Από το "δεν είναι ανάγκη να" του νο 1 ως το "δεν συνδέεται" του νο 2 υπάρχει μεγάλη απόσταση, που τη γεφυρώνεις με υπερβολική άνεση, θα έλεγα.
Να μου έλεγες ότι η παιδοφιλία, εφόσον παραμένει σκέψη, φαντασίωση και πόθος, δεν ισούται με την εγκληματικότητα, δεν συνιστά εγκληματικότητα, εντάξει, συμφωνώ απολύτως, και συμφωνεί και ο νόμος μαζί σου, βάσει της γενικής αρχής ότι δεν τιμωρούνται οι ορέξεις και οι σκέψεις αλλά μόνο οι πράξεις. Πράγμα που ισχύει και πρέπει να ισχύει γενικά, για τα πάντα. Αλλά να μου λες στο νο 2 ότι δεν συνδέεται, το βρίσκω ακατανόητο. Δηλαδή δεν συνδέεται ο πόθος, η φαντασίωση, με την εκπλήρωσή του/της;! Από τη στιγμή λοιπόν που η εκπλήρωση της συγκεκριμένης φαντασίωσης θεωρείται από το νόμο εγκληματική, πώς δεν συνδέεται;
Περαιτέρω, εισάγεις μια σχεδόν κβαντική τυχαιότητα στα θέματα της βίας και συγκεκριμένα της σεξουαλικής βίας, που μου φαίνεται εντελώς λάθος, οπότε θα περιμένω μια επιστημονική τεκμηρίωση του κανόνα, όχι των εξαιρέσεων. Γιατί ναι, ο οποιοσδήποτε άνθρωπος δεδομένων εξαιρετικών συνθηκών (φυλακή, στρατώνας, πόλεμος, απομόνωση κλπ.) μπορεί να κάνει κάτι που ποτέ δεν θα φανταζόταν ούτε καν ο ίδιος κλπ. κλπ., αλλά ας μην κοροϊδευόμαστε, και ας μην καταφεύγουμε σε σοφιστείες! Εδώ υπάρχουν βιαστές που ζήτησαν οι ίδιοι τον ευνουχισμό τους!
Η κοινωνιολογική ανάλυσή σου για την έρπουσα παιδοφιλία των μίντια είναι σωστή μεν [να συμπληρώσω όμως ότι δεν είναι καινούργια (κοιτάξτε αρχαία ελληνική τέχνη, παρακαλώ!)], αλλά σε τίποτα δεν αλλάζει το ότι ο/η φαντασιωνόμενος/η κάτι είναι και εκείνος/η που έχει τις απείρως περισσότερες πιθανότητες να περάσει από τη φαντασίωση στην πράξη, σε σχέση με τον/ην μη φαντασιωνόμενο/η.