Μας λέει στο κλιπάκι ότι τους το κανόνισαν οι φίλοι τους. Που σημαίνει ότι υπήρχε κάποια διαφημιστική εκστρατεία ή έστω αγγελίες σε εφημερίδες του στυλ
Θέλετε να πάρετε μέρος σε διαφήμιση προϊόντος Χ; Θέλετε να κάνετε έκπληξη στους φίλους σας; Και προφανώς έγινε κάποια προεπιλογή (στο ιντερνέτ βρίσκω ότι λέει είχαν προεπιλογή για υγιείς και υποθέτω και πλακατζήδες) . Επίσης κανόνας αυτού του είδους εκπομπών είναι ότι κινηματογραφούν π.χ. δέκα περιστατικά και προβάλλουν τα δυο- τρία που κατόπιν εορτής οι παθόντες δίνουν τη συγκατάθεσή τους. Φτηνότερα βγαίνει να αποζημιώσεις επιτόπου δέκα κοψοχολιασμένους παρά να προσλάβεις την Κέιτ Μος να σου κάνει τη διαφήμιση. Άσε που νομίζω ότι οι περισσότεροι δεν κοψοχολιάστηκαν αλλά στη χειρότερη, πήγαν να μιλήσουν σε κάποιον υπεύθυνο στο αεροδρόμιο να του πουν ότι κάποια παρεξήγηση έχει γίνει ή πήραν την αστυνομία τηλέφωνο. Αυτή είναι η πιο φυσιολογική αντίδραση ενός αθώου κι όχι το να αρχίσεις να τρέχεις σαν τρελλός προς την έξοδο*. Δεν βλέπετε άλλωστε και στη διαφήμιση πως φέρονται όταν τους πλησιάζουν οι υποτιθέμενοι αστυνομικοί; Φυσιολογικά, σα να μην τρέχει τίποτα.
Βλέπω στο ιντερνέτιο ότι η διαφήμιση γυρίστηκε στο Αμβούργο, που έχει μικρομεσαίου μεγέθους αεροδρόμιο, και που υποθέτω τα πράγματα είναι γενικά πιο χαλαρά
Η διαφημιστική εταιρία φαίνεται να ειδικεύεται σε τέτοιες διαφημίσεις, που δεν μοιάζουν με διαφημίσεις.
Επίσης το πραγματικό περιστατικό θα κράτησε ελάχιστα και θα πρέπει να ήταν σχεδόν ταυτόχρονη η τηλεόραση, το περιοδικό κλπ, αλλά επειδή έχουν πολλές κρυμμένες κάμερες μπορούν να το τεντώσουν.
*διάβαζα πρόσφατα ότι συχνά πολλοί αθώοι επιβαρύνουν τη θέση τους γιατί πιστεύουν ότι θα αποδειχτεί η αθωότητά τους και δεν κάνουν απολύτως τίποτα.
ΥΓ Έλλη, τι διώκεται αυτεπάγγελτα από αυτά που είδαμε στη διαφήμιση;