Μπορείς να βρεις το απόσπασμα στο γιουτιούμπ, όπου οι δύο παρουσιαστές προσποιούνται ότι είναι ο Κάρολος κι η βασίλισσα κι είναι τόσο ψεύτικος ο τρόπος που μιλάνε που όποιος έχει στ'αλήθεια ακούσει τον Κάρολο και τη βασίλισσα βάζει τα γέλια. Δεν είναι μόνο θέμα προφοράς, είναι όλο το πακέτο. Κι η κακομοίρα απλώς απαντάει το τηλέφωνο και το μεταβιβάζει, δεν κάνει τίποτ'άλλο. Τώρα το νοσοκομείο βγάζει ανακοινώσεις κατά του ραδιοφωνικού σταθμού και ζητάει και τα ρέστα.
Όσο για το τι θα περίμενες με τόσα λεφτά και τι παίρνεις, το μόνο που έχω να πω είναι welcome to the UK. Ο Ελληγενης προφανώς θα διαφωνήσει γιατί διαφωνεί με όλα, αλλά η δική μου εμπειρία είναι ότι βασιλεύει η προχειρότητα και η λογική αφού βολευόμαστε κι έτσι, γιατί να κάνουμε το ΧΥΖ. Η φιλοσοφία αυτή βρίσκεται όχι μόνο π.χ. στο μάστορα που ήρθε να μου αλλάξει τον πάγκο της κουζίνας και μου έβαλε το νεροχύτη αλλού γιατί έτσι τον βόλευε κι ας έβγαινε ασύμμετρος σε σχέση με τα επάνω ντουλάπια (αληθινή ιστορία) που λες εντάξει, οικονομικό μάστορα ήθελα, αυτά παθαίνω, αλλά και σε μαγαζιά που κανονικά το ποσό που πληρώνεις δεν θα έπρεπε με τίποτα να δικαιολογεί την προχειρότητα. Πώς τη γλυτώνουν; Απλά πράγματα: πρώτον, υπάρχουν και σοβαροί επαγγελματίες και δεύτερον, ο πρόεδρος του ΔΣ του νοσοκομείου είναι κάποιος Λόρδος Τάδε, ε, όλο και κάποιον συμμαθητή θα έχει μέσα στο παλάτι, θα πουν έναν καλό λόγο, θα το ρίξουν στην πλάκα, θα ανεβάσουν λίγο τις τιμές για να καλύψουν την έξτρα ασφάλεια την επόμενη φορά, θα λήξει το θέμα. Ή μπορεί να προσλάβουν κανέναν δημοσιοσχεσίτη να το χειριστεί το θέμα (το έχουν κάνει ήδη, νομίζω, καθώς έχουν καταφέρει να βγουν λάδι μέχρι στιγμής).