Εγώ διαφωνώ, συσκοτίζει την έννοια. Gameplay modes είναι ακριβέστερα οι τρόποι παιξίματος. Για να δώσω ένα παράδειγμα gameplay mode, συχνά στα ποδοσφαιράκια τύπου FIFA και PES, έχει πάνω-κάτω τα ακόλουθα modes:
1. απλός αγώνας
2. φιλικό
3. κύπελο Χ χώρας
4. Χ πρωτάθλημα
5. διαχείριση ομάδας (συχνά λέγεται career mode)
Σε παιχνίδια αγώνων ταχύτητας, υπάρχουν πάνω-κάτω οι ίδιες επιλογές, αλλά κάποιες φορές αυτά είναι submodes των δυο μεγάλων modes: arcade και simulation. Στο simulation το παιχνίδι αξιοποιεί μοντέλο φυσικής για την ανταπόκριση του αυτοκινήτου και την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον.
1. απλός αγώνας
2. φιλικό
3. κύπελο Χ χώρας
4. Χ πρωτάθλημα
5. διαχείριση ομάδας (συχνά λέγεται career mode)
Σε παιχνίδια αγώνων ταχύτητας, υπάρχουν πάνω-κάτω οι ίδιες επιλογές, αλλά κάποιες φορές αυτά είναι submodes των δυο μεγάλων modes: arcade και simulation. Στο simulation το παιχνίδι αξιοποιεί μοντέλο φυσικής για την ανταπόκριση του αυτοκινήτου και την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον.