Από τη μια ο Σαραντάκος, που αναρωτιέται αν το θηλυκό του «κριτής» είναι «κρίτρια», από την άλλη ο Δόκτωρ, που αναζητά παιγνιωδώς το θηλυκό του «πάτρωνας», δεν θέλει και πολύ ο νους του ανθρώπου να εκτραπεί σε παρόμοιες αναζητήσεις. Ορίστε λοιπόν μια περίπτωση:
Επιτρέπεται στην εποχή μας το αντρικό φύλο --διά του εκπροσώπου του, του Αϊ-Βασίλη-- να μονοπωλεί το τόσο καίριο κοινωνικό λειτούργημα της διανομής των πρωτοχρονιάτικων μποναμάδων; Ασφαλώς όχι. Άλλο ένα οχυρό της ανδρικής αλαζονείας πρέπει να πέσει. Η κοινωνική αναγκαιότητα απαιτεί να υπάρξει και θηλυκός Αϊ-Βασίλης.
Και πώς θα ονομαστεί; Αγιοβασιλίνα, όπως μας πληροφορεί το σχετικό άρθρο στα Νέα, στο οποίο μιλούν "Οι µερακλήδες των γιορτών", οι τελευταίοι βιοτέχνες που κατασκευάζουν αποκριάτικες στολές στην Ελλάδα.
Ιδού και μια Αγιοβασιλίνα για μια πρώτη εικόνα
και για να κατέβουμε από τα ψηλά στα χαμηλά, νά και μια άλλη Αγιοβασιλίνα που ακολουθεί στα ίχνη της πρώτης, πιο γήινη αυτή, πιο σαρκική
Επιτρέπεται στην εποχή μας το αντρικό φύλο --διά του εκπροσώπου του, του Αϊ-Βασίλη-- να μονοπωλεί το τόσο καίριο κοινωνικό λειτούργημα της διανομής των πρωτοχρονιάτικων μποναμάδων; Ασφαλώς όχι. Άλλο ένα οχυρό της ανδρικής αλαζονείας πρέπει να πέσει. Η κοινωνική αναγκαιότητα απαιτεί να υπάρξει και θηλυκός Αϊ-Βασίλης.
Και πώς θα ονομαστεί; Αγιοβασιλίνα, όπως μας πληροφορεί το σχετικό άρθρο στα Νέα, στο οποίο μιλούν "Οι µερακλήδες των γιορτών", οι τελευταίοι βιοτέχνες που κατασκευάζουν αποκριάτικες στολές στην Ελλάδα.
Ιδού και μια Αγιοβασιλίνα για μια πρώτη εικόνα
και για να κατέβουμε από τα ψηλά στα χαμηλά, νά και μια άλλη Αγιοβασιλίνα που ακολουθεί στα ίχνη της πρώτης, πιο γήινη αυτή, πιο σαρκική