Κάνω την αρχή και ρωτάω: εφόσον είναι η τεχνολογία που κάνει προτάσεις στον χρήστη (για προϊόντα, υπηρεσίες κλπ), θα ήθελα να ακούσω μερικούς καλούς λόγους για να μην διαλέξουμε την ''τεχνολογία προτάσεων''.
έντιτ: συγγνώμη, δεν κάνω την αρχή - με πρόλαβε η kkan από πάνω. :)
Είναι τεχνολογία που σου προτείνει / υποδεικνύει / συστήνει προγράμματα, βάσει του προφίλ που σχηματίζει για σένα με το τι σου αρέσει γενικά ή για τη συγκεκριμένη σου διάθεση.
Ή, σε πιο ελεύθερη απόδοση, και από τα στοιχεία που δίνεις, θα μπορούσε να είναι και "εξατομικευμένη τεχνολογία". Και πάλι όμως, εξαρτάται από το περιεχόμενο, όπως σωστά λέει η Alexandra...
Βλέπω ότι τα συστήματα συστάσεων παίζουν πλέον αρκετά, αν και προσωπικά προτιμώ την τεχνολογία συστάσεων ως ακριβέστερη — διότι το πρώτο θα μπορούσε να είναι referral systems (ή methods κλπ), που είναι συχνά στο referral marketing.