Πάντως, Νίκελ, νομίζω ότι τα μπλέκεις λιγάκι. Αν είναι στη συζήτηση περί θανατικής ποινής να βάλουμε τους εξαθλιωμένους και γενικά όλη τη βία και εγκληματικότητα που γεννά η φτώχια και το περιθώριο, έχουμε ήδη ξεφύγει. Νομίζω ότι όσοι μίλησαν εδώ μέσα υπέρ της θανατικής ποινής -χωρίς να συμμερίζομαι την άποψή τους, απλά για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα- εννοούσαν, όπως λέει και η Μπέρνι από πάνω, άτομα που διαπράττουν κατά συρροή και αμετανόητα άρρωστες, σαδιστικές πράξεις, ή για να γενικεύσω την τοποθέτηση του Κώστα, εγκλήματα κατά του ανθρώπου και του περιβάλλοντος με γνώμονα το κέρδος. Δεν νομίζω ότι εντάσσονται στην κατηγορία αυτή όσοι σκοτώνουν για ένα κομμάτι ψωμί, ή για τη σύνταξη της γιαγιάς. Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά και ζητάμε τη θανατική ποινή για όλους όσους διαπράττουν φόνο. Και όταν μια κοινωνία βλέπει φαινόμενα σαν αυτά να πολλαπλασιάζονται, η λύση δεν είναι να μοιράζει τον θάνατο, αλλά να εξαλείψει τις αιτίες τους. Και αυτοί ειδικά είναι που -αν λειτουργούσαν σωστά τα συστήματα- θα μπορούσαν να σωφρονιστούν και να επανενταχθούν.
Όσο για τα "τέρατα", πολλές φορές ΔΕΝ τα γεννά καμία κρίση και καμία φτώχια, ούτε είναι απόρροια των κακών του καπιταλισμού -ή άλλου ισμού, αλλά μπορεί να ζουν στο διπλανό σπίτι με τη μουτσούνα του ευυπόληπτου οικογενειάρχη και να βιάζουν παιδάκια, ίσως και τα δικά τους. Η αρρώστια που πηγάζει απ' την ανθρώπινη ψυχή οδηγεί και αυτή στο έγκλημα.
Τέλος, για να μην λέω τα ίδια και τα ίδια, με έχει καλύψει απολύτως ο Δόκτορας, καθώς και το σημείο περί μη αναστρεψιμότητας του Panadeli.