Κι όταν βλέπεις τον Σπάιντερμαν διαπιστώνεις ότι ο ήρωας μπορεί να ανεβαίνει σε κάθετους τοίχους, εντάξει.
Όπως είπα, δε νομίζω ότι αυτή η λεπτομέρεια ήταν απαραίτητη για την υπόθεση. Λίγο πιο κάτω στην ταινία (ακολουθεί σπόιλερ για όσους δεν την έχουν δεί και σκοπεύουν να τη δουν) ο ήρωας επισκέπτεται δύο πόρνες και βλέπουμε και τους τρεις στο κρεββάτι σε διάφορες φάσεις, στις οποίες περιλαμβάνονται και μερικά δευτερόλεπτα όπου ο πρωταγωνιστής βρίσκεται με το πρόσωπο θαμμένο στα οπίσθια της μίας ηθοποιού. Η σκηνή αυτή (όλη, όχι το συγκεκριμένο σημείο) έχει σημαντική θέση στην πλοκή, αλλά δε νομίζω ότι αυτά τα πέντε δευτερόλεπτα μας έδωσαν να καταλάβουμε κάτι που δεν το καταλάβαμε αλλού στην ταινία. Η διαφωνία μου ήταν στο ότι υποτίθεται ότι βλέπουμε κανονικούς ηθοποιούς, όχι πορνοστάρ, και δεν καταλαβαίνω γιατί είναι αναγκαίο να κάνουν οι ηθοποιοί τέτοια πράγματα στην κάμερα και θεωρείται και δείγμα υποκριτικού ταλέντου και αφοσίωσης στην τέχνη κλπ κλπ. Μου θύμισε την περίπτωση της ταινίας Intimacy του 2001, όπου οι πρωταγωνιστές κάνουν στ'αλήθεια ό,τι γίνεται συνήθως στ'αλήθεια στις τσόντες. Δεν καταλαβαίνω γιατί απαιτεί ο ρόλος τέτοιο ρεαλισμό. Αν το δούμε από την πλευρά του/ της ηθοποιού, ο/η ηθοποιός εκείνη τη στιγμή εργάζεται. Από πότε το "εργάζομαι" σημαίνει και "εκδίδομαι". Στο κάτω κάτω κανένας δεν απαιτεί να βάζουν αληθινές σφαίρες στα όπλα στο σινεμά, παρόλο που το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ ρεαλιστικότερο, και θα είχε και πιο πολύ σασπένς.