Είμαι για 20 μήνες περίπου στον ΟΤΕ, έχω συμπληρώσει, δηλαδή, το 12μηνο αναγκαστικής παραμονής του συμβολαίου, και κάνω αίτηση αλλαγής παρόχου στη Cyta, η οποία, εκτός των άλλων, παρέχει δωρεάν τα τέλη φορητότητας. Με καλεί, όπως ήταν αναμενόμενο, εκπρόσωπος του ΟΤΕ για να με ρωτήσει τους λόγους επιθυμίας αποχώρησής μου και για να μου προτείνει ανταγωνιστικότερο πρόγραμμα. Ούτε λίγο ούτε πολύ, η κυρία με την οποία συνομιλούσα μου λέει ότι αν φύγω από το πρόγραμμα θα πληρώσω τέλη πρόωρης διακοπής 110 ευρώ. Με πιάνει απροετοίμαστη καθώς σκέφτηκα μήπως υπήρχε ρήτρα σιωπηρής ανανέωσης στο συμβόλαιο και αρχίζω να σημειώνω όοολη τη διαδικασία υπαναχώρησης που μου υπαγορεύει, για να γλυτώσω το κατοστάρικο. Εντωμεταξύ η κυρία αυτή μιλούσε πολύ επιθετικά, και μου πρότεινε και πρόγραμμα υποτίθεται ανταγωνιστικότερο από της Cyta, χωρίς να αναφέρει ότι το χαμηλό αυτό πάγιο είναι μόνο για τον πρώτο χρόνο και μετά η πάγια χρέωση ξαναπηγαίνει στα 35 ευρώ. Τέλοσπάντων. Σήμερα επισκέφθηκα κατάστημα ΟΤΕ, όπου ρητώς με διαβεβαίωσαν ότι έχω συμπληρώσει τον χρόνο υποχρεωτικής παραμονής στο συμβόλαιο και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μου επιβληθούν τέλη πρόωρης διακοπής. Είμαι πάρα πολύ εκνευρισμένη, έχω σημειώσει το όνομά της, και αν δεν ήταν καιροί κρίσης και ανεργίας και δεν φοβόμουν μήπως απολυθεί και βρεθεί στον δρόμο η γυναίκα, θα έπαιρνα τηλέφωνο και θα τους έπαιρνε και θα τους σήκωνε εκεί μέσα. Τι επιθετικό μάρκετινγκ είναι αυτό, δεν μπορώ να το καταλάβω!