Ειλικρινής απορία

Τυφλός τά τ' ώτα τόν τε νουν τά τ' όμματ' εί!...

Επειδή εγώ ο καημένος δεν ξέρω αρχαία Ελληνικά, θα είχες την ευγενή καλωσύνη να μου εξηγήσεις τι εννοείς; Thanks! ;)
 

Alexandra

Super Moderator
Staff member
Ούτε εγώ ξέρω πολλά Αρχαία, αλλά καταλαβαίνω ότι ο Οιδίποδας απευθύνεται στον τυφλό Τειρεσία, και του λέει "Τόσα ξέρεις, τόσα λες, με τη στραβομάρα που έχεις". Περισσότερες εξηγήσεις θα μας δώσουν οι αρχαιομαθείς.

http://homoecumenicus.com/Classical_Greek_Library/Sophocles/Oedipus_Tyrannos2.htm

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΑΛΛ' ΕΣΤΙ, ΠΛΗΝ ΣΟΙ. ΣΟΙ ΔΕ ΤΟΥΤ' ΟΥΚ ΕΣΤ' ΕΠΕΙ
ΤΥΦΛΟΣ ΤΑ Τ' ΩΤΑ ΤΟΝ ΤΕ ΝΟΥΝ ΤΑ Τ' ΟΜΜΑΤ' ΕΙ.

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΣΥ Δ' ΑΘΛΙΟΣ ΓΕ ΤΑΥΤ' ΟΝΕΙΔΙΖΩΝ, Α ΣΟΙ
ΟΥΔΕΙΣ ΟΣ ΟΥΧΙ ΤΩΝΔ' ΟΝΕΙΔΙΕΙ ΤΑΧΑ.
 
"Τυφλός και στ' αφτιά και στο νου και στα μάτια είσαι". Παρήχηση του ταυ.
 

Zazula

Administrator
Staff member
Δεν φταίει ο Τειρεσίας αν είναι μαύρη η μισή ή όλη η χώρα — φταίει το πρωτόγονο Πτωχευτικό Δίκαιό μας, το οποίο ακόμη και στην εκσυγχρονισμένη του μορφή ως Ν.3588/2007 «Πτωχευτικός Κώδικας» (ΦΕΚ Α’ 153/10.7.2007) αφορά αποκλειστικά εμπόρους και ενώσεις προσώπων με νομική προσωπικότητα που επιδιώκουν οικονομικό σκοπό. Δηλαδή δεν προβλέπεται πτωχευτική διαδικασία για ιδιώτη κατά το αμερικανικό πρότυπο των Chapter 7, 11 (σπάνια για ιδιώτες), 12 και 13 του USC Title 11.
Το είχα στις εκκρεμότητές μου εδώ κι έναν μήνα (ο σχετικός νόμος, άλλωστε, δημοσιεύτηκε ανήμερα στα γενέθλιά μου :D), οπότε επισυνάπτω εδώ τον Ν. 3869/2010 (ΦΕΚ Α' 130/3-8-2010) «Ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων και άλλες διατάξεις». Καλή ανάγνωση! :)
 

Attachments

  • n3869_10.pdf
    620.4 KB · Views: 250
Και η εφαρμογή του νόμου από τις τράπεζες:

Πιέσεις, εκβιασμούς και προτάσεις για ρυθμίσεις που «σφάζουν» δέχονται από τις τράπεζες, σύμφωνα με καταγγελίες καταναλωτικών οργανώσεων, πολλοί δανειολήπτες που επιχειρούν να ενταχθούν στον νόμο για τα «υπερχρεωμένα νοικοκυριά».

http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=200416
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Ο νόμος για τα φορτηγά δημόσιας χρήσης ψηφίστηκε και εξακολουθώ να μην έχω καταλάβει μερικά πράγματα, ίσως επειδή κανείς δεν κάνει δημόσια τις ερωτήσεις που θα απαντούσαν στις απορίες μου. Αν έχετε απαντήσεις, παρακαλώ διαφωτίστε με:

1) Γιατί πρέπει να υπάρχουν φορτηγά ιδιωτικής χρήσης και φορτηγά δημόσιας χρήσης; Εννοώ, ποια είναι η ποιοτική διαφορά; Γιατί πρέπει να υπάρχει η διαφορά αδειών νομαρχιακής και εθνικής εμβέλειας;
2) Αν όπως ακούω απο σχολιαστές και ιδιοκτήτες, οι δουλειές πάνε τόσο άσχημα και δεν βγαίνουν με τίποτα και αν, όπως αναφέρεται και στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου, δεν αναμένεται αύξηση του μεταφορικού έργου δεν είναι ευκαιρία να πουλήσουν στους κουτόφραγκους και να ξεκινήσουν κάτι πιο αποδοτικό;
3) Αν όμως τα πράγματα πάνε τόσο άσχημα, γιατί να έρθουν οι κουτόφραγκοι να μπλέξουν με κάτι που δεν θα βγαίνει με τίποτα και δεν θα έχει δυνατότητες εξέλιξης;
4) Με ποιους θα διαπραγματευτούν τα «ξένα καρτέλ» πιο εύκολα; Με όσους έχουν πακέτο είκοσι και τριάντα και πενήντα και δενξερωπόσες άδειες, ή με τον κάθε Μήτσο, Κώστα, Βαγγέλη, Νίκο κλπ ξεχωριστά;
5) Γιατί οι δενξερωπόσοι μικροϊδιοκτήτες δεν μπορούν να συνασπιστούν τοπικά ή εθνικά και να φτιάξουν μια ή δυο ή τρεις εταιρείες και να εμποδίσουν τα «ξένα καρτέλ»; Και η McDonald's δύναμη παγκόσμια είναι, αλλά τα Goody's δεν τα πέταξε έξω από την αγορά...
6) Μήπως τελικά το μυστικό βρίσκεται στο ότι ήδη λειτουργούν κάποια ντόπια καρτέλ, βασισμένα στην αδιαφάνεια του συστήματος, που αρχίζει από την αόρατη αγορά των αδειών με μαύρα χρήματα, τη δημοσιοϋπαλληλική λειτουργία με βάση διάφορα προνόμια, με καταποκοπήν φοροδοτικές συνεισφορές και ασφαλιστικά οφέλη που, τελικά, πληρώνει το γενικότερο κοινωνικό σύνολο --και μάλιστα, οι ασθενέστεροι από εμάς;

Και παρεμπιπτόντως: Για τους ανταποκριτές των ξένων καναλιών από την Αθήνα, εσείς που στέλνετε τις εντυπωσιακές εικόνες. Αυτοί που απεργούν δεν είναι οι truck drivers αλλά οι truck owners. Έχει διαφορά και δεν το πέτυχε κανένας σας, αλλά δεν μου κάνει και εντύπωση. :(
 

Alexandra

Super Moderator
Staff member
Αν είναι τόσο άθλια τα κέρδη τους από τις μεταφορές όσο λένε, γιατί υπάρχουν άνθρωποι που αγόρασαν πρόσφατα άδεια φορτηγού προς 200.000 ή 300.000 ευρώ; Επειδή τη βλέπουν μόνο ως περιουσιακό στοιχείο, ουσιαστικά αφορολόγητο, το οποίο μεταβιβάζεται επίσης αφορολόγητα, δηλαδή κανονικό μαύρο χρήμα; Ε, και μόνο για να σταματήσει αυτό το αίσχος, πρέπει να απελευθερωθεί αυτός ο τομέας.
 

nickel

Administrator
Staff member
Ο Παπουτσής είναι τώρα ο υπουργός προστασίας του πολίτη; Την παπουτσίσαμε.
 
Αν έχετε απαντήσεις, παρακαλώ διαφωτίστε με:

5) Γιατί οι δενξερωπόσοι μικροϊδιοκτήτες δεν μπορούν να συνασπιστούν τοπικά ή εθνικά και να φτιάξουν μια ή δυο ή τρεις εταιρείες και να εμποδίσουν τα «ξένα καρτέλ»; Και η McDonald's δύναμη παγκόσμια είναι, αλλά τα Goody's δεν τα πέταξε έξω από την αγορά...
Τι λε ρε που θα συνεταιριστώ εγώ με άλλον! Ξέρεις πόσο ίδρωσα να βγάλω τ' αμάξα που έχω; Και τώρα θα πάω να γίνω ένα με άλλους, από αφεντικό "συνέταιρος"; Δε μου βγαίνει καλύτερα το μάτι; :eek::mad::(
 

vasper

New member
Ο Παπουτσής είναι τώρα ο υπουργός προστασίας του πολίτη; Την παπουτσίσαμε.

Έχω την εντύπωση ότι μερικά ονόματα υπουργείων πάνε άνετα στις... λεξιπλασίες!!!

Θαλασσίων υποθέσεων; Κλιματικής αλλαγής;
 
Top