Σημειώνω κάτι που με εντυπωσίασε: για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση (τουλάχιστον απ' όσο θυμάμαι εγώ) παρουσιάζεται σε διαφήμιση άνθρωπος να μιλάει με τοπική προφορά (όχι βαριά, αλλά ευδιάκριτη) σε διαφημιστικό που στοχεύει να τονίσει την ποιότητα. Μέχρι τώρα οι προφορές εκτός της καθιερωμένης σηματοδοτούσαν το επαρχιώτικο, το αδέξιο, το συμπλεγματικό, το αστείο, το παλαιό που το έχουμε αφήσει πίσω μας. Σε αυτό εδώ η προφορά συνδέεται με το σεβασμό στις ρίζες, με την εμπιστοσύνη στην παραδεδομένη γνώση, με την ποιότητα που θα μας ανυψώσει από τα χαμηλά όπου έχουμε πέσει.