Μιας και μιλάμε για προγράμματα υπολογιστών, κάποτε υπήρχε και η έννοια Quake Killer, που ακούγαμε/διαβάζαμε κάθε φορά που έβγαινε ένα νέο First Person Shooter, μετά το Quake, την κορωνίδα της ID Software, που βγήκε το 1996 και άλλαξε το τοπίο των FPS (η ίδια εταιρεία είχε βγάλει παλιότερα το Doom, το 1993, που άλλαξε τόσο καθόρισε τόσο πολύ το είδος ώστε όλα τα παιχνίδια μετά απ' αυτό ονομαζόταν doom-clones, προτού καθιερωθεί ο όρος FPS). Συνήθως τον όρο χρησιμοποιούσαν οι εταιρείες των επίδοξων παιχνιδιών-εκθρονιστών του Quake ή οι επαγγελματίες reviewers (ειδικά οι πληρωμένοι). Τελικά τα FPS εξελίχθηκαν προς διάφορες κατευθύνσεις και σήμερα κανείς δεν χρησιμοποιεί τον όρο.