Για τη Θάτσερ θα ’πρεπε να θέλω να γράψω και να γράψω πολλά. Όχι να πρέπει να γράψω — τόσα και τόσα γράφτηκαν αυτές τις μέρες, δεν είχαμε έλλειψη. Αλλά να θέλω εγώ να γράψω, από δική μου ανάγκη: επειδή ήμουν εκεί και έγραψα πολλά τότε. Όταν, επί Μέιτζορ πια, το 1997, έγιναν εκλογές και ήταν να βγουν οι Εργατικοί, πήγα στην Αγγλία για να είμαι πάλι εκεί και να παρακολουθήσω από κοντά την αλλαγή φρουράς.
Όμως δεν έφταιγε που ήταν πιο φορτωμένο το ωράριο το τελευταίο τρίμηνο. Έφταιγε που δεν ήξερα τι να γράψω, τα είχα όλα μέσα μου έναν αχταρμά, λες και τα χρόνια μού προσθέτουν αβεβαιότητες αντί να μου ενισχύουν τις βεβαιότητες. Πού θα πάει, θα βρω τη σωστή οπτική, να το βγάλω από μέσα μου.
Αυτό που σίγουρα μπορώ να πω είναι ότι τα χρόνια της Θάτσερ γέννησαν και την πιο απαίσια ροκ. Μια μουσική απροσποίητη, μια καθαρή λουμπενιά, και γι’ αυτό εντελώς απεχθή στα καλομαθημένα μου αφτιά. 35 χρόνια τώρα έχω έναν διαρκή πόλεμο με την πανκ. Χαίρομαι που στην περίπτωσή της οι παλιές βεβαιότητες παραμένουν αναλλοίωτες.