Tων άθεων και των αντίχριστων, για να δίνουμε έμφαση στην άρνηση. Καλό το επιχείρημα, δεν το είχα σκεφτεί.
Καλό και το αντεπιχείρημα («ένωση προσώπων» — τα άλλα δεν ξέρω πού κολλάνε). Η διαφορά είναι ότι το πρόσωπο δεν είναι επίθετο ώστε να έχει προηγηθεί ιστορία αρκετών χρόνων όπου ο τόνος δεν ανεβοκατεβαίνει. Εκεί, στα ουσιαστικά, η συνήθεια (και επιμένω ότι πρόκειται πλέον απλώς για συνήθεια το ότι λέμε τα πρόσωπα - των προσώπων· τώρα που δεν έχουμε βραχέα και μακρά δεν υπάρχει πρακτικό αντίκρισμα) είναι πολύ πιο ισχυρή από ό,τι είναι στα επίθετα και τα ουσιαστικοποιημένα επίθετα. Δείτε, π.χ., πόσοι λένε «άγνωστων που».
Την ερώτηση για τους άθεους στις άλλες γλώσσες δεν την κατάλαβα. Στα αγγλικά πάντως υπάρχει godless και, για τον αθεϊστή, υπάρχει atheist.
....................................................................................................
Νήμα για τις αποδόσεις τού άθεος σε άλλες γλώσσες:
http://www.lexilogia.gr/forum/showthread.php?t=6709
Καλό και το αντεπιχείρημα («ένωση προσώπων» — τα άλλα δεν ξέρω πού κολλάνε). Η διαφορά είναι ότι το πρόσωπο δεν είναι επίθετο ώστε να έχει προηγηθεί ιστορία αρκετών χρόνων όπου ο τόνος δεν ανεβοκατεβαίνει. Εκεί, στα ουσιαστικά, η συνήθεια (και επιμένω ότι πρόκειται πλέον απλώς για συνήθεια το ότι λέμε τα πρόσωπα - των προσώπων· τώρα που δεν έχουμε βραχέα και μακρά δεν υπάρχει πρακτικό αντίκρισμα) είναι πολύ πιο ισχυρή από ό,τι είναι στα επίθετα και τα ουσιαστικοποιημένα επίθετα. Δείτε, π.χ., πόσοι λένε «άγνωστων που».
Την ερώτηση για τους άθεους στις άλλες γλώσσες δεν την κατάλαβα. Στα αγγλικά πάντως υπάρχει godless και, για τον αθεϊστή, υπάρχει atheist.
....................................................................................................
Νήμα για τις αποδόσεις τού άθεος σε άλλες γλώσσες:
http://www.lexilogia.gr/forum/showthread.php?t=6709
Last edited: