Και πάλι θα τονίσω ότι χάνει το δίκιο του όταν λέει ακρότητες περί φανταστικών ασθενειών και λοιπά.
Απλώς δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να γίνει αυτό στοχοποιώντας μια ομάδα κατ' αυτόν τον τρόπο. Σε αυτό διαφωνώ με τον άνθρωπο αυτόν.
Εξακολουθώ να έχω μια μικρή διαφωνία, γιατί νομίζω ότι συζητάμε λάθος θέμα.
Νομίζω ότι είναι σαφές ότι ο βουλευτής δεν στοχοποιεί τους δυσλεξικούς, αλλά τις διδακτικές μεθόδους που χρησιμοποιούνται στη χώρα του. Δεν ξέρω αν έχει δίκιο για την επίθεση που εξαπολύει στους ταγούς της εκπαίδευσης, πάντως σε αυτούς επιτίθεται και όχι στους δυσλεξικούς:
Mr Stringer claims the reason so many children fail to be taught to read and write properly is that the wrong teaching methods are used.
"The education establishment, rather than admit that their eclectic and incomplete methods for instruction are at fault, have invented a brain disorder called dyslexia," said the MP.
"To label children as dyslexic because they're confused by poor teaching methods is wicked.
Στη συνέχεια μπλέκει το ζήτημα της δυσλεξίας με εκείνο του αναλφαβητισμού, αλλά αν εμπλακούμε σε συζήτηση για το πού σταματάει η δυσλεξία και αρχίζει ο αναλφαβητισμός δεν θα βγάλουμε άκρη.
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον πιστεύω έχει το ζήτημα που όντως εγείρει ο βουλευτής, δηλαδή το κατά πόσο οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούμε είναι αποτελεσματικές ή όχι. Στην Ελλάδα, για την οποία μπορώ να μιλήσω, το μόνο που κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο της δυσλεξίας (είτε πρόκειται για οργανική νόσο είτε όχι, ειλικρινά μου είναι αδιάφορο) είναι να επιτρέπουμε σε όσους προσκομίζουν πιστοποιητικά δυσλεξίας να δίνουν προφορικές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις. Από την εμπειρία μου μπορώ να δηλώσω ότι πρόκειται για μια εξαιρετικά αναποτελεσματική προσέγγιση στο πρόβλημα.