Λοιπόν, έκανα μια μικρή έρευνα
(αγαπημένο κλισέ) και διαπίστωσα τα εξής:
Σύμφωνα με τη
σελίδα του στο LinkedIn, ο Παναγιώτης Σιδηρόπουλος ήταν διευθυντής της Magenta έως τον Οκτώβριο του 2011. Στη συνέχεια, ίδρυσε το
Bookia.
Στη
σελίδα της Magenta στο Facebook (όπου ως κάτοχος αναφέρεται ο Παναγιώτης Σιδηρόπουλος), οι σχετικές με τη Magenta αναρτήσεις σταματούν στις αρχές του 2014, και στη συνέχεια ό,τι αναρτάται έχει αποκλειστικά σχέση με το Bookia.
Στην προαναφερθείσα σελίδα υπάρχουν τα εξής σχόλια χρηστών:
Αγόρασα ένα ηλεκτρονικό λεξικό magenta αλλά δεν έχω λάβει κωδικούς, τα τηέφωνα δεν ισχύουν πια και στα μηνύματα δεν απαντά κανείς. Τι συμβαίνει; (15/10/15)
Κύριοι της ΜΑΤΖΕΝΤΑ, προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί σας για ν'αγοράσω και να ενεργοποιήσω το ηλεκτρονικό Αγγλοελληνικό (αμφίδρομο) Λεξικό Ιατρικών και Βιολογικών Όρων, που χρειάζεται η κόρη μου -πρωτοετής στο Ιατρικό Πανεπιστήμιο του Plovdiv (Φιλιππούπολη Βουλγαρίας). Παρακαλώ τηλεφωνήστε μου στο 210... Ευχαριστώ. (4/10/15)
Θα προτιμούσα να έγραφα αυτά που θα γράψω στο facebook...Αλλά είναι τουλάχιστον αποκαρδιωτικό να προσπαθεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σας... Κανένα από τα τηλέφωνα που έχετε στο site σας δεν ισχύει... Αγόρασα online ένα προϊόν σας και θέλω να το ενεργοποιήσω. Έχω αποστείλει email στην διεύθυνση που αναγράφεται στην επιβεβαίωση που πήρα από το paypal... Παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μου (20/7/15)
Δεν μπορει να γινει online αγορα (5/3/15)
Αυτά, και συγγνώμη για την κατάχρηση του χώρου...