Δεν εξίσωσα τίποτα, αγαπητέ Κώστα, και δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η αντίδραση από την απλή παράθεση γεγονότων. Ανέφερα απλά από ποιους χρησιμοποιείται ο όρος (κάτι που είναι εύκολα διαπιστώσιμο και από μια βόλτα στο γκουγκλ για το παρόν και από το άρθρο που παρέθεσα για το παρελθόν, το οποίο άρθρο εμφανίστηκε στην Εφημερίδα των Συντακτών, το RedNotebook αναδημοσίευσε). Και πάντως, το από ποιους χρησιμοποιείται ο όρος είναι αντικειμενικό γεγονός, δεν είναι θέμα ερμηνείας. Ανέφερα επίσης τι κοινό έχουν κτγμ μεταξύ τους αυτοί που χρησιμοποιούν τον όρο: τον αντικομμουνισμό. Δεν σημαίνει αυτό ότι ταυτίζονται φασίστες και συγκεκριμένοι αναρχικοί και σε όλα τα άλλα, εξάλλου δεν είναι αντικομμουνιστές όλοι οι αναρχικοί. Είπα επίσης ότι ο όρος δεν χρησιμοποιείται από μαρξιστές, όπως είναι και απολύτως λογικό, αφού ο μαρξισμός θεωρεί τον φασισμό φαινόμενο συνδεδεμένο με τον ιμπεριαλισμό. Δεν υπάρχει στην ανάλυση του φασισμού από μαρξιστική σκοπιά ο όρος «κόκκινος φασισμός», τι να κάνουμε; Εξάλλου και ο Ρύλε, αν καταλαβαίνω σωστά από τα λίγα που διάβασα, δεν κάνει κάποια συστηματική ανάλυση του φασισμού, χρησιμοποιεί τον όρο με όρους πολεμικής κατά του Λένιν και των μπολσεβίκων πάνω-κάτω με την έννοια του «ολοκληρωτισμού». Οι κομμουνιστές, όχι, δεν εξισώνουν όλη την κριτική που τους ασκήθηκε εξ αριστερών με την αντίδραση. Και η Ρόζα Λούξεμπουργκ άσκησε κριτική στον Λένιν, με καμιά αντίδραση όμως δεν εξισώθηκε. Τα άλλα, με συγχωρείς, τα θεωρώ ολίγον παραληρηματικό αντικομμουνισμό με εμφυλιοπολεμικούς τόνους, στην Ελλάδα του 2013 και με τον φασισμό -τον μαύρο, τον κατάμαυρο- σε άνοδο (και μάλιστα σε μια συζήτηση που σε κάποιο μέρος της αφορούσε επιθέσεις φασιστών σε κομμουνιστές).