Δύσκολα θα το θεωρήσουμε δόκιμο, όχι μόνο επειδή είναι λίγα τα ευρήματα, ελάχιστα από έγκυρες πένες, αλλά επειδή εύκολα θα γεννηθούν οι υποψίες ότι όποιος το χρησιμοποιεί δημιουργεί το αρνητικό του φειδωλού με προφανή άγνοια της ύπαρξης του αφειδούς, του αφειδώλευτου, έστω του πλουσιοπάροχου. Από την άλλη, όλα τα επίθετα της κατηγορίας του αφειδούς κινδυνεύουν από παράλληλους σχηματισμούς που θα έρθουν μια μέρα να τα εκτοπίσουν. Δεν θεωρώ απίθανο κάποιοι να το χρησιμοποιούν επειδή δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν το αφειδής, όχι επειδή δεν το γνωρίζουν. Άλλωστε, και το αφειδώλευτος υποψιάζομαι ότι είναι νεολογισμός αυτού του είδους. Το ερώτημα είναι: αρκεί η ύπαρξη του αφειδώλευτου για να καταδικάσουμε τις μελλοντικές προοπτικές του *αφείδωλου;