Περόνες κλαρκ και σχετική ορολογία;

m_a_a_

Active member
Καλημέρα.

Έχει κανείς να με παραπέμψει σε κάποια αξιόπιστη πηγή όπου να βρω συγκεντρωμένες τις ελληνικές αποδόσεις διαφόρων τεχνικών χαρακτηριστικών των περονών του κλαρκ; (Μεταφράζω από σουηδικά, οπότε δεν έχω έτοιμους τους αγγλικούς όρους για να τους παραθέσω...)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αν εδώ δεν είναι το κατάλληλο φόρουμ για την ερώτησή μου, ας μεταφερθεί...
 

m_a_a_

Active member
Καταθέτω κάποιες ενδεικτικές αγγλικές αποδόσεις των σουηδικών όρων που έχω μπροστά μου:

fork angle , markings (?) , locking [system/mechanism] (?), straightness [of] bearing surface , height difference between fork edges , cracking [ή ίσως crack formation] (?) ...

Για το καθένα από τα παραπάνω έχει δύο σειρές στον πίνακα: μία για το left και μία για το right.
Με έντονα οι όροι που με δυσκολεύουν περισσότερο...

Στον ίδιο πίνακα ακολουθούν fork length (μόνο μία σειρά) και τέλος wear left fork και wear right fork, για το καθένα από τα οποία υπάρχει μέτρηση Α και μέτρηση Β.
 

Zazula

Administrator
Staff member
Το κείμενο τι είναι; Προδιαγραφές επιθεώρησης περονών;
 

m_a_a_

Active member
Το κείμενο τι είναι; Προδιαγραφές επιθεώρησης περονών;
Μία βεβαίωση ελέγχου τύπου ΚTEO από τον οποίο περνάνε υποχρεωτικά τα κλαρκ.

Είναι πέντε-έξι διαφορετικοί πίνακες. Ο πρώτος αφορά αποκλειστικά τις περόνες...
 

daeman

Administrator
Staff member
και τέλος wear left fork και wear right fork, για το καθένα από τα οποία υπάρχει μέτρηση Α και μέτρηση Β.

φθορά (στην) αριστερή περόνη / φθορά (στη) δεξιά περόνη

Στο ISO 5057 διαβάζουμε: «αν το 10% του αρχικού πάχους της περόνης έχει φθαρεί τότε αυτή πρέπει να αποσύρεται από τη χρήση». Φθορά 10% του πάχους της περόνης σημαίνει μείωση της ικανότητας ανύψωσης κατά 20% (αν για παράδειγμα το ονομαστικό πάχος της περόνης είναι n=40cm τότε το όριο φθοράς είναι 36cm οπότε θα πρέπει να ενισχυθεί ). Σε φθαρμένες περόνες δεν πρέπει να επεμβαίνουμε με συγκολλήσεις.
https://tinyurl.com/36kmdund


Το ISO 5057 πρέπει να βρούμε, αυτό καθορίζει τα περί επιθεώρησης και επισκευής περονοφόρων.
 
Last edited:

m_a_a_

Active member
Το ISO 5057 πρέπει να βρούμε
Αυτό, ναι. Το ψάχνω από χθες...

Όσο για το ουσιαστικό που περιγράφει το πόσο ίσια είναι η 'φέρουσα επιφάνεια' των περονών (έτσι δεν τη λέμε;), να πω «ομαλότητα» ξερωγώ;
Στο λινκ του daeman, γράφουν για «Μόνιμη παραμόρφωση», και εικάζω ότι αναφέρονται στο ίδιο χαρακτηριστικό.

Κι ευχαριστώ!
 

skol

Active member
Όσο για το ουσιαστικό που περιγράφει το πόσο ίσια είναι η 'φέρουσα επιφάνεια' των περονών (έτσι δεν τη λέμε;), να πω «ομαλότητα» ξερωγώ;
Καλύτερα "ευθύτητα", δες κι εδώ.
 

m_a_a_

Active member
Να καταθέσω κιόλας εδώ ότι σύμφωνα με τα προσώρας ευρήματά μου

counterbalanced lift truck = αντισταθμιζόμενο ανυψωτικό όχημα
(όχι απαραίτητα περονοφόρο, άραγε;)

Επίσης, χρήσιμα σχετικά νήματα αποδωμέσα:

steering = σύστημα διεύθυνσης

ball joint = σφαιρικός σύνδεσμος (πιάτσα: 1. μπαλάκι, 2 ακρόμπαρο)


Τώρα, αυτό το κάτι σαν "locking" που έχω (σουηδ. låsning), ένα λεφτ κι ένα ράιτ, τι σόι "κλείδωμα" να 'ναι;
 
Last edited:

nickel

Administrator
Staff member
counterbalanced lift truck = αντισταθμιζόμενο ανυψωτικό όχημα (όχι απαραίτητα περονοφόρο, άραγε;)
Φαίνεται ότι το lift truck είναι ένα είδος υπερώνυμου: "Lift truck" is a more general term that can refer to any type of powered industrial truck used for lifting and transporting materials. This includes forklifts, but also other types of vehicles such as reach trucks, order pickers, and pallet jacks.
 

skol

Active member
Τώρα, αυτό το κάτι σαν "locking" που έχω (σουηδ. låsning), ένα λεφτ κι ένα ράιτ, τι σόι "κλείδωμα" να 'ναι;
locking system/mechanism = σύστημα/μηχανισμός ασφάλισης
(στο λινκ που πόσταρα υπάρχει αναφορά σε ένα σύστημα ασφάλισης)
 
Top