Ας μείνουμε σε αυτό, που συμφωνούμε, και ας αναζητήσουμε (που επίσης συμφωνώ) τους βέλτιστους τρόπους, ναι.Το ότι το σύστημα δεν είναι τέλειο είναι γνωστό. Μπορούμε να το βελτιώσουμε.
Ας μείνουμε σε αυτό, που συμφωνούμε, και ας αναζητήσουμε (που επίσης συμφωνώ) τους βέλτιστους τρόπους, ναι.Το ότι το σύστημα δεν είναι τέλειο είναι γνωστό. Μπορούμε να το βελτιώσουμε.
Στην Ελλάδα δεν παίρνουν επίδομα όλοι οι άνεργοι: http://www.avgi.gr/article/692866/g...nergon-se-epoxi-mazikis-anergias-kai-ftoxeias.Νομίζω ότι η διαφορά μας είναι το τι θεωρούμε ότι καλύπτει το επίδομα ανεργίας.
Ελληγενή, η κοινωνία πρέπει να μπορεί να προστατεύει τα αδύναμα μέλη της. Και ναι, ο άνεργος έχει κι αυτός δικαίωμα να βγει έξω και να μετακινηθεί δωρεάν και να φάει δωρεάν και να διασκεδάσει δωρεάν και και. Το ότι δεν έχεις δουλειά δεν σημαίνει ότι οι ανάγκες σου να ζεις σαν άνθρωπος δεν υπάρχουν, ειδάλλως δεν θα υπήρχαν ήδη παροχές και στον πολιτιστικό τομέα αλλά και σε άλλες, δευτερεύουσες, ανάγκες. Χρειάζεται αληθινή αλληλεγγύη, ιδίως σε αυτές τις συνθήκες άγριας κρίσης που ζούμε τώρα.
Κοίτα, με κάθε καλή διάθεση: αν είναι να μιλάμε με λογικά άλματα για να κερδίσει ο ένας από τους δύο τη συζήτηση, δεν έχει νόημα, να μην την κάνουμε.Καταλήγουμε στο να έχει δικαίωμα ο άνεργος κι ο εργαζόμενος όχι, αφού τρέχοντας να καλύψει όλες τις ανάγκες του και τις ανάγκες των ανέργων, δεν του μένει χρόνος ούτε διάθεση για την δική του διασκέδαση κι αξιοπρέπεια σαν άνθρωπο.
Κοίτα, με κάθε καλή διάθεση: αν είναι να μιλάμε με λογικά άλματα για να κερδίσει ο ένας από τους δύο τη συζήτηση, δεν έχει νόημα, να μην την κάνουμε.
Ξέρεις πολύ καλά ότι είμαι κατά των μαξιμαλισμών σε τέτοια θέματα. Ωστόσο, αφού τα έχουν καταφέρει κι άλλοι, οι Σκανδιναβοί ας πούμε, δεν μπορεί, μπορούμε κι εμείς με κάποιο τρόπο.
Αν σου αρέσουν τόσο πολύ τα μαθηματικά, σκέψου ότι για να προκύψει αρκετό χρήμα ώστε να υπάρχει σωστό κοινωνικό κράτος (και όχι δωρεάν παροχή), πρέπει α) να μην κλέβουμε το κράτος και να πληρώνουμε όλοι τους φόρους μας, β) να υπάρχει σωστός δημοσιονομικος έλεγχος ώστε να μην κλέβουν το κράτος ορισμένοι υπάλληλοί του, όπως οι κυρίες στο ΙΚΑ Καλλιθέας, γ) να γίνονται έλεγχοι ώστε να μη διασπαθίζεται το χρήμα του κράτους στις δημόσιες προμήθειες (νοσοκομεία, ας πούμε), και δ) να λύσουμε το θέμα με το πρωτογενές πλεόνασμα.Για να προκύψει δωρεάν παροχή σε κάποιον, κάποιος άλλος πρέπει να δουλέψει παραπάνω*.
Το τελευταίο έχει προφανώς να κάνει με την προέλευση της συγκεκριμένης λίστας — που είναι μια δενπληρωνοειδής κίνηση στη Θεσσαλονίκη, οπότε μ' αυτήν τη διατύπωση αφήνει περιθώριο σε κάποιο μέλος της (ή ακόμη και κάποιος συνεπιβάτης την ώρα που βρίσκεται και μέλος της κίνησης στο ίδιο, ελεγχόμενο, λεωφορείο) να πληρώσει τελικά το πρόστιμο (παρά τη γενική γραμμή), λέγοντας πως είναι προσωπικό του θέμα.Σχετικά με το τελευταίο, ότι η πληρωμή του προστίμου είναι απόφαση του επιβάτη, αυτό σημαίνει ότι αν δεν πληρώσει ο επιβάτης το πρόστιμο δεν μπορούν να τον κυνηγήσουν δικαστικά και να προσθέσουν τόκους, έξοδα κλπ στο πρόστιμο; Τότε τι νόημα έχει το πρόστιμο;
Το τελευταίο έχει προφανώς να κάνει με την προέλευση της συγκεκριμένης λίστας — που είναι μια δενπληρωνοειδής κίνηση στη Θεσσαλονίκη, οπότε μ' αυτήν τη διατύπωση αφήνει περιθώριο σε κάποιο μέλος της (ή ακόμη και κάποιος συνεπιβάτης την ώρα που βρίσκεται και μέλος της κίνησης στο ίδιο, ελεγχόμενο, λεωφορείο) να πληρώσει τελικά το πρόστιμο (παρά τη γενική γραμμή), λέγοντας πως είναι προσωπικό του θέμα.
Το εισιτήριο των 1,20€ είναι για μία διαδρομή με ένα λεωφορείο ή τρόλεϊ (δλδ χωρίς μετεπιβίβαση).Το μειωμένο εισιτήριο στα λεωφορεία είναι 0,60 και το κανονικό 1,20.
http://www.oasa.gr/content.php?id=tickets
Το λέει στον πίνακα όπου παρέπεμψα. Το σημαντικό όμως είναι ότι, αν δεν έχεις εισιτήριο, το τεκμαιρόμενο σε έναν έλεγχο είναι ότι προφανώς ελέγχεσαι για μια διαδρομή.Το εισιτήριο των 1,20€ είναι για μία διαδρομή με ένα λεωφορείο ή τρόλεϊ (δλδ χωρίς μετεπιβίβαση).