Για την παρακμή της μουσικής εξαιτίας της λυσσαλέας εμπορευματοποίησης, μπορείτε να ακούσετε τις απόψεις εμπλεκόμενων σε όλη την γκάμα παραγωγής και κατανάλωσης μουσικής, από τους συνθέτες μέχρι και τους τελικούς αποδέκτες-ακροατές - χωρίς να παραλείπονται τα στελέχη της μουσικής βιομηχανίας διάφορων βαθμίδων και διαφορετικών καθηκόντων και οι κάθε λογής παρατρεχάμενοι - σ' εκείνο το ντοκιμαντέρ.
Για την κατασκευή των πρόσκαιρων ποπ σταρ, υπάρχει ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα στο 4ο και το 5ο μέρος, με μια κοπελίτσα 16 χρονών που όχι να τραγουδάει, ούτε να μιλάει δεν θα ήθελα να την ακούω, αλλά για να τη βλέπω δεν θα είχα και πολλές αντιρρήσεις. Και τραγούδια τής έγραψαν, και τη φωνή τής έστρωσαν, και δίσκο έβγαλε, και τον διατεταγμένο της ρόλο έπαιξε καλά. Μουσική δεν έκανε μόνο, αλλά μπρος στο χρήμα - των εταιρειών πρώτα και πάνω απ' όλα - τι είναι η μουσική και γενικά η τέχνη, ιδίως τη σήμερον; Σε πολύ λίγο καιρό όμως, μόνο η μάνα της τη θυμόταν - και ακόμη και η μάνα της δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι ήθελε να την ακούει. There's no business like show business.