Γεια σου Έλσα,
Εννοείς ότι το backdrop από μόνο του θα μπορούσε να αποδοθεί ως αγωγός για σύνδεση Τ; Και μετά να διακρίνεται σε κάθετο ή κεκλιμμένο;
Παρεμπιπτόντως, μιας και βρίσκεσαι μαζί με υδραυλικούς, για το manhole είναι προτιμότερο το "ανθρωποθυρίδα επίσκεψης" από το "φρεάτιο επίσκεψης";
Για το δεύτερο που ρωτάς, το λένε «φρεάτιο επίσκεψης».
Επίσης, επειδή με παραξένεψε το
drop, έμαθα ότι λέγεται και «φρεάτιο πτώσεως» (κι όχι επειδή άμα είναι ανοιχτό πέφτεις μέσα!
), αλλά γιατί χρησιμοποιείται όταν πρέπει να περάσει ο αγωγός κάτω από κάποιο εμπόδιο. Δες κι εδώ,
http://www.scribd.com/doc/63143494/Apoxeteyseis-Simeioseis-01, σελίδα 61:
Φρεάτια πτώσεως: " Στα φρεάτια αυτά, που κατασκευάζονται όταν πρέπει να περάσει ο αγωγός κάτω από συγκεκριμένο εμπόδιο (κατασκευή ή άλλο αγωγό) ή όταν υπάρχουν σημαντικές υψομετρικές διαφορές μηκοτομικά, είναι δυνατόν να έχουμε σχεδιασμό με εσωτερικό ή εξωτερικό bypass, φρεάτιο πτώσης με πλάκα ανάκλασης, φρεάτιο με υπερχειλιστή για τον διαχωρισμό των παροχών, φρεάτιο πτώσης με κατασκευή βαθμίδων, φρεάτιο πτώσης με εγκατάσταση Vortex"
Από το παραπάνω απόσπασμα, συνάγω και την απάντηση στο πρώτο που ρωτάς: πρόκειται λοιπόν για αγωγό που εισέρχεται σε φρεάτιο πτώσεως και διαθέτει εξωτερικό bypass για λόγους συντήρησης και επισκευής. Το ταυ, είναι απλώς η σύνδεση του κύριου αγωγού (ο οποίος παίρνει κλίση και μπαίνει στη θυρίδα) με τον οριζόντιο, που αποτελεί το bypass.
Άρα, το κείμενό σου μιλάει για τον ορθό τρόπο κατασκευής ενός φρεατίου πτώσεως, δηλαδή με τον αγωγό υπό κλίση και όχι κατακόρυφο και βέβαια με bypass (το οποίο αφήνω αμετάφραστο για να δω πώς θα το πεις εσύ!
)
Έτσι τα κατάλαβα, ελπίζω να βοηθάνε...