:laugh::laugh: Έλα ρε, κι εσύ; Όχι εφτά (που φαντάζομαι δεν τις μέτρησες, σχήμα λόγου θα είναι), αλλά κάμποσες.
Καθόλου σχήμα λόγου. Η Θερμοδυναμική ήταν μάθημα του πρώτου εξαμήνου και το πέρασα στο τέταρτο έτος με την έβδομη προσπάθεια με οχτώμισι νομίζω, έχοντας κοπεί έξι φορές με τέσσερα και έχοντας χάσει λόγω χρωστούμενου μαθήματος τις υποτροφίες και τα βραβεία στο δεύτερο και το τρίτο έτος. Μάλιστα είναι απόδειξη του ότι άμα ζοριστώ δημιουργώ, όπως όλοι μας άλλωστε.
1η προσπάθεια: ε, δεν πειράζει, το Σεπτέμβριο καλύτερα
2η προσπάθεια: άι σιχτίρ, αλλά τι να κάνουμε, Φεβρουάριο τώρα
3η προσπάθεια: λόγω προσωπικών προβλημάτων η αποτυχία θεωρήθηκε δικαιολογημένη (κόπηκα σε όλα τα μαθήματα εκείνη την εξεταστική)
4η προσπάθεια: μα τι άλλο να διαβάσω πια; Έχει καταντήσει γελοία η υπόθεση (στο μεταξύ πέρασα όλα τα άλλα χρωστούμενα, που δεν ήταν λίγα)
mg:
5η προσπάθεια: μια από τα ίδια, και εκεί μου ήρθε η φαεινή ιδέα
ότι χρειάζομαι καλύτερο υλικό για διάβασμα. Οπότε στρώθηκα στη βιβλιοθήκη κατέβασα όλα τα βιβλία θερμοδυναμικής και ξεπουπούλιασα και ό,τι άλλο σχετικό βρήκα, νομίζω κατέληξα να ψάχνω και στο ΕΙΕ και έφτιαξα ένα μπλοκάκι δημοσιογραφικό που κάθε σελίδα του ήταν άλλος τύπος άσκησης, με τις λύσεις τους. Περίπου 150 ασκήσεις που κάλυπταν όλη την ύλη της Θερμοδυναμικής. Αυτό γιατί το μάθημα ήταν με ανοιχτά βιβλία και ό,τι βοήθημα θέλαμε, ο διδάσκων ήταν βέβαιος για την πρωτοτυπία των ασκήσεών του. Αηδίες, κι αυτός κανένα μπλοκάκι σαν το δικό μου θα είχε.
6η προσπάθεια: 4 μια ακόμα φορά,
πρόβα με το μπλοκάκι, το οποίο ήταν ακόμα υπό κατασκευή, και αποδείχτηκε χρησιμότατο, μία άσκηση ίδια. Συνεχίστηκε ο εμπλουτισμός κι η επεξεργασία του μπλοκακίου.
7η προσπάθεια: επιτυχία και μάλιστα μεγάλη, καθώς οι τρεις από τις τέσσερις ασκήσεις βρίσκονταν ήδη στο μπλοκάκι μου σε κάποια παραλλαγή τους. :clap:
Αν τότε είχα το μυαλό που έχω τώρα, θα το είχα εκδώσει σε εγχειρίδιο για τη λύση ασκήσεων Θερμοδυναμικής και θα είχα βγάλει κανέναν φράγκο για τη δουλειά. Ή θα το πούλαγα σε φωτοτυπίες.
Αυτά με τη Θερμοδυναμική, που την έχω ξεχάσει και που δεν τη χρησιμοποίησα τελικά ποτέ. Δεν είναι θεμελιώδες μάθημα των ηλ/μηχ και υποψιάζομαι ότι το διδασκόμασταν γιατί έπρεπε να γεμίσουν κάποιες ώρες πρώτου έτους. Από την άλλη κάτι άλλες φυσικές, πολύ πιο ουσιώδεις, σχετικιστική μηχανική κι έτσι, τις κάναμε τρέχοντας