ΚΤΕΛ: Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν…

moutas

New member
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά και ότι καλύτερο για το νέο έτος!

Αν μου επιτρέπετε, θα ήθελα κι εγώ να προσφέρω μία μικρή δόση γέλιου.

Μπείτε στην διεύθυνση http://www.ktel-thes.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=34&Itemid=101?&lang=el.

Έπειτα αλλάξτε τη γλώσσα σε αγγλικά και πείτε μου εντυπώσεις!!!

Καλή χρονιά και καλή μας τύχη!
 

nickel

Administrator
Staff member


Χρόνια πολλά και σε σένα, να 'σαι καλά...
 
Καλό κι αυτό!! :p

Πρέπει να αλλάξουν και την Ελληνική σελίδα λοιπόν, κάπως έτσι:

Δεν χρειάζεστε κράτηση. Ελάτε στο ταμείο 30 λεπτά πριν την αναχώρηση και παίξτε το...Κινέζος. :rolleyes:
 

Alexandra

Super Moderator
Staff member
Μάλλον η μετάφραση έγινε από "παιδί του καφετζή" που πιστεύει ότι έχει κάτι καλύτερο να κάνει από το να μεταφράζει κατεβατά.

Ή απλώς, διαθέτει ρεαλισμό. Για να κλείσει ο ξένος εισιτήριο από τηλεφώνου, πρέπει να μιλάει κάποιος υπάλληλος μια ξένη γλώσσα, κάτι που προφανώς είναι αδύνατο στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Γι' αυτό γράφει, "Ελάτε εδώ, θα βρείτε εισιτήριο".
 
Στις τοπικές γραμμές (προορισμοί μέσα στο νομό Θεσσαλονίκης) δεν μπορεί να γίνει κράτηση θέσης. Εφαρμόζεται ο κανόνας πρώτος έρχεσαι – πρώτος εξυπηρετείσαι (first come – first served basis).

.Πριν περάσουμε καν στην Αγγλική σελίδα, αυτή η απόδοση καθώς και η επεξήγηση της στα Αγγλικά, είναι σκέτη απόλαυση! :D

Για να πούμε πάντως και του στραβού το δίκιο, με τις νέες τιμές στα τρένα και το αντίτιμο των διοδίων, το λεωφορείο είναι η πιο οικονομική και αξιοπρεπής επιλογή πλέον...
 
Last edited:
Top