Μα είναι folie de grandeur ή μήπως κάποια άτυπη εκκλησιαστική οδηγία, αντίστοιχα με την ονοματοδοσία μόνο με ονόματα αγίων; Με άλλα λόγια, αφού εβαπτίσθη Ονούφριος, έτσι θα αποκαλείται;
Σωστό!Κώστα, αν σκεφτείς την τάση των μαστιζόμενων από folie de grandeur Νεοελλήνων να φωνάζουν τα τρισπίθαμα βλαστάρια τους Αλεξάνδρους, Κωνσταντίνους, Φιλίππους, Ιωάννηδες και ό,τι άλλο αρχαιο-βυζαντινο-τέτοιο κατεβάσει η γκλάβα τους*, ίσως ήρθε η εποχή οι βασίλισσες Αικατερίνες να προσφωνούνται Καιτούλες για να έρθει πάλι το πράγμα σε ισορροπία.View attachment 3266
Μα είναι folie de grandeur ή μήπως κάποια άτυπη εκκλησιαστική οδηγία, αντίστοιχα με την ονοματοδοσία μόνο με ονόματα αγίων; Με άλλα λόγια, αφού εβαπτίσθη Ονούφριος, έτσι θα αποκαλείται;
Όσο για την αποστροφή περί φετιχισμού, εγώ δεν την εκλαμβάνω ως ψόγο, την εκλαμβάνω ως έπαινο!
Εκείνο έμοιαζε με τη συμφιλιωτική τοποθέτηση του ΓΓ του ΟΗΕ.Δηλαδή δεν ήταν αρκετό το δείγμα περί βιβλίων για τα πολλά και διάφορα λατρεμένα μας αντικείμενα, χρειαζόταν πραγματεία;
Αν το κάνει πάντως στα πλαίσια του role-playing, εγώ το στρέχω.Και ξαφνικά η Καιτούλα, με τα βυζάκια, θα με βάλει να τη λέω Αικατερίνη, επειδή ανέβηκε στο θρόνο;
μπερε-Καίτη! :laugh:Σχετικοί σύνδεσμοι: Κατερίνα - ετυμολογία ονόματος ▪▪▪ Καταρίνα, Κέιτι ή Καίτη;
(Ααααχ, μια φορά κι εγώ στη ζωή μου το έπαιξα Ζάζουλας!) :clap:
Ο όρος φετιχισμός έχει σαφώς αρνητική χροιά. Ποιος έλεγε τελευταία για φετιχιστές του ευρώ; Και ποιος παλιότερα για φετιχισμό του εμπορεύματος; Και στο σεξ έχει αρνητική χροιά, άλλο αν σιγά-σιγά (πολύ σιγά, και ανάλογα με το βαθμό αυτονόμησης του φετίχ από το ζωντανό αντικείμενο του πόθου και το ποιο είναι αυτό το φετίχ) έχει χαλαρώσει. Σημαίνει πάντα αγάπη του νεκρού αντί για το ζωντανό.Είχα απειλήσει κάτι φίλους ότι θα ανοίξω νήμα για τον φετιχισμό, μια και, εκτός από τα ετυμολογικά και τα ανθρωπολογικά, έχει ενδιαφέρον ότι το χρησιμοποιούμε για διάφορες συνήθειες, από γραφικές μέχρι αρρωστημένες και από ανώδυνες ως ενοχλητικές. Ε, νομίζω ότι πρέπει να το κάνω.
Μια έμμεση επισήμανση του Earion αφορά τη δημιουργία παραγώγων: εδουαρδιανός, αικατερίνειος (;) και άλλα βολικά. Από την άλλη: κατιναριό, κατινίστικος...