to pray against sexual sin. It provides a rare view of the most powerful evangelical minister in Uganda, who lives in a mansion where he’s served by a white-coated chef. It goes into a Ugandan church where a preacher whips a congregation into mass hysteria with anti-gay rhetoric.

God Loves Uganda records the culture clash between enthusiastic Midwestern missionaries and world weary Ugandans. It features a heartbreaking interview with gay activist David Kato shortly before he was murdered. It tells the moving story of Bishop Christopher Senyonjo, a minister excommunicated, ostracized and literally spat on for being tolerant – and chronicles his remarkable campaign for peace and healing in Uganda.

Shocking, horrifying, touching and enlightening, God Loves Uganda will make you question what you thought you knew about religion.

http://www.godlovesuganda.com


Delving into a political framework that ties United States financing of H.I.V. relief efforts to a radical Christian moral agenda, Mr. Williams uses interviews and hidden-camera footage to expose the egotism, avarice and ignorance that undermine more laudable intentions. There is much here to sicken, including a frothing Ugandan pastor presenting an S-and-M video to his flock as a benchmark of gay behavior, and the powder-keg funeral of David Kato, a gay rights advocate who was fatally beaten with a hammer during filming.

But the terrifying consequences of using the Bible to inspire homophobia seem of no concern to the missionaries of the Missouri-based International House of Prayer, whose speaking-in-tongues fanaticism virtually drowns out the film’s more rational religious representatives. That’s not necessarily a bad thing: with so many extremists on hand, Mr. Williams has no need for narration. He simply stands back and allows his most deluded interviewees to fashion their own nooses.
JEANNETTE CATSOULIS, NY Times, Published: October 10, 2013

youtube.com/user/GodLovesUganda
 

SBE

¥
Οι Αμερικανοί φανατίκλες έβαλαν τα χρήματα, την οργάνωση και έδωσαν φωνή στους ντόπιους φανατίκλες. Αλλά θα πρέπει να βρήκαν πρόσφορο έδαφος.
 

daeman

Administrator
Staff member
Εγώ συνεχίζω να βάζω σ' ετούτο το (αμιγώς πολιτικό, ως γνωστόν...) νήμα ό,τι βρίσκω για την αντιμετώπιση της ομοφυλοφιλίας από τα κράτη, τους πολιτικούς και άλλους φορείς κλπ.:
(ΝΥΤ)
Ugandan Lawmakers Pass Measure Imposing Harsh Penalties on Gays
By ALAN COWELL
Published: December 20, 2013

LONDON — The Ugandan Parliament announced Friday that it had approved legislation imposing harsh penalties on gay people, including life imprisonment for what it called “aggravated homosexuality,” effectively brushing aside previous objections to antigay legislation from outside powers, including President Obama.
...

Ο πρόεδρος της Ουγκάντα* δεν εγκρίνει τον ομοφοβικό νόμο
Οι ομοφυλόφιλοι «μπορούν να σωθούν» έγραψε σε επιστολή του στη Βουλή

Το Βήμα, 17/01/2014 14:57

Καμπάλα

Ο πρόεδρος της Ουγκάντα, Γιουέρι Μουσέβενι, αρνήθηκε να εγκρίνει το νομοσχέδιο που ποινικοποιεί τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις.

Σε επιστολή του στην πρόεδρο της Βουλής την κατηγορεί ότι το νομοσχέδιο εγκρίθηκε τον Δεκέμβριο, χωρίς να τηρηθούν οι πρέπουσες διαδικασίες.

Οι ομοφυλόφιλοι «μπορούν να σωθούν» φέρεται να έγραψε ο πρόεδρος της Ουγκάντα στην επιστολή του, σύμφωνα με τοπική εφημερίδα.

Ο Μουσέβενι προσπαθεί να καταλήξει σε συμφωνία με τους βουλευτές, καθώς ακόμα και σε περίπτωση που επιμείνει στην απόφασή του να μην υπογράψει το νομοσχέδιο, αυτό θα μπορούσε να μετατραπεί σε νόμο εάν εγκριθεί με πλειοψηφία δύο τρίτων.

Ο πρόεδρος της Ουγκάντα δήλωσε ότι παρά τη συμβουλή του να «παγώσει» το νομοσχέδιο μέχρι η κυβέρνηση να το εξετάσει καλύτερα, το νομοσχέδιο πήγε στη Βουλή.

Ακόμα και με την απαγόρευση, η ομοφυλοφιλία θα εξακολουθεί να υπάρχει παράνομα, είπε ο πρόεδρος της Ουγκάντα.

«Δεν μπορείτε να αποκαλέσετε ως ανωμαλία έναν εναλλακτικό προσανατολισμό...»
[...]

Αν και βουλευτές έχουν δηλώσει την πρόθεσή τους να παρακάμψουν τον πρόεδρο, ο Μουσέβενι είναι πολιτικά ισχυρός και μπορεί να αντισταθεί στις συντηρητικές ομάδες.



Και το σχετικό νήμα μας, που τώρα το θυμήθηκα: Έκκληση για να μην περάσει ένας απάνθρωπος νόμος.


*Την επανειλημμένη ακλισιά της Ουγκάντας δεν τη σχολιάζω. Άλλωστε, τη σέρβιρε σήμερα
στα εκατοστά μεζεδάκια του ο Sarant.
 
Έτσι που το έγραψες νόμιζα ότι όλα αυτά τα κακά τα περιείχε η διαφήμιση της Κοκα-κόλας, όχι ο χαμός των αντιδράσεων!
 
Top