Το κράτος πλήρωνε για το μάθημα, όπως πλήρωνε και για τα άλλα μαθήματα του πανεπιστημίου.
Το μάθημα δεν ήταν υποχρεωτικό, ούτε θα μπορούσε να είναι, εφόσον το πανεπιστήμιο ήταν ανεξίθρησκο.
Όμως ο λόγος που το ανέφερα ήταν άλλος:
α. ντισκλέιμερ ότι είμαι μεροληπτική γιατί είμαι στο προεδρείο του συλλόγου αποφοίτων που παρακολούθησαν αυτό το μάθημα (και έλαβαν τον αντίστοιχο τίτλο σπουδών), κι ένα από τα πράγματα που προσπαθεί να κάνει ο σύλλογος είναι να συμμετέχει στον καθορισμό της θεματολογίας του μαθήματος.
β. για να πω ότι το μάθημα αυτό όπως το παρακολούθησα εγώ δεν ήταν κατήχηση, δεν ήταν προπαγάνδα. Και για όσους δεν ξέρουν τους αγγλικανούς, είναι φοβερά χαλαροί στο ζήτημα του προσηλυτισμού. Δεν ήταν στόχος του μαθήματος η προπαγάνδα, ούτε θα μπορούσε να είναι γιατί θα είχαν ξεσηκωθεί οι φοιτητές. Ήταν ομολογουμένως πολύ στοιχειώδες μάθημα, αφού απευθυνόταν σε γενικό κοινό, και το θεολογικό μέρος του έμοιαζε στο περιεχόμενο πάρα πολύ με το μάθημα των θρησκευτικών στα ελληνικά σχολεία. Προφανώς γιατί λίγο- πολύ συμφωνούν όλοι οι θεολόγοι, όλων των δογμάτων, στο τι γνώσεις χρειάζεται να έχει κάποιος για τον χριστιανισμό.
ΥΓ Θυμάμαι ακόμα μια διάλεξη στο β' μέρος, όπου η ομιλήτρια έκανε μια φεμινιστική- μαρξιστική ανάλυση της θέσης της γυναίκας στην εκκλησία. Εκεί έμαθα την Χίλντεγκαρντ του Μπίνγκεν και την Θηρεσία της Άβιλας (που την ήξερα μόνο από το άγαλμα του Μπερνίνι). Αλλά αυτή η θεματολογία είναι για μεγάλα παιδιά, όχι για το σχολείο.