Τι θα λέγατε να πάρετε ένα πτυχίο ή έναν μεταπτυχιακό τίτλο;

nickel

Administrator
Staff member
Τα farm animals είναι ζώα εκμετάλλευσης και τα domestic animals είναι οικόσιτα ζώα.
 

Oneiro13

New member
Πολύ φοβάμαι ότι η σύγχυση συνεχίζεται και δεν διαβάσατε αυτά που έγραψα πιο πάνω με προσοχή. Και επειδή έχω κι άλλες δουλειές, θα πω μερικά διευκρινιστικά ακόμη και τέρμα.

Μα φυσικά και διάβασα προσεκτικά αυτά που μου γράψατε. Αν δεν τα διάβαζα δεν θα μπορούσα να σας απαντήσω βάζοντας μάλιστα και παραθέσεις των λεγομένων σας. Άλλωστε, δεν είχα κανένα λόγο να μην τα διαβάσω. Γι’ αυτό γράφτηκα στο φόρουμ. Για ν’ ανταλλάσουμε απόψεις και να μάθω περισσότερα πράγματα. Εσείς, απ’ αυτά που μου γράφετε, φαίνεστε άτομο με αρκετές γνώσεις πάνω στο εκπαιδευτικό σύστημα στην Αγγλία. Θα ήμουν λοιπόν τρελή να μην διαβάσω όσα γράφετε έτσι ώστε να τα συγκρίνω με αυτά που γνωρίζω εγώ από συζητήσεις που έχω κάνει με καθηγητές και να βρω μια άκρη.

Αδυνατώ να πιστέψω ότι το London Metropolitan είναι καλό σε οτιδήποτε, αλλά ας μην το πάρω και στο λαιμό μου. Βεβαίως ήρθε 110ο στα 111 πρώτα ή κάτι τέτοιο, αν θυμάμαι καλά.

Και μένα μου φάνηκε περίεργο, αλλά σας είπα πως το διάβασα σ’ ένα φόρουμ για μαθηματικούς (για το μαθηματικό τμήμα) και από ένα γνωστό μου ο οποίος έκανε μεταπτυχιακό στη βιολογία ενώ ήταν απόφοιτος ΤΕΙ σε λιγάκι διαφορετικό αντικείμενο. Εδώ πιθανόν να κολλάει αυτό που είπατε πως εκεί μπορεί να μπει και η κουτσή Μαρία. Ο συγκεκριμένος όμως είχε απολυτήριο λυκείου 18+ , αλλά εξαιτίας κάποιων προβλημάτων που είχε στις πανελλήνιες έγραψε πολύ άσχημα και μπήκε στο Τ.Ε.Ι. Πήρε το πτυχίο του από κει με 9+ και πήγε στο πανεπιστήμιο που σας είπα για μεταπτυχιακό. Το τελείωσε και τώρα κάνει το διδακτορικό του στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Μετάφραση: Κοιτάζει να δεχτεί και την κουτσή Μαρία για να πάρει μεγαλύτερη επιδότηση (σημ. δεν είναι το μόνο). Και μαγειρεύει και τα νούμερα άμα δε του βγαίνουν. Α, να αναφέρουμε εδώ και το Κίνγκστον, της ίδιας κατηγορίας, που δωροδόκησε τους επιθεωρητές στο τμήμα μουσικής. Για συνεργασίες δείτε τη βίκι.
Όμως ή θα μιλάμε για πανεπιστήμια ή θα μιλάμε για %#$@!#$#@%.

Μμμμ! Εδώ θα μπορούσα να πω πως εσείς δεν διαβάσατε προσεκτικά την παραπάνω δημοσίευσή μου.
ΟΚ! Προφανώς, θα την διαβάσατε αλλά δεν θυμάστε τι έγραψα.

Το πανεπιστήμιο αυτό μάλιστα είχε μπλεχτεί και σε κάποιο σκάνδαλο επειδή ενώ κριτήριο για την κρατική επιχορήγησή του ήταν ο αριθμός των επιτυχόντων φοιτητών ανά ακαδημαϊκό έτος, έδωσε ψευδή στοιχεία στο κράτος θεωρώντας ως επιτυχόντες όχι αυτούς που τελείωναν επιτυχώς το έτος τους και προχωρούσαν στο επόμενο, αλλά όσους εγγράφονταν κάθε χρονιά στο πανεπιστήμιο. Υπήρξαν και παραιτήσεις από την πλευρά της διοίκησης του πανεπιστημίου.

Σνιπ κάμποσα περί χρηματοδότησης, στα οποία βλέπω ότι εξακολουθεί το μπέρδεμα. Δε σας αδικώ γιατί ένα πράγμα που δεν κάνει σωστά το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι να δείξει στους φοιτητές πώς γίνεται η πανεπιστημιακή έρευνα και ίσως οι φοιτητές δεν αντιλαμβάνονται ότι η μεγαλύτερη απώλεια για έναν επιστήμονα- ερευνητή είναι η απώλεια του καλού του ονόματος.

Όσα γνωρίζω για τη χρηματοδότηση αυτών των πανεπιστημίων τα γνωρίζω από σχετικά άρθρα που έχω διαβάσει στο διαδίκτυο και ορισμένους καθηγητές στη σχολή που σπούδασαν ή εργάστηκαν σε αυτά τα πανεπιστήμια. Στα υπόλοιπα που αναφέρεστε σε σχέση με το ότι το ελληνικό πανεπιστήμιο δεν δείχνει σωστά στους φοιτητές πως γίνεται η πανεπιστημιακή έρευνα, έχετε απόλυτο δίκιο. Ένα μόνο μάθημα είχαμε σχετικό με την πανεπιστημιακή έρευνα και αυτό στο τελευταίο έτος και επιλογής. Το παρακολούθησα και έκανα μία έρευνα. Όχι βέβαια στο μέγεθος μίας πτυχιακής ή μεταπτυχιακής έρευνας, αλλά έγινε με τη μελέτη αρκετών βιβλίων, αρκετής αρθρογραφίας και με τη βοήθεια δειγματοληπτικής έρευνας (δημοσκόπηση).
Ήταν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μαθήματα, αλλά δυστυχώς το παρακολουθούσαμε μόνο 10 φοιτητές. Οι υπόλοιποι μας έλεγαν πως βαριόντουσαν να κάνουν έρευνες και να διαβάζουν έξτρα βιβλία από αυτά που κάναμε στη σχολή. Οπότε καλύτερα να μην τα ρίχνουμε όλα στο πανεπιστήμιο και στους καθηγητές του. Φταίνε και οι φοιτητές. Το μάθημα υπήρχε, η καθηγήτρια επίσης υπήρχε και ήταν πάντα πρόθυμη να συζητάει μαζί μας και να προχωράμε την έρευνα βήμα-βήμα υπό τις συμβουλές-οδηγίες της. Επίσης το πανεπιστήμιο μας είχε και έχει πρόσβαση στην αρθρογραφία ξένων πανεπιστημίων (πληρώνοντας κάποια συνδρομή). Επομένως, δεν υπήρχαν εμπόδια στην παρακολούθηση του εν λόγω μαθήματος.

Άλλο οι έρευνες που ίσως χρηματοδοτούνται από τη βιομηχανία (και πάντα δηλώνεται η χρηματοδότηση στις εργασίες που προκύπτουν από την έρευνα) κι άλλο οι δωρεές που γίνονται για να αγοράσει π.χ. εξοπλισμό ένα τμήμα, και που συνήθως τις ανταμείβει με το να δώσει το όνομα του ευεργέτη σε κάποιο κτίριο ή κάποια έδρα.

Εννοείται πως είναι διαφορετικά πράγματα. Και γω αν ήμουν πλούσια θα μπορούσα να πω ότι δωρίζω τάδε μέρος της περιουσίας μου στο τμήμα γυναικολογικής ιατρικής που πραγματοποιεί έρευνες σχετικά με τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, έτσι ώστε να τα διαθέσει στην διεξαγωγή σχετικών ερευνών. Όμως εδώ μιλάμε πως υπάρχουν περιπτώσεις όπου υπάρχει σχέση εξάρτησης μεταξύ πανεπιστημίων και μεγάλων βιομηχανιών και εταιριών με αποτέλεσμα κάποια πανεπιστήμια (όχι όλα ευτυχώς) να ρίχνουν το βάρος, δηλαδή περισσότερα χρήματα και να «φροντίζουν» ας το πούμε έτσι τα τμήματα για τα οποία δίνεται χρηματοδότηση. Όπως έγραψα στη προηγούμενη δημοσίευσή μου το 1998 (νομίζω?) το Συμβούλιο των Πρυτάνεων στην Αγγλία απαγόρευσε στα πανεπιστήμια να δέχονται χρηματοδοτήσεις για έρευνες σχετικές με τον καρκίνο. Εσείς (όχι μόνο εσείς προσωπικά) γιατί λέτε να ζητήθηκε αυτό; Εγώ νομίζω για να μην υπάρξει θέμα αλλοίωσης των αποτελεσμάτων των ερευνών, οι οποίες αλλοιώσεις θα εξυπηρετούσαν τα συμφέροντα αυτών των εταιριών ή για να μην τεθεί θέμα αμφισβήτησης των αποτελεσμάτων αυτών των ερευνών επειδή θα ήταν χρηματοδοτούμενες από εταιρίες ιδιωτικού συμφέροντος.

Υποθέτω με τα κριτήριά σας το Καίμπριτζ και οι 88 νομπελίστες του είναι ένα πουλημένο πανεπιστήμιο που κάνει τούμπες σε κάθε δωρητή.

Καλά, δεν θα μου φαινόταν περίεργο αν ένα πανεπιστήμιο σαν αυτό του Cambridge ή ένα άλλο αντίστοιχου κύρους και ποιότητας σπουδών πανεπιστήμιο βρισκόταν αναμεμιγμένο σε σκάνδαλα. Πλέον, στη ζωή τίποτα δε μου φαίνεται απίθανο ή περίεργο. Και δεν μπορώ να βάλω το χέρι μου στη φωτιά για τίποτα και για κανέναν.
Μιας και μιλάμε για το Cambridge, είχα διαβάσει πως μεγάλες εταιρίες όπως η Microsoft και η Rolls Royce έχουν εγκαταστήσει εργαστήρια στο πανεπιστήμιο. Προσωπικά, δεν το βρίσκω κακό. Νομίζω πως είναι πάρα πολύ χρήσιμο για τις εταιρίες και για τους πελάτες-καταναλωτές τους να υπάρχει συνεργασία μεταξύ των εταιριών αυτών και των πανεπιστημίων. Με αυτό τον τρόπο, οι εταιρίες θα έχουν την δυνατότητα να βελτιώνονται συνεχώς, να βελτιώνουν τα προϊόντα τους και να τα προσαρμόζουν στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών, υπολογίζοντας πάντα και λαμβάνοντας πάντα υπόψη την υγεία του καταναλωτή. Είμαι όμως ενάντια στην χρηματοδότηση ιατρικών τμημάτων από καπνοβιομηχανίες. Ο καπνός πάντα είναι καπνός και πάντα σκοτώνει και θα σκοτώνει όσο και να προσπαθούν να μας πείσουν πως τα τσιγάρα με χαμηλά ποσοστά νικοτίνης δεν είναι επικίνδυνα. Επιπλέον, για να είναι σωστή η συνεργασία θα πρέπει οι καθηγητές και οι ερευνητές να είναι αμερόληπτοι και να έχουν συναίσθηση του καθήκοντός τους.


Πείτε μου.

Έχω απαντήσει στο προηγούμενο post.

Ενδιαφέρουσα άποψη. Διαφέρει λίγο από αυτά που γράφανε τα πλακάτ στις διαδηλώσεις.

Ναι! Μόνο που δεν είναι δική μου άποψη!:p

Τελικά τι εννοεί με τη λέξη κολλέγια; Πανεπιστήμια; Αντίστοιχα των δικών μας ΙΕΚ; Σχολές; Γιατί στα αγγλικά της Αγγλίας σημαίνει απ'όλα αυτά και συνήθως χωρίς άλλη επεξήγηση ΔΕΝ σημαίνει πανεπιστήμιο. Ενώ στα αγγλικά των ΗΠΑ χωρίς άλλη επεξήγηση συνήθως σημαίνει πανεπιστήμιο.

Δυστυχώς, επειδή το θέμα των κολλεγίων δεν το έψαξα, δεν μπορώ να σας απαντήσω. Δεν μ’ ενδιέφερε ποτέ να πάω σε κολλέγιο (όχι με την έννοια του Πανεπιστημίου) στην Αγγλία οπότε δεν το έψαξα. Υποθέτω θ’ αναφέρονται σε κολλέγια τύπου ΙΕΚ όπως λέτε και σεις.

Εντάξει, δεν παίρνω όρκο ότι ξέρω πώς λειτουργούν τα αγγλικά πανεπιστήμια.

Αυτό το έγραψα επειδή έτσι όπως γράψατε τη δημοσίευσή σας ήταν σαν να μας λέτε πως τα πανεπιστήμια χρηματοδοτούνται αποκλειστικά και μόνο από το κράτος. Κάτι που δεν ισχύει. Κατά αρκετά μεγάλο ποσοστό ναι, η χρηματοδότηση γίνεται από το κράτος, αλλά υπάρχει και ποσοστό χρηματοδότησης από ιδιωτικές εταιρίες. Σε κάποια πανεπιστήμια ίσως το ποσοστό αυτό να είναι ελάχιστο, όμως υπάρχει.

Λογικό, αλλά βεβαίως να μην ξεχνάμε ότι δεν υπάρχει ουδετερότητα στις συμβουλές. Γι'αυτό είναι καλύτερα να συζητά κανείς με όσο περισσότερο κόσμο γίνεται. Και ψάξιμο στο ιντερνέτ.

Σίγουρα δεν υπάρχει ουδετερότητα, αλλά προσπαθώ ακούγοντας από τον ένα και από τον άλλο να μάθω κάποια πράγματα. Δυστυχώς, στο περιβάλλον μου δεν έχω πολλούς γνωστούς ή συγγενείς που να σπούδασαν στην Αγγλία εκτός από τον γνωστό μου που σας ανέφερα και έναν μακρινό ξάδερφο, των οποίων όμως το αντικείμενο σπουδών είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό με το οποίο θέλω ν’ ασχοληθώ εγώ. Έχω ψάξει στο ίντερνετ, στις ιστοσελίδες κάθε σχολής (όπου η κάθε σχολή εκθειάζει τις σπουδές που προσφέρει), και σε φόρα όπου ασχολούνται με μεταπτυχιακά γενικότερα και μεταπτυχιακά στη μετάφραση. Αλλά, θεωρούσα και θεωρώ ως αξιόπιστες και τις γνώμες των καθηγητών στη σχολή μας, γι’ αυτό έκανα συζήτηση μαζί τους και τους ζήτησα τη συμβουλή τους, Τι άλλο πια να κάνω;; Γκάλοπ στο δρόμο;;:eek:mg::twit:

Με άλλα 110 πανεπιστήμια καλύτερα από αυτό, είμαι σίγουρη ότι αυτό ήθελαν να πουν αλλά ήταν ευγενικοί.

Βασικά, δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά αυτό που λέτε εσείς και αυτό που μου είπαν οι καθηγητές έρχεται σε πλήρη αντίθεση με αυτόν τον σύνδεσμο που μου δώσατε. Εγώ τους ρώτησα για μεταπτυχιακές σπουδές στη μετάφραση γενικά, χωρίς να ορίσουμε κάποιο συγκεκριμένο πεδίο μετάφρασης ή κάποιο άλλο είδος όπως υποτιτλισμό, μεταγλώττιση κ.α. και μου είπαν πως το London Metropolitan University δεν είναι και το καλύτερο. Είναι καλό, αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερα. Εσείς μου λέτε πως το συγκεκριμένο πανεπιστήμιο είναι χαλιά γενικώς και μετά μου δείχνετε μία ιστοσελίδα στην οποία υπάρχει τμήμα μεταφραστικό του συγκεκριμένου πανεπιστημίου το οποίο συγκαταλέγεται στα πανεπιστημιακά προγράμματα που παρέχουν υψηλής ποιότητας σπουδές. Εγώ τι να πιστέψω τώρα;;:p Δε λέω πως φταίτε εσείς, αλλά θέλω να σας δείξω πως επικρατεί μία γενικότερη σύγχυση ως προς την αποτελεσματικότητα των πανεπιστημίων και στις απόψεις που εκφράζονται για καθένα από αυτά.:(

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές που μου δώσατε! Πολλές από αυτές τις έχω κάνει ήδη εκτός από τα δ και ζ τα οποία θα τα κοιτάξω.:)

Με ό,τι λέω πιο πάνω είναι πολύ σπάνιο να καταλήξει κανείς με λίστα με πτυχία που δεν αναγνωρίζονται. Παρεμπιπτόντως, η αναγνώριση απ'όσο ξέρω χρησιμεύει κυρίως για κρατική εργασία. Μετά από όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα, εξακολουθεί να σας απασχολεί η κρατική εργασία;
Επίσης, υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ισοτιμία και αντιστοιχία. Η ισοτιμία είναι σχετικά εύκολη υπόθεση. Αντιστοιχία ζητούσε ένας φίλος μου μηχανικός, που είχε κάνει περίεργο συνδυασμό σπουδών (μηχανολογία τριετές πρώτο πτυχίο, ηλεκτρονική και υπολογιστές δύο μάστερ) και δεν αντιστοιχούσαν τα πτυχία του 100% σε κάποια από τις ειδικότητες και δεν μπορούσαν να τον κατατάξουν. Τελικά διάλεξε ηλεκτρονική και έδωσε δυο- τρία μαθήματα.

Γι’ αυτό εγώ δεν ξέρω να σας πω και πολλά πράγματα. Σας είπα τι μου είπε η ίδια η καθηγήτρια η οποία μόλις είχε ενημερωθεί και μου είπε πως θα το έψαχνε και η ίδια περισσότερο. Επίσης, δεν μου ξεκαθάρισε εάν μιλούσε για ισοτιμία ή αντιστοιχία.:s


YΓ:

Πολύ φοβάμαι ότι η σύγχυση συνεχίζεται και δεν διαβάσατε αυτά που έγραψα πιο πάνω με προσοχή. Και επειδή έχω κι άλλες δουλειές, θα πω μερικά διευκρινιστικά ακόμη και τέρμα.

Αυτή η δήλωσή σας με στεναχώρησε αρκετά.:( Είναι σαν να μου λέτε εμμέσως πλην σαφώς πως μου κάνετε χάρη που μου απαντάτε και που ασχολείστε μαζί μου. Εγώ δεν θέλω να πιέζω κανένα, ούτε και επιβάλλω σε κανένα να μου απαντάει ή να κάνει διάλογο μαζί μου. Εάν είχατε και άλλες δουλειές να κάνετε, ας ασχολούσασταν με τις δουλειές σας και ας μην μου απαντούσατε αμέσως ή και καθόλου. Ας το αγνοούσατε. Νομίζω πως το φόρουμ εδώ προσφέρει πρόσφορο έδαφος για εποικοδομητικές συζητήσεις και για ανταλλαγή απόψεων. Εγώ δεν είπα πως τα ξέρω όλα ή πως ό,τι πω εγώ είναι το σωστό. Εγώ σας παρέθεσα όσα έχω ακούσει, όχι από κανέναν άσχετο ή στην τύχη, αλλά από συγκεκριμένα πρόσωπα, όπως είναι οι καθηγητές της σχολής μου, οι καθηγητές κάποιων σεμιναρίων και 1-2 γνωστών μου που σπούδασαν στην Αγγλία. Εγώ ούτε ζω στην Αγγλία, ούτε σπουδάζω εκεί για να τα ξέρω. Γι’ αυτό γράφω εδώ. Για ν’ ακούσω όσο το δυνατόν περισσότερες απόψεις και γνώμες να τις συγκρίνω με αυτά που ήδη έχω ακούσει, να το μελετήσω το πράγμα και να δω τι θα κάνω. Αν κάποιος βαριέται να μου απαντήσει ή δε θέλει, ας μην το κάνει. Ακόμα και σεις με βοηθήσατε. Το πρώτο link που μου παραθέσατε το γνώριζα. Το δεύτερο όμως όχι. Ούτε γνώριζα ανάλογες περιπτώσεις με αυτή του φίλου σας του μηχανικού. Όμως ακόμα και αυτό το περιστατικό προσέθεσε κάτι στις γνώσεις μου πάνω σε αυτά τα ζητήματα. Πολλές φορές δεν έχει να κάνει με το τι λέει κάποιος αλλά πώς το λέει και εμένα αυτό το «έχω και άλλες δουλειές, θα πω κάποια επιπλέον πράγματα και τέρμα» μου έκατσε κάπως άσχημα. Εγώ σέβομαι όλα τα μέλη εδώ μέσα λόγω της πείρας που έχετε σε θέματα μετάφρασης και γενικά. Σας παρακολουθούσα αρκετό καιρό πριν εγγραφώ. Και λόγω του σεβασμού αυτού σας μιλώ στον πληθυντικό. Δεν θέλω να δείξω απόμακρη ή δεν ξέρω ‘γω τι άλλο. Απλώς, εγώ τώρα βγήκα από τα’ αβγό μου και δεν έχω εμπειρία σε μεταφραστικά θέματα. Οι περισσότεροι εδώ μέσα φαίνεστε έμπειροι, άνθρωποι με σπουδές. Οπότε δεν μου ερχόταν εμένα καλά να σας μιλώ στον ενικό.
 

SBE

¥
Είμαστε εκτός θέματος σε αυτό το νήμα και ίσως η συζήτηση αυτή θα έπρεπε να είναι σε κανένα νήμα για την εκπαίδευση των μεταφραστών (παρόλο που και σε αυτό είμαστε εκτός θέματος).
Εσείς, απ’ αυτά που μου γράφετε, φαίνεστε άτομο με αρκετές γνώσεις πάνω στο εκπαιδευτικό σύστημα στην Αγγλία.
:lol: Είναι που τα γράφω με πειστικό ύφος.
Όσα γνωρίζω για τη χρηματοδότηση αυτών των πανεπιστημίων τα γνωρίζω από σχετικά άρθρα που έχω διαβάσει στο διαδίκτυο και ορισμένους καθηγητές στη σχολή που σπούδασαν ή εργάστηκαν σε αυτά τα πανεπιστήμια.

Δυστυχώς, περιέχουν ανακρίβειες και παρεξηγήσεις. Για παράδειγμα, το ΗΒ είναι από τις χώρες που έχουν ερευνητική παραγωγή στα πανεπιστήμια, αλλά είναι πολύ πίσω στην εμπορική εκμετάλλευση της έρευνας, σε σχέση πάντα με τις ΗΠΑ και τη Γερμανία.

Στα υπόλοιπα που αναφέρεστε σε σχέση με το ότι το ελληνικό πανεπιστήμιο δεν δείχνει σωστά στους φοιτητές πως γίνεται η πανεπιστημιακή έρευνα, έχετε απόλυτο δίκιο. Ένα μόνο μάθημα είχαμε σχετικό με την πανεπιστημιακή έρευνα και αυτό στο τελευταίο έτος και επιλογής.

Δεν εννοούσα μόνο αυτό. Οι καθηγητές στο πανεπιστήμιο δε μιλάνε σχεδόν ποτέ στους φοιτητές για την έρευνά τους. Έτσι ο φοιτητής δε βλέπει τι άλλο κάνει ο δάσκαλος πέρα από το να διδάσκει τρεις ώρες τη βδομάδα, κι η έρευνα παραμένει κάτι μυστηριώδες και μακρινό.
Οι υπόλοιποι μας έλεγαν πως βαριόντουσαν να κάνουν έρευνες και να διαβάζουν έξτρα βιβλία από αυτά που κάναμε στη σχολή. Οπότε καλύτερα να μην τα ρίχνουμε όλα στο πανεπιστήμιο και στους καθηγητές του. Φταίνε και οι φοιτητές.

Φταίει το βόλεμα απ' όλες τις μεριές. Αν αντί για εξετάσεις (δηλαδή παπαγαλία) ζητούσαν στα μισά τουλάχιστον μαθήματα εργασίες των 3000 λέξεων, με πλήρη βιβλιογραφία και με πρωτότυπη δουλειά (όχι επιπέδου δημοσίευσης αλλά όχι και αντιγραφή από τη βιβλιογραφία), θα τις έκαναν και θα έλεγαν κι ένα τραγούδι οι φοιτητές. Αλλά άντε μετά να διορθώσεις όλα αυτά τα γραπτά.

Καλά, δεν θα μου φαινόταν περίεργο αν ένα πανεπιστήμιο σαν αυτό του Cambridge ή ένα άλλο αντίστοιχου κύρους και ποιότητας σπουδών πανεπιστήμιο βρισκόταν αναμεμιγμένο σε σκάνδαλα. Πλέον, στη ζωή τίποτα δε μου φαίνεται απίθανο ή περίεργο. Και δεν μπορώ να βάλω το χέρι μου στη φωτιά για τίποτα και για κανέναν.

Ας το βάλω εγώ τότε. Όσο ήμουνα στο Καίμπριτζ δεν διαπίστωσα τίποτα μεμπτό ή ασυνήθιστο. Όμως... :whistle:
αυτό που εγώ δεν θεωρώ μεμπτό ή ασυνήθιστο μπορεί να είναι μεμπτό ή ασυνήθιστο για κάποιον άλλον. Από σκάνδαλα έχει το Καίμπριτζ μπόλικα τα τελευταία 800 χρόνια, από διπλούς κατασκόπους μέχρι μυστικές οργανώσεις. :eek:

Μιας και μιλάμε για το Cambridge, είχα διαβάσει πως μεγάλες εταιρίες όπως η Microsoft και η Rolls Royce έχουν εγκαταστήσει εργαστήρια στο πανεπιστήμιο.

Όχι. Δεν ήρθαν οι εταιρείες να εγκαταστήσουν εργαστήρια στο πανεπιστήμιο. Οι εταιρείες έκαναν συνεργασίες με το πανεπιστήμιο που ήδη είχε κάποια έρευνα στον τομέα που τις ενδιέφερε. Δεσμεύτηκαν π.χ. να δίνουν στο πανεπιστήμιο χρήματα για Χ χρόνια για να τα χρηματοδοτούν, η μία στο λογισμικό κι η άλλη στη μεταλλουργία/ μηχανές (και για εγκαταστάσεις, υποτροφίες κλπ). Αυτό δε σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι στο εργαστήριο είναι υπάλληλοι της εκάστοτε εταιρείας, ούτε ότι η εταιρεία έχει αυτομάτως εμπορικά και πνευματικά δικαιώματα στα αποτελέσματα της έρευνας (ενώ το πανεπιστήμιο διατηρεί όλα του τα δικαιώματα).

Συνιστώ για τον ελεύθερο χρόνο διάβασμα σχετικά με την σύνδεση πανεπιστημιακής έρευνας και βιομηχανίας, linear model of innovation, Pasteur's quadrant κλπ.

Τι άλλο πια να κάνω;; Γκάλοπ στο δρόμο;;:eek:mg::twit:

Αρκούν και λιγότερα.

μου είπαν πως το London Metropolitan University δεν είναι και το καλύτερο. Είναι καλό, αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερα. Εσείς μου λέτε πως το συγκεκριμένο πανεπιστήμιο είναι χαλιά γενικώς και μετά μου δείχνετε μία ιστοσελίδα στην οποία υπάρχει τμήμα μεταφραστικό του συγκεκριμένου πανεπιστημίου το οποίο συγκαταλέγεται στα πανεπιστημιακά προγράμματα που παρέχουν υψηλής ποιότητας σπουδές. Εγώ τι να πιστέψω τώρα;;:p

Ότι δεν κοίταξα πριν το στείλω, απλό. :blush:

Σοβαρά πάντως, ο σύνδεσμος της ΕΕ λέει ότι αυτά τα προγράμματα μπήκαν στον κόπο να κάνουν αίτηση για να περιληφθούν στον κατάλογο και εγκρίθηκαν γιατί είχαν ικανοποιητικά αυτά τα κριτήρια:
  1. structure of the programme — objectives, credits and expected learning outcomes of the courses given
  2. coverage of EMT competences
  3. human resources — number of teaching staff and their qualifications
  4. infrastructure assigned to the programme, e.g. premises, IT equipment, CAT-tools
  5. career support & monitoring — including career guidance for students, internships, tracking of careers after graduation and employment statistics
Αυτά τα κριτήρια μου φαίνονται λίγο γενικά, πάντως. Εύκολα τα αποκτάει κανείς.

Γενικά όμως νομίζω ότι υπάρχει μια ακόμα αιτία για μπέρδεμα: η μετάφραση κι η διερμηνεία ανήκουν στις πρακτικές εφαρμογές και πιθανόν οι πρώην τεχνικές σχολές να είναι καλύτερες σε αυτές από τα παραδοσιακά πανεπιστήμια που πιθανόν να είναι πολύ καλύτερα στη φιλολογία και να μην ασχολούνται με μετάφραση.
 

Oneiro13

New member
Συνιστώ για τον ελεύθερο χρόνο διάβασμα σχετικά με την σύνδεση πανεπιστημιακής έρευνας και βιομηχανίας, linear model of innovation, Pasteur's quadrant κλπ.

Έχετε δίκιο και θα το ψάξω περισσότερο το θέμα γιατί ό,τι γνωρίζω μέχρι στιγμής και έχω παραθέσει τα έχω διαβάσει από εφημερίδες. Λίγα πράγματα μου έχουν εξηγήσει αναλυτικά οι καθηγητές σχετικά με τις πανεπιστημιακές έρευνες και σχεδόν τίποτα για τη σύνδεσή τους με τη βιομηχανία.

Σοβαρά πάντως, ο σύνδεσμος της ΕΕ λέει ότι αυτά τα προγράμματα μπήκαν στον κόπο να κάνουν αίτηση για να περιληφθούν στον κατάλογο και εγκρίθηκαν γιατί είχαν ικανοποιητικά αυτά τα κριτήρια:

1.structure of the programme — objectives, credits and expected learning outcomes of the courses given
2.coverage of EMT competences
3.human resources — number of teaching staff and their qualifications
4.infrastructure assigned to the programme, e.g. premises, IT equipment, CAT-tools
5.career support & monitoring — including career guidance for students, internships, tracking of careers after graduation and employment statistics

Αυτά τα κριτήρια μου φαίνονται λίγο γενικά, πάντως. Εύκολα τα αποκτάει κανείς.

Γενικά όμως νομίζω ότι υπάρχει μια ακόμα αιτία για μπέρδεμα: η μετάφραση κι η διερμηνεία ανήκουν στις πρακτικές εφαρμογές και πιθανόν οι πρώην τεχνικές σχολές να είναι καλύτερες σε αυτές από τα παραδοσιακά πανεπιστήμια που πιθανόν να είναι πολύ καλύτερα στη φιλολογία και να μην ασχολούνται με μετάφραση.

Θα κοιτάξω και γι' αυτά που μου λέτε. Απλά, ακούω πολλά και διάφορα για το κάθε πανεπιστήμιο και έχω μπερδευτεί.:confused: Και όπως είπατε και σεις πιο πάνω δεν υπάρχει ουδετερότητα-αντικειμενικότητα σε αυτά τα θέματα. Εδώ αν πάρει κανείς 10 φοιτητές από το τμήμα που σπουδάζω και τους ρωτήσει αν είναι ευχαριστημένοι από τις σπουδές τους και το τμήμα γενικότερα, μπορεί να πάρει ακόμη και 10 εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους απαντήσεις.:p

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας!:)
 

SBE

¥
Λίγα πράγματα μου έχουν εξηγήσει αναλυτικά οι καθηγητές σχετικά με τις πανεπιστημιακές έρευνες και σχεδόν τίποτα για τη σύνδεσή τους με τη βιομηχανία.

Αυτά που ανέφερα τα έχει πολύ καλά η Βίκι. Όπως και πολλά υπάρχουν στο ιντερνέτ για τον Βάνεβαρ Μπους του γραμμικού μοντέλου.

Για τα υπόλοιπα καλό ψάξιμο!
 
Top