Γιατί ενοχλούνται τώρα οι χρυσαυγίτες όταν τους λένε νεοναζί;

bernardina

Moderator
Η Μάρω Δούκα τσακίζει κόκαλα και δεν χαρίζεται σε κανέναν. Ένα από τα δυνατότερα κείμενα που έχω διαβάσει και προσυπογράφω μέχρι κεραίας. Δευτερευόντως (αλλά όχι χωρίς τη σημασία του): ένα κείμενο με μορφή προσεγμένη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια --ακόμα κι ένα τονισμένο νά (...νά σου και ο...) εκεί που πρέπει.

ακόμη και με τίμημα τη ζωή μας…


Η σιωπηρή πλειοψηφία και πολλοί άλλοι παράγοντες έχουν επιτρέψει
στη ναζιστική Χρυσή Αυγή να κλωσάει ανενόχλητη το αυγό της
και να ποδοπατά τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα


Μάρω Δούκα

Το ότι η Χρυσή Αυγή, αν και κοινοβουλευτικό κόμμα, προγραμμάτιζε να γιορτάσει στην Καλαμάτα με τριήμερο φεστιβάλ από τις 3 έως τις 5 Αυγούστου στο Πάρκο του Λιμενικού Ταμείου την κατάλυση του κοινοβουλευτισμού, το πραξικόπημα δηλαδή του Ιωάννη Μεταξά και την εγκαθίδρυση δικτατορίας, δεν ήταν για μένα είδηση. Είδηση ήταν ότι οι υπεύθυνοι του Λιμενικού Ταμείου είχαν χορηγήσει αυτή την άδεια.

Καθώς επίσης, μετά την κινητοποίηση της Αντιφασιστικής Κίνησης Καλαμάτας, είδηση δεν ήταν η επιβεβλημένη και αυτονόητη ανάκληση της σχετικής άδειας, αλλά το «σκεπτικό» αυτής της ανάκλησης που χαρακτήριζε τον εορτασμό της 4ης Αυγούστου σαν μια απλή εκδήλωση πολιτικού-κομματικού χαρακτήρα! Εννοώντας τι; Μήπως ότι θα ήταν νόμιμο, μέσα στο πλαίσιο της Δημοκρατίας, να τιμηθεί δημόσια μια επέτειος κατάλυσης της Δημοκρατίας; Και κατέληγε η σχεδόν «απολογητική» προς τη Χρυσή Αυγή ανακοίνωση ανάκλησης, επικαλούμενη την τουριστική περίοδο (λες και όταν χορηγούσαν στις 20 Μαΐου τη σχετική άδεια δεν ήξεραν ότι ο Αύγουστος είναι μήνας τουριστικός), ότι στον συγκεκριμένο χώρο θα απαγορευτεί αυτόν τον μήνα και κάθε άλλη εκδήλωση.

Θα ήταν ποτέ δυνατόν μια εκδήλωση μισαλλοδοξίας, σαν αυτή της Χρυσής Αυγής (ακόμη και με τη λογική των ίσων αποστάσεων), να εξομοιωθεί με ένα αντιρατσιστικό, για παράδειγμα, φεστιβάλ που μόνο σεβασμό για τον άλλο, τον ξένο, τον ξεριζωμένο, τον διαφορετικό θα μπορούσε να μας εμπνεύσει; Άσε που, χωρίς καθόλου να αστειεύομαι, ένα αντιρατσιστικό φεστιβάλ στην καρδιά της Καλαμάτας θα μπορούσε ακόμη και ως τουριστικό «αξιοθέατο» να συμβάλει στη βελτίωση της εικόνας της χώρας γενικά, και της Πελοποννήσου ειδικότερα, έπειτα από τις τόσες «Μανωλάδες» και τα λοιπά «κορινθιακά» και τα υπόλοιπα που μας διασύρουν διεθνώς.

Η ανιστόρητη και ασυνείδητη σιωπηρή πλειοψηφία

Ας δεχτούμε όμως, καλόπιστα, ότι το Λιμενικό Ταμείο Καλαμάτας είχε χορηγήσει την άδεια στη Χρυσή Αυγή, επειδή την αντιμετωπίζει ως άλλο ένα κόμμα της Βουλής των Ελλήνων που δικαιούται κι αυτό τις επετείους του. Παραμένει ωστόσο το ερώτημα αν ο δικτάτορας Ιωάννης Μεταξάς έχει εγγραφεί στην ιστορική, κοινωνική και πολιτική συνείδηση των κρατικών λειτουργών ως ένας ορκισμένος εχθρός της Δημοκρατίας.

Διότι βέβαια, αν και δεν χωρεί αμφιβολία πως είμαστε μια κοινωνία που δεν παραλείπει σε κάθε περίσταση να επιδεικνύει τα δημοκρατικά της φρονήματα (εδώ, άλλωστε, δεν γεννήθηκε η Δημοκρατία; ), αυτό που μας διδάσκει η πολιτική ιστορία του τόπου είναι ότι ένα σημαντικό ποσοστό της σιωπηρής πλειοψηφίας σ’ αυτή την κοινωνία δεν είναι σε θέση να διακρίνει την ειδοποιό διαφορά ανάμεσα στη Δημοκρατία και τη Δικτατορία. Συμψηφίζοντας ανιστόρητα, γενικολογώντας ρηχά, τι θα μπορούσε να σημαίνει στ’ αλήθεια για όλους αυτούς τους «σιωπηλούς» πολίτες η κατάλυση της Δημοκρατίας; Μήπως απλά και μόνον την διά του χειρουργείου «θεραπεία» της;

Η Χρυσή Αυγή δεν χρειάζεται, πιστεύω, συστάσεις, εφόσον ακόμη και ο πρωθυπουργός τη χαρακτήρισε πρόσφατα νεοναζιστικό κόμμα.

Το θέμα όμως είναι ότι αυτή η ακροδεξιά παραφυάδα, η δράκα με τις ναζιστικές αποκλίσεις, τις παγανιστικές συνήθειες και τις κανιβαλικές ορέξεις, κατάφερε, υποδυόμενη την αλληλέγγυα με τη χειμαζόμενη κοινωνία, να εισέλθει στη Βουλή ως κόμμα ικανό να «εισπράξει» τη δυσαρέσκεια, τον θυμό και την οργή μέρους του εκλογικού σώματος. Ενός «σώματος» που, ενώ στην πλειοψηφία του δεν έχει συνειδητά καμιά σχέση με τη θηριωδία του ναζισμού, δεν έχει δυστυχώς και καμιά επί της ουσίας οργανική επαφή με τις αδιαπραγμάτευτες αξίες της Δημοκρατίας. Εφόσον, και θα ήταν εθελοτυφλία εάν το παραβλέπαμε, η από χρόνια πελατειακή δοσοληψία μεταξύ των δύο κομμάτων εξουσίας και των ψηφοφόρων τη σχέση αυτή την έχει εκφυλίσει στο ψήφισέ με, σε ψηφίζω, για να σε βολέψω, για να με βολέψεις…

Όσο για το κακοφορμισμένο μεταναστευτικό, όπου τα τελευταία χρόνια κλώσησε ανενόχλητη το αυγό της η Χρυσή Αυγή, εντάξει, τα είπαμε και τα ξαναείπαμε. Για την ευθύνη των δύο κομμάτων εξουσίας και πάλι, εφόσον το καθένα για δικούς του λόγους εδώ και δεκαετίες δεν μπόρεσε ή δεν θέλησε να έχει μια υπεύθυνη και συνεπή μεταναστευτική πολιτική. Τα είπαμε και για την «κολλημένη» Αριστερά που δεν προνόησε ή αμέλησε παράλληλα με την έγνοια της για τους κακοποιημένους μετανάστες να ενδιαφερθεί εξίσου και για τους ταλαιπωρημένους Έλληνες που ζουν ανυπεράσπιστοι σε υποβαθμισμένες από την πολιτεία και από τα λογής, κρυφά και φανερά, οικονομικά συμφέροντα περιοχές.

Φρόνιμο, τώρα, εδώ που φτάσαμε, είναι να θυμηθούμε ότι ο ναζισμός και ο φασισμός στον τόπο μας έρχονται από πολύ μακριά. Όπως από πολύ μακριά έρχεται και το δοκιμασμένο «σας βάζουμε εσάς τους άνεργους και φτωχούς αλλά “καθαρόαιμους” Έλληνες να μισείτε και να βαράτε τους μετανάστες σήμερα, τους ιδεολογικούς και κομματικούς αντιπάλους σας αύριο, και τούμπαλιν», ανάλογα με τις προσφερόμενες κάθε φορά ευκαιρίες, ώστε να κάνουμε κι εμείς απρόσκοπτα τη δουλειά μας. Από πολύ μακριά επίσης έρχεται, βρικολακιασμένος, και με τις ευλογίες του μεταπολεμικού κράτους και του νεοελληνικού οράματος, ο κάθε ανεγκέφαλος «εθνικόφρων» που κραδαίνει, όχι σπανίως και επ’ αμοιβή, τυλιγμένη σε ρόπαλο την ελληνική σημαία κι όποιον πάρει ο χάρος.

Ο φουσκωτός σήμερα της Χρυσής Αυγής που αφού πρώτα πεθάνει στο ξύλο τον «κακό» μετανάστη, παίρνει μετά σαν «στοργικός γιος» την ηλικιωμένη από το χέρι και τη συνοδεύει στην τράπεζα για να εισπράξει τη σύνταξή της, προστατεύοντάς την από τον μετανάστη-ληστή, μύθευμα ή όχι, είναι μια εικόνα που όχι μόνον δεν ξενίζει αλλά και «συγκινεί» τη σιωπηρή πλειοψηφία. Όπως βαθιά την ικανοποιεί και ο χυδαίος (εσκεμμένα κατά τη γνώμη μου), μισαλλόδοξος, παρανοϊκός δημόσιος λόγος της, που προσλαμβάνεται, εφόσον το υπόστρωμα προϋπάρχει, ως μαγκιά ικανή να «ταΐσει» έως σκασμού το ταλαιπωρημένο αλλά και θρασύδειλα εκδικητικό θυμικό του απαίδευτου πολιτικά ή ημιμαθούς Νεοέλληνα.

Και σαν να μη φτάνουν όλα αυτά, νά σου και ο «εντεταλμένος» του συστηματικού αποπροσανατολισμού κονδυλοφόρος για να επικαλεστεί, συσχετίζοντας εξ επαγγέλματος κουτά, τη θεωρία των δύο άκρων, βάσει της οποίας η Δημοκρατία σήμερα απειλείται εξίσου από τη Χρυσή Αυγή και από την Άκρα Αριστερά. Μόνο που η Άκρα Αριστερά, όπως και αν την εννοεί ο κονδυλοφόρος, αδυνατεί, σε αντίθεση με την εντός της Βουλής Χρυσή Αυγή, να συνομιλήσει με το νεοελληνικό φαντασιακό ούτε και φιλοδοξεί να κολακέψει την ακράτεια και την ευτέλεια του εδώ και δεκαετίες διαπλασμένου «συλλογικού» θυμικού. Η «Άκρα» Αριστερά, να το πω και αλλιώς, δεν ξυλοκοπεί έως θανάτου για «λογαριασμό» μας όποιον δεν έχει το ίδιο χρώμα μ’ εμάς, ούτε και έχει αναλάβει εργολαβικά τη «σωτηρία» και την «αναζωογόνηση» της φυλής ρίχνοντας στον «σπαρτιατικό» καιάδα κάθε ανήμπορο. Η άκρα Αριστερά –έστω και αν ο «εντεταλμένος» την περιγράφει και ως «συνιστώσα» του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.– δεν θα σταλεί ποτέ από το εκλογικό σώμα στη Βουλή να απεργάζεται με την ησυχία της κοινοβουλευτικά πραξικοπήματα.

Μήπως όμως, μιας και η σοβαρότερη απειλή για τη ζωή μας σήμερα είναι η σταδιακή μεταποίηση του Συντάγματος σε ρυθμιστικό κώδικα αποστέρησης δικαιωμάτων, κινδυνεύει πραγματικά από τη Χρυσή Αυγή η όποια Δημοκρατία μας απέμεινε, εφόσον το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα, που αποφασίζει για το μέλλον μας, θα μπορούσε μια χαρά να «εξυπηρετηθεί» από ένα κόμμα το οποίο, φωνασκώντας και εκτοξεύοντας τήδε κακείσε, γενικώς και αορίστως, ύβρεις και αφορισμούς, θα ήταν δυνατόν να απορροφήσει ανέξοδα και ακίνδυνα προς το συμφέρον του τις όποιες κοινωνικές αντιδράσεις;

Μήπως, θέλω να πω, η ναζιστική Χρυσή Αυγή, έχοντας βάσει σχεδίου έντεχνα περιτυλίξει τη βαρβαρότητα και τη χυδαιότητα που την τροφοδοτούν με αντιμνημονιακή δήθεν εθνικοφροσύνη και υποκριτική έγνοια για τον ελληνικό λαό, επί της ουσίας λειτουργεί ως προπομπός σ’ ένα εφιαλτικό για όλους μας αύριο, πέρα από μνημόνια και πολιτικές, ιδεολογίες και κόμματα;

Και για να καταλήγω, εφόσον πραγματικά πιστεύουμε ότι ακόμη και με τίμημα τη ζωή μας οφείλουμε να προστατεύουμε το δικαίωμά μας και το δικαίωμα του διπλανού μας στη διαφωνία και την άλλη άποψη, θα έπρεπε, όσο είναι καιρός, να στερήσουμε απ’ αυτό το κόμμα το δικαίωμα να ποδοπατά τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, να χλευάζει τη στοιχειώδη λογική και να κακοποιεί έως θανάτου όσους για τις δικές του σκοπιμότητες επέλεξε και ανέδειξε ως εχθρούς, επικαλούμενο την κοινοβουλευτική του ιδιότητα.
 

nickel

Administrator
Staff member
Μου έστειλαν σύνδεσμο προς αυτό το νήμα.
http://tinyurl.com/m3sbxx8
(Ενημέρωση: Δυστυχώς, έκλεισαν το νήμα στα μη μέλη...)

Η συζήτηση είναι ξεκαρδιστική και ταυτόχρονα απίστευτα θλιβερή.

Δεν ήταν δύσκολο να ανακαλύψω την ταυτότητα του ιστότοπου.

Stormfront is a white nationalist and supremacist neo-Nazi Internet forum that was the Internet's first major hate site.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stormfront_(website)

Όσο για τον Κασιδιάρη και τον κάθε Κασιδιάρη, ξέρουμε ότι οι πρόγονοί του είναι από την Αφρική και ανήκουν στους μεγάλους πιθήκους (ανθρωπίδες). Νά από το πιο πρόσφατο βιβλίο του Ντόκινς, The Magic of Reality.

Let’s do another thought experiment. Take a few companions and get in a time machine. Fire up the engine and zoom back ten thousand years. Open the door and have a look at the people you meet. If you happen to land in what is now Iraq, they’ll be in the process of inventing ‘hunter-gatherers’, moving from place to place, hunting wild animals and gathering wild berries, nuts and roots. You won’t be able to understand what they say and they will be wearing very different clothes (if any). Nevertheless, if you dress them in modern clothes and give them modern haircuts, they will be indistinguishable from modern people (or no more different from some modern people than people are different from one another today). And they will be fully capable of breeding with any of the modern people on board your time machine.
[…]
Let’s resume our journey into the past, and look at some of the stations on the way back to that fish. Suppose we have just arrived in our time machine at the station labelled ‘Six Million Years Ago’. What shall we find there? So long as we make a point of being in Africa, we’ll find our 250,000-greats-grandparents (give or take some generations). They’ll be apes, and they might look a bit like chimpanzees. But they won’t be chimpanzees. Instead, they’ll be the ancestors that we share with chimpanzees.
 
Last edited:

SBE

¥
Υπάρχουν και χειρότερα... (TOL)

Aυτό θα έπρεπε να είναι στους τίτλους αλλαντάλλων.
Εκτός αν το άρθρο περιέχει παράδειγμα της θεωρίας του χάους.
 
Ωραίο χιούμορ αλλά η μετάφραση έχει κάτι πατάτες να, με το συμπάθειο!
 

nickel

Administrator
Staff member
Τι να συζητηθεί βρε Νίκελ μου από την άποψη του Μαραντζίδη; Ότι και για τη ΧΑ φταίει η ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς, ή ότι όλα θα λυθούν αν γίνουμε Αίγυπτος; (προσφυές ερώτημα του Ακίνδυνου)

Το λινκ της Μπέρνι τουλάχιστον δείχνει αρκετά καθαρά (κτγμ) ότι η ρίζα του κακού δεν είναι οι τραμπουκισμοί των Κασιδιάρηδων: αν δεν υπήρχε ΧΑ, το σοκ των τελευταίων χρόνων θα έπρεπε να την εφεύρει, κατά κάποιο τρόπο.
 

bernardina

Moderator
Eντωμεταξύ τα χρυσάβγουλα είναι τόσο ανεγκέφαλα που χαρακτηρίζουν σταλινοκαθηγητή τον Μαραντζίδη, έναν από τους φανατικότερους αντικομμουνιστές που υπάρχουν σήμερα!
Προφανώς δεν υπάρχει περίπτωση να σας δώσω λίνκι για τη βρομοϊστοσελίδα τους. Αν θέλετε πληκτρολογήστε: Κομπλεξικοί σταλινοκαθηγητάδες κάνουν όνειρα για διάλυση της Χρυσής Αυγής και θα δείτε τον οχετό.
 
Το λινκ της Μπέρνι τουλάχιστον δείχνει αρκετά καθαρά (κτγμ) ότι η ρίζα του κακού δεν είναι οι τραμπουκισμοί των Κασιδιάρηδων: αν δεν υπήρχε ΧΑ, το σοκ των τελευταίων χρόνων θα έπρεπε να την εφεύρει, κατά κάποιο τρόπο.

Μα παλιά υπήρχε το ΛΑΟΣ γι' αυτήν την κατηγορία ατόμων. Ωστόσο το ΛΑΟΣ δεν έκανε τέτοιου είδους τραμπουκισμούς, ήταν απλά γραφικοί. Η εφεύρεση του συστήματος ήταν το ΛΑΟΣ, η ΧΑ υπήρχε από πριν κι έκανε τα ίδια πράγματα. Άρα φυσικά και είναι η ρίζα του κακού. Αλλά χάριν συγκυριών, δέχομαι ότι δεν έχει θεριέψει από μόνη της αυτή η ρίζα κι ότι η μιζέρια του κόσμου τον κάνει να ασχολείται με οτιδήποτε νομίζει ότι του φταίει, δηλαδή να κατηγορήσει αυτούς που μπορεί πιο εύκολα.
 

Palavra

Mod Almighty
Staff member
Μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας πάντα ήταν μισαλλόδοξη, ομοφοβική και ξενοφοβική, με έμφαση στην πατριαρχία και την καταπίεση της γυναίκας, έλλειψη ιστορικής παιδείας και διαπνεόμενη από τις αρχές της ορθοδοξίας και του ελληνοκεντρισμού. Μέχρι πρόσφατα, ωστόσο, υπήρχε χρήμα και δεν υπήρχε εμφανής πρόφαση να εκδηλωθούν - πώς να κατηγορήσεις τον Αλβανό ότι σου παίρνει τη δουλειά στην οικοδομή, ας πούμε; Δεν νομίζω ότι η ΧΑ είναι εφεύρεση του συστήματος. Εκφράζει απλώς τα ξενοφοβικά, σεξιστικά και μισαλλόδοξα ένστικτα που πάντα είχε η μερίδα της ελληνικής κοινωνίας που τη στηρίζει, καθώς και την αποστροφή των ίδιων ανθρώπων προς τη μόρφωση και την καλλιέργεια. Ο ένας είναι θολοκουλτουριάρης, ο άλλος είναι αριστεροδιανοούμενος κλπ.

Δεν πιστεύω βέβαια ότι μόνο οι ψηφοφόροι της ΧΑ είναι μισαλλόδοξοι και σεξιστές. Τρανή απόδειξη πως συχνά, η κριτική σε απόψεις που εκφράζονται στο δημόσιο λόγο -σωστά ή λάθος, δεν κρίνω αυτό- έχουν συχνά ως αντίλογο «άντε μωρή πουστάρα», «τι είπε η πουτάνα» και άλλους τέτοιους ευγενείς χαρακτηρισμούς. Δεν πιστεύω ότι είναι ίδιον της ελληνικής κοινωνίας μόνο, ωστόσο επειδή η ελληνική κοινωνία ψηφίζει ΧΑ σε ποσοστό 10% και όχι, ας πούμε, η αγγλική, γι' αυτό επικεντρώνομαι σε αυτήν.
 
Μια λύση για την εκλογική επιρροή της ΧΑ είναι να ανεβεί το κάτω όριο ηλικίας στο εκλογικό δικαίωμα. Ας πούμε στα 21 ή στα 23. Μην πω ότι και το όριο ενηλικίωσης είναι παρωχημένο, δεδομένου ότι ο μέσος όρος ηλικίας στην οποία βγαίνει κάποιος στην αγορά εργασίας έχει αυξηθεί αρκετά προς τα πάνω (το ίδιο και η ηλικία γάμου, τεκνοποίησης, κτλ).
 

SBE

¥
Παλ, πολλά από αυτά που αναφέρεις είναι προβλήματα που τα έχουν κι άλλες κοινωνίες, και άνθρωποι που δεν αισθάνονται οπαδοί της ακροδεξιάς. Νομίζω το ενδιαφέρον για την ελληνική κοινωνία είναι το ότι αντί να βελτιώνεται με το χρόνο παραμένει στάσιμη ή γυρίζει προς τα πίσω.
Έχουμε μια διαφορά ηλικίας και προφανώς εσύ τα βλέπεις από τις δικές σου εμπειρίες, εγώ από τις δικές μου που είναι μερικά χρόνια πιο πίσω. Σε γενικές γραμμές η εντύπωση που είχα ήταν ότι όσο πιο πολύ ευημερούσαμε τόσο πιο πολύ έβγαιναν στην επιφάνεια διάφορα τέτοια. Το έχω ξαναγράψει, μπορέι να κάνω λάθος αλλά είχα την εντύπωση ότι για λίγο προσπαθήσαμε να κάνουμε μερικά βήματα προς τη σωστή κατέυθυνση και μετά χάλασε η συνταγή. Και τα τρέχοντα είναι απλώς το κερασάκι.
 

bernardina

Moderator
Από τα 21 χρόνια λειτουργίας του, τα τελευταία 11 ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ στήριξε τη δράση του σε ίδιους πόρους, τους οποίους εξασφάλιζε από δωρεές και χορηγίες ευαισθητοποιημένων ιδιωτών ή επιχειρήσεων και από εθελοντική προσφορά εργασίας και δράσης ενεργών πολιτών. Δεν συνδέθηκε ποτέ με κυβερνητικές πολιτικές, δεν εισέπραξε κρατικές επιδοτήσεις, δεν συμμετείχε σε κανενός είδους κομματικές διαδικασίες και δεν ενισχύθηκε οικονομικά ή άλλως από κομματικούς μηχανισμούς. Και σε καμία περίπτωση δεν επιθυμεί να μεταβάλει τη στάση του σήμερα. Εξάλλου, καμία οικονομική ανάγκη, όσο επιτακτική κι αν είναι, δεν επιτρέπεται να καλύπτεται με ενέργειες που προκαλούν μεγαλύτερα προβλήματα ή συγχύσεις στην κοινωνία, ιδίως σε καιρούς κρίσης. Από τη σκοπιά αυτή, ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ, μετά και από τις αντιδράσεις και συζητήσεις που προκάλεσε η δωρεά από το πολιτικό κόμμα της Χρυσής Αυγής, αναγνωρίζει ότι αποτελεί σφάλμα η αποδοχή της και για το λόγο αυτό αποκρούει τη δωρεά, ανακαλώντας την αποδοχή αυτή, και επιστρέφει το ποσό των 5000 ευρώ στο συγκεκριμένο κόμμα.

«Ο Αρκτούρος» επέστρεψε τη δωρεά των 5.000 ευρώ στη Χρυσή Αυγή
 

SBE

¥
Από την ανακοίνωση δεν είναι ξεκάθαρο ότι η πολιτική της οργάνωσης είναι να μη δέχεται κομματικά ή πολιτικά χρήματα. Και ίσως αυτό να είναι το πρόβλημα. Άμα είχαν ξεκάθαρους κανόνες από την αρχή δεν θα είχαν αυτό το πρόβλημα.
 

bernardina

Moderator
Κι επειδή στην πραγματική ζωή δεν είναι δυνατόν να τα προβλέπει κανείς εξαρχής όλα, το να έχει τα απαιτούμενα πολιτικά αντανακλαστικά και στοιχειωδώς ορθή κρίση είναι πολύ σπουδαίο.
 

SBE

¥
Σωστά, αλλά συνήθως δεν είναι δύσκολο να πεις στο καταστατικό σου ότι δεν δέχεσαι δωρεές κομματικής ή πολιτικής προέλευσης Αυτός ο κανόνας υπάρχει στο καταστατικό πολλών ΜΚΟ.
Πάντως η αλήθεια είναι ότι όλη αυτή η υπόθεση ήταν διαφήμιση για τον Αρκτούρο. Εγώ είμαι οπαδός των αγαθών της διαφήμισης, ακόμα κι αν είναι αρνητική. Μ'άλλα λόγια όλοι αυτοί που απαιτούσαν να επιστραφούν τα χρήματα ελπίζω να βάλουν το χέρι στην τσέπη.
 

bernardina

Moderator
Σωστά, αλλά συνήθως δεν είναι δύσκολο να πεις στο καταστατικό σου ότι δεν δέχεσαι δωρεές κομματικής ή πολιτικής προέλευσης Αυτός ο κανόνας υπάρχει στο καταστατικό πολλών ΜΚΟ.
Προσωπικά, επιμένω και θα επιμένω στον αιώνα τον άπαντα να μη βάζω τη χρυσή αυγή στο ίδιο τσουβάλι με τα υπόλοιπα κόμματα και πολιτικούς φορείς. Για λόγους που θεωρώ περιττό να αναλύσω (άλλωστε το έχω πει πολλές φορές) είναι από τη μια πλευρά όλα τα κόμματα -ακόμα και τα πιο συντηρητικά και αντιδραστικά- κι από την άλλη η χρυσή αυγή μόνη της. Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να προβλέπει το καταστατικό του Αρκτούρου άρνηση δωρεών από κόμματα ή πολιτικές οργανώσεις συλλήβδην. Οι άνθρωποι έκριναν ότι οι στόχοι της οργάνωσης δεν συνάδουν με τους στόχους και τις πρακτικές του συγκεκριμένου κόμματος και, κατά συνέπεια, δεν θέλουν τα λεφτά του. Απλό.
 
Top