Δεν έγινα κατανοητός. Για να υπάρχει ένα διαφημιστικό σλόγκαν που λέει απλώς και μόνο "It's toasted", νομίζω ότι δύο μόνο πράγματα είναι δυνατόν να συμβαίνουν. Πρώτον, να μην είναι όλα τα τσιγάρα toasted, ο κόσμος να ξέρει ότι αυτό είναι πολύ καλό πράγμα, και το συγκεκριμένο τσιγάρο να λέει με καμάρι: εμείς είμαστε toasted, όχι σαν μερικούς-μερικούς! Ο δικός μας ο καπνός είναι ψημένος (φρυγμένος), όχι νωπός! Κάτι τέτοιο όμως δεν μας προέκυψε μέχρι στιγμής. Δεν το αποκλείω καθόλου, αλλά έχω πλήρη άγνοια. Δεύτερον, να υπάρχει λογοπαίγνιο στο οποίο την καθοριστική σημασία δεν την έχει η διαδικασία αλλά μια άλλη έννοια ή συνδήλωση της λέξης toasted. Αυτά δεν τα λέω από γνώση, αλλά αυστηρά και μόνο βάσει της λογικής. Τι σόι διαφημιστικό σλόγκαν θα ήταν αν δεν ίσχυε ένα από τα δύο; Είπα λοιπόν ότι το σκεπτικό της δεύτερης δυνατότητας θα μας οδηγούσε σε κάτι σαν "Όλοι ψήνονται γι' αυτό", αλλά δυστυχώς θα είχαμε πρόβλημα επειδή το "ψήνω" δεν παραπέμπει στο toasting του καπνού. Αν δηλαδή είχαμε μια λέξη που παραπέμπει, θα έπρεπε να χτίσουμε γύρω της μια ανάλογη έκφραση. Επαναλαμβάνω ότι πρόκειται απλώς για λογικές σκέψεις, τίποτα παραπάνω.