Ο Στράτος Διονυσίου είχε εξαιρετική φωνή. Το ίδιο και ο Καζαντζίδης.
Συμφωνώ 1000%!
Η φωνή του Γονίδη είναι απλώς μέτρια, αλλά όχι κακή.
Διαφωνώ 100%!
Για μένα, όταν ακούω τον Γονίδη να τραγουδάει είναι σαν να τον ακούω να κλαίει πάνω στο μνήμα.:lol:
Ο δε Καρράς, είναι σαν να τον έχουν βάλει να τραγουδήσει μέσα σ' ένα φλεγόμενο κτήριο και προσπαθεί να πει το τραγούδι και παράλληλα ν' αναπνεύσει μέσα στους καπνούς.:laugh:
Για μένα έχει χάλια φωνή.
Η Φωτεινή Δάρρα όχι απλώς έχει κάκιστη φωνή, αλλά κάνει χιλιάδες ανθρώπους που θα ήθελαν να πάνε σε κάποια συναυλία του εξαιρετικού συνθέτη Παπαδημητρίου να το βάζουν στα πόδια. Αν δεν την προωθούσε ο Παπαδημητρίου (για δικούς του λόγους), πιστεύω ότι θα τραγουδούσε σε μαγαζιά Β' κατηγορίας.
Εδώ διαφωνώ 1000%.
Η κοπέλα έχει εξαιρετική φωνή. Και δεν την βρίσκω καθόλου παράφωνη. Αν και μεταξύ μας, πολλοί τραγουδιστές και μεγάλοι τραγουδιστές μπορεί να χάσουν για λίγο τις νότες του τραγουδιού, κυρίως ένα έχουν για κάποιο λόγο τρακ.
Το ότι έχει καλή φωνή δεν το λέω μόνο εγώ. Το λένε και πολλοί άλλοι. Ακόμα και ο ίδιος ο Θεοδωράκης μετά το τέλος μίας συναυλίας που έγινε προς τιμήν του στην οποία συμμετείχε η
Φωτεινή Δάρρα υπό τη συνοδεία της ορχήστρας του Μίκη Θεοδωράκη. Θα μου πείτε ότι μπορεί να είπε καλά λόγια για εκείνη από ευγένεια. ΟΚ! Αλλά είχα ακούσει και την ίδια την κόρη του Θεοδωράκη να μιλάει σε μία εκπομπή του Τριανταφυλλόπουλου και να εκφράζει το παράπονό της ότι πολλοί νέοι τραγουδιστές αρνούνται να ερμηνεύσουν τραγούδια του πατέρα της και ότι οι δισκογραφικές τους έχουν γυρίσει την πλάτη. Είπε όμως πως ευτυχώς υπάρχουν τραγουδιστές που επιθυμούν να τραγουδούν τραγούδια του πατέρα της και ότι είναι τραγουδιστές που και ο ίδιος ο πατέρας της θαυμάζει, όπως ο Κότσιρας, ο Μπάσης, ο Γαϊτάνος, η Ασλανίδου και η Δάρρα. Είπε και κάποιους ακόμα που δεν θυμάμαι.
Συνεπώς, από αυτά βγαίνει το συμπέρασμα πως αυτό που είπατε:
Το αν έχει φωνή κάποιος ή όχι είναι αντικειμενικό.
δεν ισχύει πάντα.
Τώρα το να συγκρίνουμε την ευκολία με την οποία μπορεί να συνθέτει ο Θεοδωράκης, λόγω βαθύτατης γνώσης της μουσικής και τεράστιου ταλέντου, με την "ευκολία" των συνθετών σκυλοτράγουδων, που γράφουν επιτυχίες μιας χρήσης, και μάλιστα συγκεκριμένης, μάλλον είναι ιεροσυλία.
Δεν ήθελα να συγκρίνω αυτά που είπατε, αλλά ήθελα να τονίσω πως ό,τι έχει να κάνει με την τέχνη είναι και θέμα έμπνευσης.
Αν δεν σου έρθει η έμπνευση, εσύ μπορεί να κάθεσαι 10 ώρες πάνω ένα πιάνο και να μην κάνεις τίποτα. Να κάθεσαι και να το κοιτάς.
Επιπλέον, δεν θεωρώ πως επειδή ο Μίκης Θεοδωράκης έχει ένα τόσο σπουδαίο παρελθόν θα πρέπει να θεωρούμε πως μόνο εκείνος έχει το δικαίωμα να εμπνέεται και να συνθέτει μέσα σε λίγα λεπτά, ενώ εάν αυτό το κάνει ένας νέος συνθέτης, όχι απαραίτητα συνθέτης του λαϊκού ρεπερτορίου, τότε ο συνθέτης αυτός θα είναι de facto αποτυχημένος ή ατάλαντος και ότι το έργο του δε θα είναι καλό.
Edit: Θα μας διαβάζει και το κορίτσι (η Όνειρο, δλδ) και θα λέει, ομαϊγκάντ, πού έπεσα!
Μα πώς είναι δυνατόν να πω κάτι τέτοιο από τη στιγμή που εγώ η ίδια λέω πως οι μουσικές προτιμήσεις και τα γούστα ως προς τη φωνή των τραγουδιστών είναι υποκειμενικά;;
Εμένα, πάντως, μου αρέσει που διαφωνούμε!:)
Αυτό είναι το αλατοπίπερο της ζωής! Φαντάζεστε πόσο βαρετός θα ήταν ο κόσμος μας εάν συμφωνούσαμε σε όλα;;
Καταλαβαίνω ότι εσείς έχετε τα δικά σας μουσικά γούστα, εγώ έχω τα δικά μου και ο καθένας έχει τα δικά του γούστα.
Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό και θεμιτό.:)
το Άξιον Εστί είναι από τα μεγαλύτερα έργα όλων των εποχών. Αντικειμενικά.
Συμφωνώ απολύτως!:)
Παρεμπιπτόντως, το ότι γράφει κάποιος μόνος του τα τραγούδια του δε σημαίνει ότι το αποτέλεσμα είναι ποιοτικότερο. Μπορεί να είναι καλός συνθέτης αλλά μετριότατος τραγουδιστής ή το αντίστροφο.
Πολύ σωστό αυτό!