Ωστόσο, δεδομένου του ότι: α) υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι τελειώνουν τα πετρέλαια παγκοσμίως, ίσως και νωρίτερα από ό,τι περιμένουμε, β) τα πετρέλαια ακριβαίνουν συνεχώς, γ) οι εισαγωγές καυσίμων μας βάζουν μέσα (εμπορικό ισοζύγιο περίπου -8 δις ετησίως, αν διάβασα καλά τις αναφορές της Τράπεζας της Ελλάδας), δ) η χρήση ορυκτών καυσίμων ρυπαίνει, όσο κι αν έχει βελτιωθεί η τεχνολογία, με εμφανείς, πια, επιπτώσεις στο περιβάλλον, γιατί μη μου πείτε ότι οι τροπικές βροχές του φετινού Ιουνίου είναι φυσιολογικό φαινόμενο, ε) στην Ευρώπη δίνονται από καιρό κίνητρα για ηλεκτροκίνητα και άλλα υβριδικά, τα οποία κυκλοφορούν περισσότερο από ό,τι στην Ελλάδα,
δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο θεώρησε ο Παπακωνσταντίνου, ως Υπουργός Περιβάλλοντος, ότι τα πετρελαιοκίνητα είναι καλή κίνηση. Αφήστε που οι «τίμιοι» Έλληνες βενζινοπώλες θα φροντίσουν να ανεβάσουν τις τιμές και του πετρελαίου κίνησης πολύ σύντομα.
δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο θεώρησε ο Παπακωνσταντίνου, ως Υπουργός Περιβάλλοντος, ότι τα πετρελαιοκίνητα είναι καλή κίνηση. Αφήστε που οι «τίμιοι» Έλληνες βενζινοπώλες θα φροντίσουν να ανεβάσουν τις τιμές και του πετρελαίου κίνησης πολύ σύντομα.