Όχι, ούτε καν αμφίσημο, γι' αυτό μίλησα για τελεία στον πρώτο στίχο. Δεν συνδέω τη σκιά με τις μελαχρινές. Όπως το καταλαβαίνω (και επειδή οι στίχοι είναι στην ονομαστική, σε παράταξη) είναι δύο διαφορετικές οι σκηνές: η σκιά στον Νείλο αναφέρεται στο μεγάλο, στο γενικό πλαίσιο (τον πόλεμο, που σκιάζει ακόμα και τον Μεγάλο Ποταμό) και οι μελαχρινούλες είναι ένα μικρό υποσύνολο, ένα ταμπλό βιβάν της καθημερινότητας, που στριμωγμένο ανάμεσα στη μεγάλη σκιά και τις συνέπειές της (προφανώς το τρένο με τους διερχόμενους στρατιώτες) χάνεται, μαζί με όλη την αθωότητα της σκηνής/της εποχής.